לחיננית המעצבת יש מנהג קדוש שהיא לא מוותרת עליו בשום פנים ואופן.
בארנק הוורוד שלה, זה עם המחזיק מפתחות פונפון, יש תמיד שקל.
היא שומרת עליו מכל משמר.
גם אם יהיה חסר לה שקל כדי לקנות אייס קפה ביום רותח-
היא תוותר עליו – העיקר לא להיפרד מהשקל המקודש.
וזה לא שהיא איזו הזויה.
כשיש לך התחלה ובסיס ראשוני- יש לברכה על מה לחול.
פרויקט חדש נוחת עליך.
אין לו עדיין שם צורה או צבע. את מתרגשת להתחיל, אבל גם קצת חוששת.
להתחיל מאפס תמיד היה נראה לך מורכב. תסמונת הדף הלבן…
אז מה את עושה? מחפשת השראות משוטטת פה ושם,
מעתיקה לעצמך כל מיני כיוונים, ומשם את זורמת הלאה, המוח נפתח, הזרימה משתחררת, ואת עפה לך רחוק.
מכירה את החידה- כמה תפוחים אפשר לאכול על בטן ריקה?
(פתרונות בסוף:)
ואיך זה עובד לך בשיווק?
כשאת צריכה לעשות שיחות מכירה?
לחזור ללקוחות מתעניינים?
לתת הצעת מחיר?
לחזור לעצמך וללקוחות אחרי בין הזמנים או אחרי החגים?
גם בתחום השיווק- להתחיל מאפס זה מורכב.
ריק- וואקום. זה משתק, מקפיא, עוצר, גורם לך לעמוד דום.
לעומת זאת- כשיש לך קצה חוט, את יכולה לחבר אליו המשך בקלות.
כשיש לך יש– את יכולה להמשיך לייצר ממנו,
את לא עסוקה בלברוא ‘יש מאין’ שזה הרבה יותר מורכב ומאתגר.
הנה דוגמאות:
*בשיחות פולו אפ תמיד נשאיר קצה חוט שנוכל לחבר אליו את השיחה הבאה
למשל:
“אוקיי מרגריטה, אז תדברי עם בעלך, תסבירי לו למה העסק שלך חייב פרסום מדויק כדי להתקדם ולהתחיל להרוויח, ואנחנו נהיה בקשר מחר בבוקר בעז”ה.”
קצה החוט מציין מתי נהיה בקשר, לא נסגור את השיחה בלי להשאיר קצה חוט שיאפשר לנו להמשיך את התהליך.
וזה מה שאסור לומר: “אוקיי מרגריטה, אז תדברי עם בעלך, מצוין. טוב, תודה רבה, להתראות.”
ומאיפה את משיכה מחר בבוקר?….
נותנת הצעת מחיר? כשתהיה לך מראש תבנית מוגדרת ובסיסית שאת רק צריכה לדייק בה נתון או שניים ומיד יכולה להכניס לשימוש- את שוב משתמשת בעיקרון של יש מיש. יש לך כבר בסיס, ואת פשוט שולפת אותו, את לא צריכה להתחיל מאפס. מה שמרתיע הרבה מאיתנו.
שיווק הוא לא רק לפני שאת מתחילה פרויקט עם לקוחות, אלא גם תוך כדי העבודה המשותפת, ולכן כשאת בשיחה עם לקוחה- חשוב להסביר לה מה השלב הבא, מה עכשיו אנחנו עושים, ולאן עוד מעט נעבור. זה מייצר בהירות וגם משאיר לך וללקוחה קצוות חוטים- וברור לנו ממש- מכאן, פנינו לאן.
“יש מיש” מאפשר לך גם להתחיל יום עבודה כשאת הרבה יותר מאופסת.
אם ערב קודם השארת לעצמך רשימת משימות שאת רוצה לפתוח איתן את הבוקר-
את לא צריכה לפתוח את היום “על ריק”.
בטוחה שיש לך עוד מקומות בעסק שבהם את משאירה לעצמך קצוות חוטים, שמקלים עליך את ההתחלה.
אז בואי תתחילי לאמץ את שיטת יש מיש- ומשם יהיה לך קל יותר להתחיל, לעבות ולהתקדם.
ואזזז- במקום להתחיל – פשוט תמשיכי התחלות קודמות…
ותשימי לב שתמיד יישאר לך שקל בארנק 🙂
אה, ואם את מסוקרנת מהחידה על התפוחים…
התשובה: תפוח אחד.
כי אחר כך הבטן כבר לא ריקה😊
אם את מעצבת מעולה ורוצה להגדיל הכנסות בוודאות בשנת תשפ”ד- תחטפי את ההזדמנות!
כבר קיבלת פרקי טעימה מתוך תוכנית ההכשרה למעצבות “יוצרות באזזז”?
זו תוכנית חדשנית שנותנת כלים לאסטרטגיה, קופי, שיווק ופיתוח עסקי.
מי אמר שאת צריכה להישאר מאחורה?
תתקדמי! ומעכשיו גם את תוכלי-
- להוביל את הלקוחות בביטחון ולדעת איך לנהל את התהליך ואיך לפצח אסטרטגיה מדויקת שתחסוך לך הרבה הלוך ושוב.
- לייצר קופי מעולה בעצמך, בלי לשלם לקופירייטרית.
- להבין הרבה יותר בשיווק ולדעת לייעץ ולכוון את הלקוחות שלך כדי שיצליחו באמת.
- לייצר הצעה שווה ורווחית ולהוציא לקוחות מבסוטים עם עבודות מושלמות!
בשביל מה את עצמאית אם לא בשביל להרוויח יותר? עשרות מעצבות כבר עשו את זה!!!
חדש: אופציה למסלול חלקי במחיר מיוחד: אסטרטגיה קופי ושיווק / פיתוח עסקי והתנהלות עסקית למעצבות. מעניין אותך עוד פרטים? תלחצי פה.
הנה כל הפרטים על התוכנית!