סביר להניח שפתאום לא רק שומעים אותך אלא גם מקשיבים לך.
שהשיווק שלך כבר לא “צורח” הצילו, תקנו ממני דחווווף
כי השקעתי בפרסומת 1,000 ₪ וגם שילמתי לעיתון!!!!!
הוא ענייני, חד וממוקד,
מדווח על החתול וזוכה למענה מכובד ולהתייחסות הולמת.

הפעם נדגים איך משתמשים בעקרון החתול ומה עשיתי עם ארגון בדרכיו,
אחד מלקוחותיי הזכורים לטוב, כשניסינו לשווק תוכנית לימודים.

ארגון בדרכיו הוא אחד הארגונים החזקים בתחום החדרת מצוות שבין אדם לחברו בקרב בנות הסמינרים.
הם פועלים מתוך שליחות בקרב 100 סמינרים בארץ וגם בחו”ל,
ומייצרים תוכניות לימודים, פעילויות מדהימות והווי חברתי, כדי לחזק את ענייני בין אדם לחברו.

מעבר לכתיבת האסטרטגיה וניהול התוכן,
ביקשו ממני בהנהלת הארגון לקדם גם את השיווק במטרה לקבל חסויות ותקציבים עבור מימון הפעילות.

עד היום צורת הפנייה היתה שליחת מכתבים עם הסכמות מגדולי ישראל,
וכתיבה נלהבת עד כמה חשוב עניין בין אדם לחברו ומה אומר על כך ה”חפץ חיים” זי”ע.

הבנתי שמול האנשים שאנחנו רוצים לקבל מהם יחס- הגישה צריכה להיות שונה לחלוטין.

חקרתי את הסגנון והשפה וגיליתי שמדבר אליהם מאד נושא ה”אלימות המילולית”, המאבק בה, ועידוד סביבה ירוקה.

כך נולד מיזם “ידידותיים לסביבה”, פנינו לעיריות ולגורמים במשרד החינוך ובוועדות השונות ודיברנו “חתולית”.

הזכרנו את נושא האלימות המילולית ועד כמה היא פוגעת והרסנית,
ושיווקנו את התוכנית כמאפשרת התמודדות בריאה במצבים חברתיים
ומונעת אלימות ופגיעות מילוליות.

פתאום נפתחו שערים ב”ה.

נקבעו פגישות, התקדמו תהליכים,
נתקלנו בהתעניינות, הערכה לנושא, והבטחה לקידום ולתמיכה.

כשקיבלנו הודעה מהעירייה על מתן תקציב מכובד למימון לאירוע שהארגון הפיק,
הבנתי ששוב החתול ניצח.

דיברנו אליהם בשפה שעניינה אותם-
אוטומטית היה להם נוח להתגייס להירתם לנושא שחשוב בעיניהם.

האם הארגון הפך את עורו? מה פתאום.
התכנים נשארו אותם תכנים, הלמידה והפעילויות ממשיכים לעסוק בענייני בין אדם לחברו,
אבל הגישה- היתה שונה.

ואיך את יכולה ליישם את עקרון החתול בעסק שלך?