בס"ד

בעוד 6 שבועות מהיום-
את מובילה אסטרטגיה
את מייצרת קופי מדויק
את סוגרת עסקאות
ותכל'ס, מרוויחה יותר.

"יוצרות באזזז"

תוכנית הכשרה פרקטית לפרסומאיות, קופירייטריות ומעצבות שרוצות להגדיל הכנסות

מודלים, שיטות וכלים מקצועיים
לבניית אסטרטגיה, קופי מדויק
ותהליכי שיווק חכמים ללקוחותיך ולעצמך,
כדי שתעבדי חד, ממוקד,
ותרוויחי יותר.

גם את מרגישה ככה?

סמני 👍 בכל משפט שמתאר את מה שאת מרגישה או חושבת כיום....

"רואה בשטח שהתפקיד שלי לא רק לעצב, אלא יותר להוביל את הלקוחות ולתכנן להם את הזהות העסקית, אני רוצה לעשות את זה יעיל ונכון."

תמשיכי לקרוא ותתחילי ללקק דבש:)

"אני רוצה לתת ללקוחות שלי חבילה מלאה יותר במקום לשלוח אותם לעוד אנשי מקצוע."

תמשיכי לקרוא ותתחילי ללקק דבש:)

"מעצבן שהעבודה עוברת המון ידיים. לפעמים צריך רק ניסוח שלא שווה להוציא לקופירייטרית למה שלא אעשה את זה בעצמי?"

תמשיכי לקרוא ותתחילי ללקק דבש:)

"אני כותבת טוב, אבל זה לא מספיק הלקוחות שלי צריכים עזרה גם בשיווק ובהחלטות על הצעד הבא בפרסום..."

תמשיכי לקרוא ותתחילי ללקק דבש:)

"היום אני עושה ללקוחות 'אסטרטגיה בקטנה' ממלאים בריף ביחד, אבל לא נכנסת מידי לעומק, אני יודעת שזה לא מספיק... 

תמשיכי לקרוא ותתחילי ללקק דבש:)

"רוצה להיכנס יותר לתחום הסרטונים השיווקיים וחשוב לי לקבל יכולת לזקק תוכן שיווקי ללקוחות כדי שהסרטון יענה בדיוק על הצורך שלהם"

תמשיכי לקרא ותתחילי ללקק דבש:)

"יש לי רקע מעולה וכישרון בכתיבה אבל עושה את זה מהבטן ורוצה לדעת שעבדתי נכון ושסיפקתי תוצרים שיעבדו ללקוחות שלי בשטח באמת."

תמשיכי לקרא ותתחילי ללקק דבש:)

יש לך כבר {{count}} איתותים, שזה בדיוק את:)

"מחפשת כלים מדויקים לכתיבה שיווקית ופרסום אבל בלי ללמוד שנה שלמה תיאוריות ולהוציא עשרות אלפים!"

תמשיכי לקרא ותתחילי ללקק דבש:)

"הפרויקטים והלקוחות גדלים ב"ה ואני מרגישה שגם אני צריכה לגדול, הנושא של אסטרטגיה וקופי זה מה שחסר לי כדי לתת תוצר באמת טוב ולהיות בטוחה בעצמי"

תמשיכי לקרא ותתחילי ללקק דבש:)

"קשה ללקוחות לתת בי אמון בהתחלה ועד שסוגרים איתי עסקה לוקח הרבה זמן, אם בכלל... הייתי רוצה שיסמכו עלי מהרגע הראשון..."

תמשיכי לקרא ותתחילי ללקק דבש:)

"לא ברור לי מה לעשות עם לקוחות מבולבלים שאין להם תקציב ליעוץ עסקי. והם מצפים ממני להכוונה, אני רוצה ללמוד איך לתת ללקוחות ליווי והכוונה שיווקית"

תמשיכי לקרא ותתחילי ללקק דבש:)

"נמאס לי להשקיע שעות, להכין הצעות מחיר ולשמוע שהן
יקרות מדי:("

תמשיכי לקרא ותתחילי ללקק דבש:)

“אני מעצבת גרפית במשרדי פרסום, אבל רוצה להתחיל לקבל לקוחות באופן פרטי, ומחפשת ללמוד להוביל פרויקטים בעצמי, ואיך לגבש אסטרטגיה ולהתנהל עם הלקוחות…”

תמשיכי לקרא ותתחילי ללקק דבש:)

מזדהה? את לא לבד.

אלו אמירות אמיתיות ששיתפו פרסומאיות,
קופירייטריות, מעצבות ועורכות וידיאו ממש כמוך,
שנותנות בעיקר שירות לבעלי עסקים,

כאלו שיש להן את היכולות המקצועיות, ויש להן מעגל לקוחות,
אבל הן יודעות ומבינות שאפשר הרבה יותר!

החלום שלהן לנהל תהליכי אסטרטגיה
ולייצר קופי ושיווק מדויק ללקוחות ולקבל אומץ וביטחון

כאלו שנמאס להן לעשות דברים בערך, להישאר “פרווה”, “זולה”, “בקטנה”
ולשלוח הלאה את הלקוחות רק בגלל שהן לא מספיק יודעות לתת את המענה המושלם.

להישאר ככה זה לא תכל'ס.

כי הזמן עובר, ואת מרגישה די תקועה באותו מקום.
כל יום שחלף- זה כסף שיכולת להרוויח, אבל…
כל חודש שעבר- זו שורת הכנסות שהיתה יכולה לגדול!!!

פרויקטים נכנסים, לקוחות הולכים ובאים,
לפעמים הם מציצים למייל,

שולחים בקשה להצעת מחיר ואז פשוט נעלמים, (גם לזה יש לנו פתרונות:)
לפעמים הם מתקשרים אליך, ממש רוצים את השירות שלך!
אבל את זו שעדיין מרגישה לא מספיק בשלה לקבל אותם… 

 

מתי בדיוק יגיע הזמן שתאמרי כן לחלום הזה

ותאפשרי לעצמך לגדול- בשביל הלקוחות שלך?

תחשבי על זה…

אילו רק יכולת לכוון אותם, לייעץ, לדייק איתם אסטרטגית את המטרה,
לכתוב קופי מעולה ולתת מוצר שאת באמת גאה בו-
הם היו נותנים בך הרבה יותר אמון!

את באמת רוצה להרגיש שנתת את המקסימום,
לייצר לעצמך שם טוב
ולדעת להוביל את הפרויקט בצורה נכונה ורווחית.
השירות שלך שווה כל כך הרבה,
והכי כואב
שהלקוח לא ממש מבין וגם לא מעריך את כל מה שאת עושה בשבילו!

את לא אשמה.
פשוט אף אחד עדיין לא לימד אותך את העקרונות והשיטות איך להוביל את הפרויקט בצורה מושלמת,
ולא להיות רק ביצועיסטית שמרוויחה בהתאם…
ובאמת שאת לא פחות מוכשרת מאחרות שעושות ללקוח תהליכי פרסום שלמים
ומרוויחות מזה יפה מאד!!!

הבשורה היא-
שיש מענה מקצועי אחד – להפסיק את התסכול הזה!

ובעוד 6 שבועות מהיום- את יכולה להיות במקום אחר לגמרי!

להבין אחת ולתמיד איך לעשות את הדברים בצורה יסודית ויעילה,
לשלוט בתהליכים, לנהל בעצמך שיווק מדויק ללקוחות שלך,

לתת להם תוצרים הרבה יותר נכונים ואפקטיביים
ועל הדרך פשוט להגדיל את ההכנסות שלך!

כן. ההבדל הזה מתבטא בסופו של חודש- ביתרת הזכות בחשבון הבנק שלך.

"יוצרות באזזז"

תוכנית הכשרה מעשית לאסטרטגיה, קופי ושיווק במיוחד ליוצרות:
פרסומאיות, קופירייטריות, מעצבות, גרפיקאיות ועורכות וידיאו

שנותנות שירות B2B ורוצות להוביל את הלקוחות לתוצאות מקסימליות
בתהליכי שיווק ופרסום, מתוך ביטחון, אומץ ובהירות.

התוכנית נותנת מודלים וכלים פרקטיים בגובה העיניים
לבניית אסטרטגיה, תהליכי שיווק חכמים, וקופי מדויק
ולמיקסום הערך שאת מציעה ללקוח, כך שישלם לך יותר- כי נתת לו יותר!!

אם כבר ללמוד-
ברור שאת רוצה לעשות את זה
סופר-מקצועי ומתוך השטח!

הרבה דברים את כבר יודעת ואין לנו עניין להתעכב עליהם.
מה שבעיקר חשוב לך זה החידוד, הליטושים, הפרקטיקה והשפשוף שייתנו לך אומץ פנימי!

ואת זה אפשר לקבל רק כשולמדים אצל מי שעוסקת שנים בתחום
ויכולה להראות לך צעד צעד מאחורי הקלעים מה בדיוק היא עושה
כדי שגם אצלך הנוסחה תעבוד בעזרת ה’!

 

היום גם את יכולה להפסיק את התסכול,
לעשות שינוי, זה לא קשה!! 
ולהתקדם לעצמך,
בגרסה המשודרגת שלך!

בואי ללמוד את סודות הבאזזז
מדבורי כהן, אסטרטגית, יועצת שיווקית ומנהלת משרד הפרסום
Beeing,
המלווה בעלות עסקים ומעצבות בתהליכי מיתוג, שיווק ופרסום אסטרטגי.


תוכנית הכשרה ראשונה מסוגה
במסלול מהיר וממוקד:

6 שבועות

של למידה אינטנסיבית

תוכן מסוכם

עשרות דפי עבודה, תרגול וסיכום.

6 שיעורי וידיאו מוסרטים

( מעל 70 פרקים בסה"כ)

מודלים, תבניות, שאלונים

עם הכלים המדויקים שאת צריכה, בגובה העיניים, ועם הדגמות מתוך השטח.

הכל במטרה שתוכלי ליישם תכל'ס בשגרת העבודה שלך,
כשאת יושבת מול לקוחות, כשאת רוכנת מול המקלדת,
וכשאת שוברת את הראש איך לכוון את הלקוח עכשיו...
תעבדי נכון וממוקד
ובס"ד תגדילי את מעגל הלקוחות המרוצים
ואת ההכנסה החודשית שלך!

והתוצאות?

יותר בהירות

יותר איכות

יותר סיפוק והגשמה

יותר ביטחון והובלה

יותר הכנסות

יותר לקוחות מרוצים!

אזזז, מה לומדים, בגדול?

אסטרטגיה שיווקית

יס.
איך לפצח אסטרטגיה מדויקת לפני שיוצאים לדרך,
איך להגיע לביטחון פנימי
שאת עובדת נכון,
ואיך לגרום ללקוח לסמוך עליך בתהליך.

כלים, דוגמאות והמון תכלס.

סודות הקופי
והכתיבה השיווקית

הכי פרקטי
כתיבה שיווקית-
סודות הקופי שמעצבות ועורכות חייבות לדעת כדי להוציא תוצרים מושלמים!
כלים לכתיבת טקסטים פרסומיים למודעות ולסרטוני שיווק.
כללים, דוגמאות טכניקות ופורמולות שימושיות
כדי שהכתיבה שלך תניע לפעולה ותזיז את הלקוחות. איך לתכנן אסטרטגיה ואיך לכתוב קופי לרשימות תפוצה- גם זה מעניין אותך? קורס בונוס מיוחד זמין לך היום. שאלי אותי במייל חוזר.

שיטת מארק אפ לקופי איכותי

Mark-up
כלי יעיל להפליא
לאבחון איכות הטקסט השיווקי שלך
אחרי שכבר יצרת אותו!
רומז לך מה חסר ומה חוזר על עצמו
ועוזר לך לחדד וללטש כל טקסט שיווקי
לרמת פרימיום, ולגמרי בעצמך.

שיווק ופרסום

וכל האמת על משפכי שיווק
האם יש סיכוי למכור בבום?
מה ההבדל בין שיווק לפרסום?
חידודים קריטיים על משפכי שיווק ומסע לקוח שיאפשרו לך לראות את התמונה הגדולה ולדייק את חומרי הפרסום שאת מייצרת ללקוח מתוך ראייה קולקטיבית ומערכתית.

מודלים שיווקיים בדיגיטל

בול? פגיעה!
קריטי ללקוחות שלך,
יעיל גם עבור העסק שלך!
איך לחסוך משאבים בשיווק ובפרסום ע"י התאמת מודל השיווק הדיגיטלי לסגנון העסק?
איך לייצר אפקטיביות בפרסום ע"י אבחון מערכת היחסים של העסק עם הלקוחות?
מודל חדשני שמאפשר לנו לדייק ולמקסם תוצאות בשיווק ובפרסום.

הובלת התהליך

אפילו שאת לא יועצת עסקית...
איך כקופירייטרית, עורכת וידיאו או מעצבת גרפית אפשר להגיע לביטחון לנהל תהליך משמעותי ולקחת אחריות על החלקים שקשורים אליך, מבלי לגרום ללקוח לתלות בך תקוות לא ריאליות?
וגם- דרכים ורעיונות לחשיפה ופרסום במינימום עלות, קריטי לכל קופירייטרית, מעצבת או עורכת שעוסקת בפרסום, והלקוח משתף אותה בתהליך, בתקוות ובאכזבות שלעיתים גם הן חלק מהעסק.

לקוחות וקהלי יעד

ואיך למכור בלי למכור
יש היום מיליון כותבות, מעצבות ועורכות. מי צריך בדיוק אותך?... איך לזהות את קהל הלקוחות האידיאלי, שיהיה לך הכי רווחי ונוח לעבוד איתו כדי למנוע שחיקה! מה זה משנה למה הלקוח לא נרדם בלילה? איזה פתרון את מוכרת? ואיך מתמקדים בנישה ייחודית?

ביקור בפס הייצור

כך נולד מוצר וואו
איך לארוז את המוצר המיוחד שלך בנייר עטיפה מרשרש של פתרון מדהים שעונה לצורך של הלקוח,
מה להכניס בחבילה ומה לא,
איך לגרום ללקוח להרגיש שעשה את עסקת חייו וכמה הצעות כדאי להציע במקביל?

להפוך כל עסק למותג

התנהלות עסקית, נהלים וסיסטם
איך להפוך את העסק שלך למותג?
איך לזהות את הגבולות הטכניים והרגשיים הקריטיים לעסק שלך
כדי לשמור על אנרגיה גבוהה וללמוד מהדרך שכבר עשית?
איך לחדד את הנהלים ומדיניות העסק שלך,
ומהי הדרך לצאת מחוזקת וגדולה יותר מסיטואציה של משבר או גבול לא נכון?

פסיכולוגיית מכירות

תהליך מכירה איכותי
המיינדסט- התודעה שלך משפיעה על העשיה שלך!
איך 'לתכנת' את מערכת ההפעלה האנושית של העסק?
איך לנסח ולהגיש את הצעת המחיר כך שהלקוחות יבינו למה זה כ"כ שווה וירצו לסגור כאן ועכשיו.
איך לנהל את תהליך המכירה בצורה אפקטיבית כדי להגדיל את הרווחיות ולהפסיק להתייבש בהמתנה למענה מהלקוח על הצעת מחיר ששלחת...
פשוט להוביל ולהשפיע!

איך אני עולה לרמה הבאה ועושה מזה יותר כסף?

#

במשך 6 שבועות, בכל שבוע, את צופה בשיעור וידיאו מוסרט, מרתק ומלא תוכן פרקטי לשימוש מיידי.

כל שיעור מורכב מ-6-12 פרקים, באורך כולל של כשעתיים+ בכל שבוע.

התוכן זמין לך לצפייה לכל החיים!
כך שתמיד תוכלי לחזור לחומרים בשעת הצורך.

*ניתן גם להצטרף למסלול “לייט” וללמוד בקצב איטי יותר- כך שתשלימי את התוכנית ב-3 חודשים בסה”כ.

#

את מקבלת קבצי סיכום לכל שיעור,

המסכמים לך את כל המודלים, הפורומולות, השאלונים והתבניות שלמדנו!  עבורך, למידול ולשימוש מיידי!

#

את מתרגלת- משימות תרגול והטמעה

כדי שתוכלי ליישם את החומר ולהוריד לשטח בעבודה השוטפת!

יישום הוא המפתח להצלחה שלך!

#

את חלק מנבחרת! משתתפות הקורס מקבלות גישה לקבוצת גוגל גרופ סגורה ושווה,

להתייעצויות, דיונים ושיתופים בחומרים שעל הפרק עם שאר החברות שיוצרות באזזז…

מה קורה לפרסומאיות, קופירייטריות, מעצבות גרפיות ועורכות וידיאו
שעברו את התוכנית "יוצרות באזזז"
ומנהלות תהליכי אסטרטגיה, קופי ושיווק בצורה מקצועית?

הן מופתעות לגלות שעם כל הידע שהיה להן לפני...

הן מופתעות לגלות שגם עם כל הידע שהיה להן לפני- הקורס חידש להן המון ושפך אור על האזורים האפורים... הן קיבלו כלים פרקטיים משמעותיים שעוזרים להן בעבודה השוטפת, לתת ללקוחות תוצרים הרבה יותר מושלמים שהן מרוויחות עליהם הרבה יותר!

הן מרגישות
הרבה יותר בטוחות בעצמן...

הן מרגישות הרבה יותר בטוחות בעצמן ועם אומץ להציע ללקוחות תהליך מלא, שכמובן עולה בהתאם, ובעיקר- מאושרות שהן יכולות לנהל תהליך שיווק או פרסום ללקוח ולהפיק קמפיין פרסום/סרטוני שיווק עם הרבה פחות פרפרים בבטן!

הן כבר לא מחפשות להיות הכי זולות...

הן כבר לא מחפשות להיות הכי זולות כדי שהלקוח יבחר דווקא בהן והכי מדהים- שהלקוחות שלהן מרגישים את ההבדל ומוכנים לשלם יותר כדי לקבל את השירות שלהן!

הן מגלות שאפשר לייצר קופי מדויק...

הן מגלות שאפשר לייצר קופי מדויק שעובד גם אם את לא סופרת מוכשרת שנולדה עם עט ביד, ושברגע שמכירים את הפורמולות והשיטות- הדרך ברורה והתהליך מדויק!

הן מקבלות פרויקטים יותר משמעותיים

הן מקבלות פרויקטים יותר משמעותיים כי יש להן אומץ וידע איך להוביל את הלקוח לתוצאה אפקטיבית בהתאם לאסטרטגיה!

הן כבר לא מתבלבלות כשהלקוח לא החלטי

הן כבר לא מתבלבלות כשהלקוח לא החלטי, ופחות קורה להן שהן עובדות לחינם כי הלקוח נזכר פתאום בעוד משהו חשוב שמשנה את התמונה, הן גם יודעות בדיוק איך להתנהל כשללקוח יש יועץ עסקי בסיפור... פשוט הן עובדות לפי הנוסחה שלומדים בקורס.

הן חוסכות תשלומים...

הן חוסכות תשלומים לתסריטאית/אסטרטגית/קופירייטרית ויודעות לבצע בעצמן בצורה עצמאית ומדויקת את האסטרטגיה והקופי, וזה פשוט כיף!

העבודות שלהן הרבה יותר איכותיות

העבודות שלהן הרבה יותר איכותיות, הטקסטים מלוטשים והן גאות לשים קרדיט על העבודה שיצאה מתחת ידן!

הן מרגישות פתאום שלוות נפש...

הן מרגישות פתאום שלוות נפש, בטחון פנימי ואישור למה שהיו עושות עד היום בשליפה מהמותן. הדברים מסתדרים להן במודלים ברורים ויש להן שיטת עבודה מדויקת ותהליך ברור צעד אחרי צעד. גם הלקוחות רואים בהן "רופא מומחה".

החבילות שהן מציעות יותר ממוקדות

החבילות שהן מציעות יותר ממוקדות והלקוחות מרגישים שיש להם עסק עם מקצוענית ואוטומטית אחוזי הלקוחות המבולבלים או הנוטשים- יורדים דרמטית!

הצעות המחיר שלהן מדוייקות...

הצעות המחיר שלהן מדויקות, מותאמות ומציעות פתרון משמעותי לצורך של הלקוח ולכן הן גם יותר נסגרות!

הן יכולות להרוויח יותר כסף מאשר בעבר, והלקוחות שלהם שמחים לשלם להן על זה! כי הן נותנות תוצאות יותר משמעותיות!

התוכנית זמינה לך כאן ועכשיו!
הרשמי והתחילי ללמוד!

גם את יכולה תוך חודש וחצי מהיום

להוביל את הלקוחות לתוצאות משמעותיות ולהרוויח יותר כסף!

הלקוחות שלנו משתפות
תקשיבי רגע...

ואם את מעדיפה לקרוא
זה מה שמספרות
אלה שכבר יוצרות באזזז!

תקראי מה כותבות פרסומאיות, קופירייטריות, מעצבות ועורכות
עם ניסיון של בין 2-13 שנות עצמאות, שעברו את התוכנית!

נעמי לוי- קופירייטרית

קופירייטרית מאשדוד, עצמאית קרוב לשנה.

שמי נעמי לוי- קופירייטרית מאשדוד, עצמאית קרוב לשנה.

החלטתי לרכוש את התוכנית לאחר שראיתי את הדף נחיתה שמאד הרשים אותי, כי הרגשתי שהוא ממלא לי את כל השאיפות. התוכנית נתנה לי המון ידע וכלים פרקטיים לשפר ולשכלל את צורת העבודה שלי, היה בהחלט שווה את ההשקעה. הרבה מהנושאים הנלמדים לקחתי כבר ממש ליישום, התחלתי כבר ליישם, ואני רואה תוצאות!

אני משתמשת יום יום במודל הכפפה, הוא עשה לי סדר וידע בצורת הפרסום המתאימה איך וכמה.

מאד נהניתי מהתכנים, הרגשתי ממש שיש בהם המון המון פרקטיקה ותכל’ס.

למרות שכבר שמעתי הרבה בחיים היה בהם חידוש, אבל בעיקר חידוד ודיוק שהם קריטיים.

המלצתי כבר לכמה על הקורס המדהים ואמשיך להמליץ בחום על תוכנית יוצרות באזז!!! דבורי פשוט אלופה להוריד כל תאוריה למעשה לתת כלים פרקטיים לעבודה מדויקת ונוחה לתת לך בהירות בערך שלך ושל השירות שלך ולהגיע למקום בטוח ומקצועי יותר. הכול בנעימות ומתק לשון שלא נותנים לך לעצור עד שהשיעור נגמר…

מאחלת לך שתמשיכי להצליח ולתת כלים להצלחה!!!!!!!!!  כשיהיו לך עוד קורסים משתלמים אני אשמח לקחת חלק בעז”ה שוב…

סטודיו מנטה

רעיה אליאס, עיצוב גרפי מרענן

ידעתי שזה בול מה שחסר לי, רציתי לקבל גושפנקא שמה שאני עושה מהבטן הוא באמת נכון.
והקורס ענה לי על הציפיות פלוס פלוס!

נהניתי מאד מהתוכן, מודלים שיווקיים. משפכים! אריזת מוצר, כל הפסיכולוגיה שמאחורי כל דבר שעושים ועד היום לא ידעתי למה… שיטת מארק אפ שימושית אצלי מאד!

ערכתי מחדש את כל ההצעת מחיר שלי חוץ מזה כל הידע שצברתי בקורס בא לי ממש עכשיו לידי יישום בשטח עם לקוחה צלמת. זה מדהים כמה החכמתי.

היתה המון פרקטיקה ומה שהיה הכי מדהים: אני מתמצאת בכל התחום הפרסומי/שיווקי/קופירייטרי, קוראת עליו המון חומרים, ועדיין חידשת לי מלאאאאא

מי שמתלבטת-אין לה שום סיבה להתלבט. כל שקל שהתוכנית עולה – בטוח שיחזיר את עצמו תוך זמן קצר. הוא הכי תכלסי שיש, בלי תיאוריות באוויר. הכל פרקטי והכל ישים בשטח. אם בזכותה תצליחי להעביר לקוח אחד תהליך משמעותי יותר, זה שווה. ואם בזכותה תשני דברים חשובים בהתנהלות העסקית שלך, גם זה לגמרי שווה.
כל דבר שיקרה מעבר לזה הוא אקסטרה.

Magnet תמר. א.

סרטוני שיווק לעסקים

רציתי לקבל כלים מקצועיים ומעשיים באסטרטגיה ובכתיבה שיווקית
שאוכל להשתמש בהם כבר במהלך התוכנית.
והאמת שקיבלנו כפול שלוש ממה שציפיתי!
נהניתי מאד מהבהירות של החומר ומצורת הלמידה הברורה.

יש נושאים שממש היו חדשים לי ויש שהכרתי אבל קיבלתי חידוד משמעותי ויצאתי עם תובנות חדשות!
כיום אני מדברת יותר בביטחון על מה שאני עושה, עוד במהלך התוכנית לקוחה סגרה איתי סרטון רק בגלל שהיא הרגישה שאני יכולה לכוון אותה בקטע השיווקי. היא אמרה שיש לה מישהי זולה יותר אבל שווה לה לקבל ערך מוסף אצלי! הביטחון להציע לה כזה דבר זה רק אחרי השיעורים שלך…

דבורי האלופה
את אישה נדירה ומדהימה!
תודה על הכל!

אורטל רחמים

יוצרת מותגים

רציתי לחזק את תחום הכתיבה השיווקית והקורס ענה על הציפיות שלי מעל ומעבר!
נהניתי מהמקצועיות שלך מהעדינות, מהאמונה שהכנסת בנו לפני ואחרי הכל שאנחנו עושות רק את ההשתדלות.

מאז התוכנית אני מציינת ללקוחת את הבונוסים שבעבר נתתי כמובן מאליו… זה מתקבל לגמרי אחרת הם מעריכים הרבה יותר!

גם המודל שעושה סדר איזה פרסום מתאים לאיזה סוג עסק- מאד מאד ממוקד ושימושי.

לכל מעצבת שרוצה לחדד את הידע שלה על אסטרטגיה, כתיבה שיווקית, פרסום ושיווק- ממליצה ממש, להצטרף לקורס, הוא מלא ידע מעשי מרוכז, בשונה מהרבה קורסים.

הכל פרקטי ומעשי, ולא מיליון תיאוריות באוויר.

תודה רבה!

Grafix שירה ברכה

מעצבת גרפית

ראיתי את הצורך של הלקוחות לעזרה בנושא קופי ושיווק ורציתי להוסיף את הידע הזה
כדי שאוכל בתור מעצבת לתת ללקוח גם תוספת של עזרה במידת הצורך והרגשת בטחון שאני יודעת מה אני עושה.

התוכנית שלך נתנה לי בדיוק מה שחיפשתי!

החומר שהבאת היה מעשי!! פרקטי ממש ולא דיבורים באוויר. ממש למעשה.

כבר במהלך התוכנית שיניתי ללקוח קופי (לטקסט ששלח) בהתאם לנלמד, בניתי מודעה עם קופי מעצמי ונתתי ללקוח עצות בשיווק.

לדעתי, בתור מעצבת זה מאוד מועיל כשיש לך הבנה בקופי ופרסום, גם אם את לא מגדירה את עצמך ‘פרסומאית’ ההבנה הזאת עוזרת לך גם לייעול וגם להרגשת בטחון מול לקוח שלפעמים מעדיף פחות להשקיע המון בקופי. את מביאה לו את זה כחבילה. גם בנושא שיווק היו לי מס’ שאלות מלקוחות שבעבר לא ידעתי מה לענות וכעת אני בהחלט מבינה יותר:)

תודה ענקית דבורי!!

את פשוט אלופה גם באישיות וגם במקצוע:)

ציפורה מ.

עורכת וידיאו מהמרכז

חיפשתי כלים מעשיים ממש שיעזרו לי לכתוב לבד סרטוני שיווק

בקורס קיבלנו כמות אדירה של חומר מעשי ומדהים, התחדשו לי המון דברים להפתעתי הרבה…

בנוסף קיבלתי הרבה אומץ וביטחון,  כיום אני מרגישה פחות פחד מלשווק את עצמי!

ממליצה מאד להצטרף. תקבלי המון תוכן מדהים ששווה הרבה כסף!

פנינה. ח.

עורכת וידיאו וסרטוני תדמית

היה חשוב לי לדעת איך עובדים נכון מול לקוחות וגם להכיר את עולם האסטרטגיה ובנית תסריט נכון. ציפיתי לחידושים מעולם הקופי, התסריט וההתנהלות העסקית, והכי חשוב – לא נרדמתי לשניה 😊

נהניתי מאד דבר ראשון ממך דבורי את מרתקת ועסיסית, וכמובן מהחומר המקצועי שנותן הרבה נקודות למחשבה להתייעלות ולהסתכלות חכמה ועסקית!

למדתי לשאול המון שאלות בפתיחת הפרויקט. להתעכב על ענין האסטרטגיה יותר חזק, עד שהיא ברורה הכי שאפשר.

היו בקורס הרבה חידושים, ובעיקר קיבלתי ביטחון לעבודה נכונה, יש הרבה דברים שלומדים שמבינים במהלך העבודה וכו’ אבל לשמוע הכל מסודר ממקצוען זה נותן המון!

אם את מתלבטת – חבל על ההתלבטות, בטוחה שתיהני ותקבלי כלים חשובים לקדם את העסק שלך ואת הלקוחות!

Texture מירי גרינוולד

עיצוב שבונה עסקים

ההצעה היתה מאד מושכת ומשתלמת, המון ערך מקצועי ושדרוג לערך שאני מציעה ללקוחותיי
אז החלטתי ללכת על זה ואני לא מתחרטת!

העברת את התוכן באופן מרתק עם דוגמאות שמאד הוסיפו, גם העיצוב של המצגות היה מאד נעים ואסתטי :).
בינתיים התקדמתי הרבה בזכות הידע והכלים. ניסחתי מיילים בהתאם לפורמולות קופי והתחלתי לעבוד על ספר נהלים לעסק שלי!

התכנים שנתת חידשו המון! ויש לי הרבה ידע קודם…
דבורי, את השראה למעין שופע שלא מהסס לחלוק מאוצרותיו!
תצליחי המון!

והנה קצת תגובות ספונטניות
שקיבלתי במהלך התוכנית ...

מי מאחורי הבאזזז?

נעים מאד, דבורי כהן, אסטרטגית, יועצת שיווקית ומנהלת Beeing Center,

מלווה בעלות עסקים בתהליכי מיתוג, שיווק ופרסום. בעלת תארים בספרות ובעיתונאות,
ומעל עשור שנות ניסיון בהוראת עברית והדרכת מאות תלמידות בכתיבה, הבעה וסטוריטלינג.

למה שתלמדי ממני?

במהלך העשור וחצי האחרון עמדתי מאחורי הפקות תוכן, תדמית ויח”צ
ופרויקטים שיווקיים בהיקפים משמעותיים לעשרות עסקים, עמותות ומוסדות בארץ ובעולם.

וכשנמצאים מאחורי הקלעים רואים הרבה דברים שאי אפשר לראות מהיציע!

בס”ד ליוויתי מאות בעלות עסקים בתהליכי שיווק ופרסום, פיצחתי אינספור אסטרטגיות מורכבות לעסקים וקמפיינים וכתבתי עשרות ואולי מאות אלפי תכנים שיווקיים למודעות פרסום, קמפיינים, פרוספקטים, אתרים ומיזמים במדיות השונות, התוכן הזה הדהד, זמזם והביא תוצאות בשטח ב”ה.

לאורך השנים חוויתי עבודה משותפת עם פרסומאיות, מעצבות גרפיות ועורכות וידיאו, כשהמכנה המשותף לרובן היה הרצון להבין ולקבל כלים לפצח את האסטרטגיה ולכתוב את הקופי ולנהל את התהליך השיווקי כולו- בכוחות עצמן!

אני מאמינה שגם את יכולה ללמוד איך לפצח אסטרטגיה מדויקת לפרויקט שאת עובדת עליו ואיך לייצר באזזז וקופי נכון שעושה את העבודה.

הבנת התמונה המלאה איך עובדים משפכי שיווק ומהי הפסיכולוגיה שמאחורי מהלכי פרסום היא מאסט לכל כותבת שיווקית, מעצבת ועורכת נותנות שירות B2B שרוצות לייעל את העבודה ולהוציא לקוחות מרוצים באמת.

רק צריך ללמוד ממי שכבר עושה את זה שנים, להבין איך זה עובד, לקנות את הכלים והשיטה, ולהתחיל ליישם ולהשתפשף בשטח!

את עדיין מפקפקת?
הלקוחות שלנו צריכים אותנו חדות! מדויקות! מובילות! ובעיקר בטוחות באמת במהלכים שאנחנו מציעות!

והאמת, שתוכנית ההכשרה הזו נולדה מתוך הביקוש בשטח.

ארזתי את כל הידע הרב, הכלים המקצועיים ושיטת העבודה שפיתחתי מעולם התוכן והשיווק והם מוגשים לך היום בתוכנית הכשרה מושקעת, נגישה, ברורה ומפילה אסימונים, בסרטונים מאירי עיניים עם הדגמות, מודלים, שאלונים ותבניות וקבצי סיכום ותרגול, כדי שגם את תהיי מאסטרית, תעבדי חכם ומדויק וכתוצאה מזה- תרוויחי יותר ממה שאת עושה!

המטרה שלי שתוכלי לתת ללקוחות שלך את כל מה שאולי חששת עד היום, וכשתעשי את זה מתוך ביטחון שיא ותובילי מהלכים מדויקים וברורים.

זו השליחות שלי. להביא את הכלים האלו לכמה שיותר נותנות שירות B2B שיוכלו לייעל את התהליכים שהן עושות ולהרוויח מזה כמו שמגיע להן!

מהסיבה הזו הוספתי לתוכנית חלק בלתי נפרד שעוסק בתכנון החבילה והמודל העסקי שלך, עם התייחסות לתהליך המכירה ולהתנהלות מול הלקוח כדי לתת כמה שיותר כלים שימושיים שיאפשרו לך לקנות את אמון הלקוחות, למקסם את מספר ההצעות שאת סוגרת ולהרוויח הרבה יותר, כי באמת מגיע לך, ומגיע ללקוחות שלך נותנת שירות מסופקת, שמחה ומסורה.

למה שתצטרפי
ל"יוצרות באזזז"?

01

לא תיאוריות, לא סיסמאות! אין לנו שום מטרה למלא מאות שעות לימוד עם  היסטוריה ומתודת הפרסום משנות ה-80.
מה כן? רק המון כלים פרקטיים שבאו כדי לעבוד!

02

מותאם במיוחד לפרסומאיות, קופירייטריות,
מעצבות גרפיות ועורכות וידיאו, עם כל הניואנסים שרק מי ששם יכול להבין:)

03

תוכן מקצועי ומרתק, בגובה העיניים,
עם הרבה דוגמאות מהשטח.

04

דיגיטלי, אפשר לצפות בזמן הנוח לך והחומר זמין לך לתמיד. (וכשיש כאן ים חומר ואת יודעת שמקסימום תוכלי לחזור לנושא הזה שוב בהמשך- זה מרגיע!)

05

יש דפי עבודה סיכום ותרגול, מה שעוזר לך להטמיע את החומר וליישם בפועל.
המלצה שלי: תדפיסי לך את הדפים ותכניסי לפולדר.
מי שעשתה את זה מברכת אותי.

06

שדרוג היכולות שלך. את יוצאת מהתוכנית בגרסה המשופרת שלך.
הרי ברור שכרגע את לא מספיק מממשת את הפוטנציאל שלך.
אחרי התוכנית את יכולה להגדיל את סל השירותים ולהרוויח יותר- במיידי!

התוכנית מתאימה לך בוודאות אם:

אם את רוצה להרוויח יותר
ולהגיע ללקוחות שמעריכים אותך
ומוכנים גם לשלם יותר
בגלל מעטפת הליווי
שאת יכולה להעניק!

אם את רוצה להרגיש
יותר ביטחון מבפנים
וגם מול הלקוחות,
כשאת בונה את האסטרטגיה
ומייצרת את הקופי.

אם את רוצה לתת ללקוחות
גם שירות אסטרטגיה וקופי,
בלי לשלם לאסטרטגית
או קופירייטרית או תסריטאית
,
ואפילו אם לא נולדת עם עט ביד.

אם את רוצה להוביל תהליך
בצורה מסודרת
,
לחסוך הלוך ושוב,
למנוע אכזבות ועוגמות נפש
ולגרום ללקוח לתת בך אמון
ולסמוך עליך כמאסטרית.

אם את רוצה שהלקוחות יבינו
בדיוק מה את מציעה
ומה יצא להם מזה
,
וירצו לסגור דווקא איתך
גם אם את לא הכי זולה!

אם יש לך
יכולת משמעת עצמית ומוטיבציה חזקה
ואת מסוגלת לקחת אחריות ומחויבות על העשיה שלך וללמוד מהבית, 

כי את יודעת שהעולם לא משלם לך על הידע שלך, אלא על מה שאת עושה עם זה!

ולמי זה פחות מתאים?

אם את כבר יודעת הכל
על אסטרטגיה וכתיבה שיווקית

ובכלל, מעולם לא הרגשת קווצ’ בלב, וחוסר ביטחון מול לקוחות,
כאילו את לא באמת יודעת לספק להם
מה שהם ביקשו.

אם את לא נותנת
שירות ללקוחות עסקיים

ולרוב העבודה שלך היא
בד”כ לעצב קישוטי קיר לגנים
או לערוך סרטונים למסיבות.

אם הצעות המחיר שאת שולחת
נסגרות תמיד

והלקוחות מבינים בשניה וחצי
למה שווה להם לקנות דווקא ממך.
ולא בגלל שאת הכי זולה.

אם את מעדיפה דווקא לימודים ארוכים מלאים בתיאוריות,
כי התוכנית הזו
מרוכזת ומכילה:
85% פרקטיקה וכלים מהשטח
ו-15% ביטחון, העצמה ושינוי תודעה.

אם את לא פנויה
להתגייס לתהליך,
לעשות שינוי או שניים בהתנהלות שלך
וליישם בשטח,
כי רק להירשם-
לצערי זה לא מספיק 🙁

אם יש לך עור של פיל.
אף פעם לא היו לך חששות
,
פחדים, לחץ ותסכול
בגלל העסק
או במהלך התקשורת עם הלקוחות.

אם בשבילך קורס אמיתי
מחייב נסיעה של שעה כל צד
,
לשבת עם קבוצה
ולאכול סלט כרוב כבוש או פחזניות
ועל הדרך לסכם משהו במחברת ממותגת שנתנו לך מהקורס.

חשבת שנוותר על בונוסים?
אני בעד לתת לך אקסטרה.

ולכן היה חשוב לי למקסם לך את החוויה.
אז זה מה שארזתי לך ביחד עם התוכנית:

את בנבחרת-
כניסה לקבוצת עבודה פעילה בגוגל גרופ

שווי הבונוס פרייסלס- לא נמדד!
שבה תוכלי להעלות דילמות, לשתף, להתייעץ ולדון וגם ליזום שיתופי פעולה רווחיים. כבר נולדו פה כמה כאלה.... איזה כיף!
(שווי הבונוס: פרייסלס. לא נמדד!)

מיני קורס עקרונות בתקשורת שיווקית

שווי הבונוס 289 ש"ח
כלים פרקטיים איך לתקשר עם הלקוחות בצורה שתגרום להם לרצות לשמוע, העקרונות יאפשרו לך להשפיע, לנהל את התהליך בקלות ולהנות מאמון מלא.
(שווי הבונוס: 289 ₪)

הדרכה איך מייצרים קופי מעולה בעזרת בינה מלאכותית

שווי הבונוס 129 ש"ח
הדרכת 'קופי אקסטרה' עם AI- סרטון הדגמה איך ליצור קופי מדויק למודעת פרסום ותסריט שיווקי בעזרת בינה מלאכותית, מידע שיאפשר לך לקצר תהליכים ולקבל תוצאות מעולות במינימום זמן!
(שווי הבונוס: 129 ₪)

שו"ת מצולם עם תשובות שלי לדילמות והתלבטויות של פרסומאיות.

שווי הבונוס 579 ש"ח
ההקלטות יפתרו לך הרבה שאלות שרצית לשאול, תוכן פרקטי ומפיל אסימונים בהתאמה לנושאים שנלמדים בתוכנית.
(שווי הבונוס: 579 ₪)

'הַמְּאַפֵּס המקצועי'

שווי הבונוס 188 ש"ח
כלי מקצועי שפותח ע"פ שיטת פומודורו, יושב לך על שולחן העבודה ויעזור לך לנהל יום עבודה רווחי עם מקסימום תוצאות וסיפוק בלי בזבוזי זמן! (שווי הבונוס 188 ₪)

הפתעה!

הפתעה- בונוס סודי שתהני לקבל במהלך התוכנית!
ששש. לא מגלים:)

עוד תלמידות משתפות...

נעמי לוי- קופירייטרית

קופירייטרית מאשדוד, עצמאית קרוב לשנה.

שמי נעמי לוי- קופירייטרית מאשדוד, עצמאית קרוב לשנה.

החלטתי לרכוש את התוכנית לאחר שראיתי את הדף נחיתה שמאד הרשים אותי, כי הרגשתי שהוא ממלא לי את כל השאיפות. התוכנית נתנה לי המון ידע וכלים פרקטיים לשפר ולשכלל את צורת העבודה שלי, היה בהחלט שווה את ההשקעה. הרבה מהנושאים הנלמדים לקחתי כבר ממש ליישום, התחלתי כבר ליישם, ואני רואה תוצאות!

אני משתמשת יום יום במודל הכפפה, הוא עשה לי סדר וידע בצורת הפרסום המתאימה איך וכמה.

מאד נהניתי מהתכנים, הרגשתי ממש שיש בהם המון המון פרקטיקה ותכל’ס.

למרות שכבר שמעתי הרבה בחיים היה בהם חידוש, אבל בעיקר חידוד ודיוק שהם קריטיים.

המלצתי כבר לכמה על הקורס המדהים ואמשיך להמליץ בחום על תוכנית יוצרות באזז!!! דבורי פשוט אלופה להוריד כל תאוריה למעשה לתת כלים פרקטיים לעבודה מדויקת ונוחה לתת לך בהירות בערך שלך ושל השירות שלך ולהגיע למקום בטוח ומקצועי יותר. הכול בנעימות ומתק לשון שלא נותנים לך לעצור עד שהשיעור נגמר…

מאחלת לך שתמשיכי להצליח ולתת כלים להצלחה!!!!!!!!!  כשיהיו לך עוד קורסים משתלמים אני אשמח לקחת חלק בעז”ה שוב…

טובי וייטמן- מעצבת גרפית מבני ברק

טובי וייטמן- מעצבת גרפית מבני ברק, עצמאית כ-8 שנים.

נעים מאד אני טובי וייטמן- מעצבת גרפית מבני ברק, עצמאית כ-8 שנים.

רכשתי את התכנית כי רציתי להעמיק ולהתמקצע גם בקופי ואסטרטגיה. אני מרגישה שהתכנית ענתה לי על כל הציפיות באופן מושלם, ונתנה לי המון ידע וכלים פרקטיים לשפר ולשכלל את צורת העבודה שלי. אני גם מרגישה שהתמורה שקיבלתי הצדיקה את ההשקעה שלי, בעיקר התחברתי לנושא של “תמחור… כמה אני שווה?”, וממש ראיתי ממנו תוצאות בשטח.

כל שבוע צפיתי בשיעור שנפתח השבוע, כשאני נהנית מהתכנים ברמה הכי גבוהה שאפשר, ממש הרגשתי שיש בתוכן המון פרקטיקה. וזה מה שהיה לי חשוב בעיקר.

גם הרגשתי שהתכנים חידשו לי המוןןןןןןןןןןן, אפילו שאני כבר מכירה הרבה.  

הכל היה ברור מאד. לא נתקלתי בשאלות. 

אני יכולה להגיד לכל אחת שמתלבטת שזו תוכנית שמלמדת ומדייקת ו’מסדרת את הראש’ בכל הנושא של קופי, פרסום, קהל יעד, תקשורת מול הלקוח, אסטרטגיה, הכל ברור ומסודר ומקצועי מאד!!! (מנפץ כל מיני מיתוסים, כמו: שצריך לתת 3 אפשרויות בהצעת מחיר וכד’), עם כללים הגיוניים ורואים שמנסיון שלך בשטח מול לקוחות, שזה הכי חשוב!

תודה רבה!!!!!!

אילת ונה- קופי ועיצוב.

אילת ונה מבני ברק, 14 שנה בתחום הקופי והעיצוב.

אני אילת ונה מבני ברק, 14 שנה בתחום הקופי והעיצוב.
רכשתי את התוכנית כי רציתי לדייק יכולות של כתיבה.

החומר מחולק בצורה מאוד ברורה ונוחה, הדוגמאות שמביאה הן דוגמאות אמיתיות מלקוחות אמיתיים שלה, והיא מפרקת את זה בצורה שמורידה לך את הלמידה למעשה. לא רק בתיאוריה אלא את ממש רואה איך זה עובד בפועל.

אני עוסקת בשיווק ובכתיבה שיווקית, בנוסף גם מלמדת את התחום בסמינרים. למדתי הרבה כתיבה שיווקית וכשראיתי את השיטה שהיא מלמדת אמרתי וואו! זה מחדד לי דברים שלא חשבתי עליהם עד היום…!

בקורס של דבורי אין רק כללים, אלא איך להוריד את התאוריה למעשה. האישיות של הבן אדם משפיעה, זזה מה שהופך את זה לייחודי אליה, מאשר עוד אחרים שמלמדים. האישיות שלה נעימה מאד. זה מוצר שווה לגמרי. אני ממליצה ממש!

האמת היא שרכשתי את התוכנית בהסתייגות קלה, יש לי המון ידע בכתיבה שיווקית, אני גם מלמדת את הנושא. אבל דוקא לכן סיקרן אותי התוכן שלך, והיה נראה לי שיהיה לך גם מה לחדש. נהניתי מאד מהתהליכים, מהפירוק של הדברים ומההורדה של הנושא לקווים מעשיים.

כעת, לאחר סיום התוכנית אני יכולה להגיד בסיפוק שהיא ענתה לי על כל הציפיות, והצדיקה את ההשקעה שלי. התוכן היה ברמה גבוהה, עם פרקטיקה וכלים ממש יישומיים, שעזרו לי לדייק שיעורים שאני מעבירה.

זה חידש לי אפילו שאני גדושה בידע בנושא.. ממליצה ממש. מזכירה אותך גם בשיעורים כאחת שאלופה בכתיבה!

 

תמי סטפנסקי, מעצבת גרפית

תמי סטפנסקי מירושלים, מעצבת גרפית עם ניסיון של מעל 6 שנים.

שלום,
שמי תמי סטפנסקי מירושלים,
מעצבת גרפית עם ניסיון של מעל 6 שנים.
ממליצה בחום על התכנית, שקיבלתי כליווי לתהליך העסקי שעברתי אצל דבורי.
הוא ממש מעולה, כלי משלים מסכם ובהיר מאד.

בעקבות התוכנית, שיניתי דברים בהתנהלות העסקית שלי ובתהליך עם הלקוחות.
למדתי שתועלות הן ערך קריטי במכירה ושיווק.
נהניתי מהתכנים בצורה מיוחדת! ממש היו שם חומרים פרקטיים ויישומיים,
חוץ מהעובדה שהתכנית
מועברת בצורה בהירה ומניעה לפעולה.

אם את מחפשת להשקיע בעסק, לגדול ולהתפתח,
שווה לך לרכוש את התכנית!
אמנם זו השקעה אבל אם יש לך ממי ללוות כסף כדאי לך ללכת על ליווי אישי.
תרוויחי בכפולות:)

התוכנית נותנת כלים בסיסיים וחשובים מאד לניהול תקין.
כשמייעלים את שיטות העבודה ומתרגלים לחשוב ולפעול בצורה מקצועית-
יוצאים נשכרים הן בכסף, והן באנרגיה שלא מתכלה.

דבורי היקרה, אני ממש מעריכה את הנינוחות שלך, את הארגון והסדר,
שעות של השקעה וחשיבה על כל פרט עד להוצאת התוכנית המדהימה הזו.

 

שושי, Colorful Studio

סרטוני שיווק ותדמית לעסקים

ממליצה בחום ומכל הלב על דבורי כהן,
אחת הנשים המקצועיות, המבריקות, החכמות, והנעימות שפגשתי!.
החומר שהיא נותנת סופר חשוב גם לעסק שלך וגם ללקוחות שלך, 
והיא מעבירה אותו בצורה ברורה ונעימה ונותנת סדר ובהירות מטורפים
חושבת שזה חובה לכל אחת שמתעסקת עם לקוחות ורוצה לעבוד נכון!
גם ברמת האישיות
פשוט כיף ללמוד ולעבוד
עם אישה כזאת 🙂

טאצ’, עיצוב גרפי

חוי הנפלינג

נרשמתי לתוכנית כדי שאדע לכתוב בעצמי את הפרסומות שאני מוציאה מהסטודיו,

ואכן קיבלתי בתוכנית כלים באסטרטגיה, חקר לקוח ופורמולות קופי,
הרבה חידוד מעשי, ופרקטיקה מהשטח.

התוכנית נתנה לי בטחון בתהליך האסטרטגי שבדיוק עשיתי ללקוח
עושה המון סדר בראש

והכל מתוך פרקטיקה ומתוך השוק!!

Studio Point

תמר חריר, סטודיו לעיצוב גרפי קולע ומדויק.

נרשמתי לתוכנית כדי לקבל מענה לכמה פינות לא מלוטשות במקצועיות ובהתנהלות מול לקוחות

ציפיתי לסדר בראש! לבהירות…
והתוכנית הרבה יותר מענתה על הציפיות שלי… החומר פרקטי ומוקפד.

נהניתי במיוחד מההדגמות. ברגע שהדברים ירדו מתאוריה לחיי המעשה

זה חיבר אותי לחוויות משלי ועזר לי להשוות.

התוכן חידש מאודדד. תמיד חשבתי שצריך הרבה מאוד זמן כדי ללמוד,

והנה הכל ארוז יפה באופן קצר וממוקד!

ואנחנו שנמצאות בשטח- ההפנמה שלנו יותר מהירה. לכן עד כמה שזה חידוש- זה נטמע מהר.

אם יש מישהי שמתלבטת- מה שאני יכולה לומר לה

שתלך על זה בענק.

אוצר בלום שאפשר למשש אותו.

SARI MALKA soul motion

סטודיו ליצירת סרטוני פרסום ותדמית לעסקים.

אני עובדת מול בעלי ובעלות עסקים, יוצרת סרטי תדמית ופרסום וכותבת תסריטים אבל היה חשוב לי  לדעת את הכללים המדויקים איך לכתוב תסריטים ומחקרים בצורה יעילה ומדויקת, הקורס ענה לי לגמרי על כל הציפיות.

נהניתי מכמות החומר, הרגשתי שאת נותנת הרבה חומר לימודי בהרצה ולא מריחה של שיעורים.
למדתי לא מעט גם בנושא הכתיבה והשיווק וכן גם בנושא התנהלות מול לקוח ועדיין- חידשת לי ממש!

אז ההמלצה שלי- אז אם את בעלת עסק בתחום האומנות ואת רוצה להיות שירותית, אם את נושקת לעולמות תוכן ועובדת עם אנשים- בעיני הקורס יעניק לך הרבה ידע כדי לקדם משמעותית את העסק.

תשתי בצמא כל מילה ותתפעלי מכמות הידע וההגשה הברורה של הקורס שווה מכל בחינה (באמת! כאחת שעברה לא מעט קורסים וזומים) החומר היה מסודר ומוגש בצורה מאורגנת שעוזרת להבין ולקבל את התכנים!

כששמעתי שדבורי מרגישה שליחות לעזור לנשות אברכים הבנתי שזה הבנ”א שהייתי רוצה לשמוע ממנו תכנים. אחרי הכל ולפני הכל אני אוהבת לקבל מאנשים עם רגש, ועם אחריות,

ובאמת דבורי, נהניתי ברמה לא רגילה מהתוכנית ומאישיותך המקסימה.

תודה רבה!

תהילה, עורכת וידיאו

עצמאית 13 שנים

נרשמתי כי רציתי להיכנס לתחום של סרטוני שיווק, חשבתי לבנות חבילה, ולהוציא את הקופי החוצה. קצת לפני שנרשמתי נתקלתי בכמה סרטונים שהביאו אותי לחשוב שאני יכולה ליצר את הקופי בעצמי, ובדיוק אז קיבלתי את ההצעה להרשם לתוכנית!
רציתי לקבל כללים ברורים לכתיבת תסריט וביטחון לעשות את זה ואני בהחלט חושבת שקיבלתי הרבה בטחון.
מרגישה שעכשיו יש לי צעדים ברורים לעשות עם כל הידע

אני באמצע תכנון של מהלך שיווקי, וכן בהתנהלות מול לקוחות למדתי לפרט כמה שיותר וזה לגמרי עובד!
אין מילים! זה קורס מקסים ויעיל!!!

אוקיי, נשמע לי מעולה. כמה זה עולה?
בואי נשאל, כמה זה שווה לך?

כמה שווה הביטחון שלך בעבודה מול לקוחות?

כמה שווה התחושה שאת יודעת מה את עושה, וברור לך מה השלב הבא?

כמה שווה לך הסיפוק והשחרור מול עבודה שאת יצרת לגמרי בעצמך,
בלי להוציא הלאה לאסטרטגית או לקופירייטרית, ובלי להתבלבל ביחד עם הלקוח?

כמה שווה השינוי המשמעותי ברגשות שלך מול הלקוחות והיכולת לתמחר את עצמך נכון?

כמה שווה הרוגע הנפשי שיש לך בשליחת הצעת מחיר ללקוח
מתוך ידיעה שאת עובדת נכון ולא שורפת את הזמן שלך להכין הצעות שלא זוכות למענה…

לתחושות האלו אין מחיר!

מספיק שתוכלי לדייק את האסטרטגיה ולייצר תוצר מושלם יותר,

מספיק שתסגרי יותר הצעות מחיר בזכות הקורס,

שתחסכי הרבה עוגמות נפש בהתנהלות מול לקוחות,

שתעזי לגבות יותר גם עבור אסטרטגיה וקופי ותרוויחי יותר

ושתעבדי מתוך ביטחון והלקוח ירגיש את זה- זה יכול להחזיר את עצמו בפרויקט אחד!

 

עלות התוכנית כולל המודלים, הכלים, והתבניות: 6,250 ₪

שווי הבונוסים: (רק מה שאפשר למדוד)-  1,185 ש”ח 

ביחד זה יוצא 7,435 ש”ח

 

עדיין, אני יודעת שזה סכום משמעותי עבורך,

ונכון שבעבר שילמת הרבה הרבה יותר על לימודים שהיו אולי כל מיני תיאוריות,
בעוד שאת הדבר האמיתי את עדיין מחפשת…..

אבל עדיין- אני רוצה לתת לך הצעה שתאמרי לעצמך- יואו!!!
זה פספוס לא לקחת את התוכנית הזו!!!

 

האם את מאמינה שעם כלים מדויקים, איך לעשות אסטרטגיה,
איך לפצח קופי נכון, איך לייעץ ללקוחות ולכוון אותם מבחינת שיווק,
איך להתנהל מול הלקוחות שלך ולסגור יותר הצעות מחיר-

האם את מאמינה שמשהו יזוז לטובה בעסק שלך??

אם כן- גם אני מאמינה בך!

ובגלל שאני מאמינה שבס”ד התוכנית יכולה מאד לשפר לך לטובה את מה שקורה בעסק

ולפתוח לך אופק חדש, פשוט כי אני רואה מה קורה לכל מי שלמדה ברצינות והכניסה לשימוש יומיומי-

לכן למצטרפות עכשיו החלטתי לתת את התוכנית בעלות הרבה יותר נוחה,

כי חשוב לי שכל אחת תוכל לפרגן לעצמה את התהליך
ולקבל כלים לגדול ולהרוויח יותר.

ולכן ההשקעה שלך:

  •  
פופולרי

במקום 7,435
רק 10 תשלומים של 390

כולל מע"מ

מה את מקבלת חוץ מהתוכנית עצמה כמובן?

את בנבחרת- כניסה לקבוצת עבודה פעילה בגוגל גרופ

הדרכה איך מייצרים קופי מעולה בעזרת בינה מלאכותית

שו"ת מצולם עם תשובות לדילמות והתלבטויות של מעצבות ועורכות.

מיני קורס עקרונות בתקשורת שיווקית

'הַמְּאַפֵּס המקצועי'

הפתעה!

אין לי שום התלבטות!
אני פשוט חייבת להיות בפנים!

כל העסקאות שיבוצעו דרכנו כפופות לנוסח היתר עסקה המובא בספר “ריבית – הלכה למעשה, ברית פנחס” (הרב פנחס וינד)
 
 

אולי גם את רצית לשאול?

ברור שללמידה פרונטלית יש מעלות רבות. (חוץ מהבורקסים והמפגש החברתי)…

תוכנית ההכשרה הזו מוגשת לך כרגע בפורמט דיגיטלי ללמידה מרוכזת תוך 42 יום! כדי לאפשר לך ללמוד מהבית, בזמן ובתנאים הנוחים לך ביותר, ועם אחריות שלך– על היישום וההטמעה! 

אני מאמינה שאפשר להביא אנשים לבאר (או לתמי 4 אם נדבר בשפה של 2024), אבל אי אפשר לשתות במקומם!

ולכן אתן לך כל מה שביכולתי במסגרת הפורמט הדיגיטלי- דאגתי לך לחוויית צפייה כייפית, (אני יודעת שזה חשוב לך!) את נהנית ממצגות ברורות ומאירות עיניים ומסיכומים, תרגולים ותבניות שימושיות. לאורך הצפייה את רואה גם את המרצה וגם את הדוגמאות מול העיניים כך שאין סיכוי להירדם…

אבל האמת שאם חשוב לך לראות את המרצה דווקא בלייב ובגודל טבעי (כדי לבדוק את גובה העקבים… 😊) ולא מספיק לך דרך המסך- לא אוכל לעזור לך…

יש כאלו שאומרות- אני כבר מכירה את עצמי… חייבת להיות בקורס פרונטלי בשביל שזה יעבוד עלי! ובינינו, הן צודקות. כי העשיה זה השלב הכי מאתגר והכי מכריע, אבל זו גם מלכודת הדבש שעלולה לקרות בקורס פרונטלי… שאז את מרגישה שכבר עשית בעצם העובדה שנסעת הלוך ושוב והקדשת יום עבודה כדי להגיע לקורס…

בתוכנית הזו העשייה היא אישית שלך וספציפית מול הלקוח או הפרויקט שאת מבצעת כעת! בנוסף יהיו לך כלים לשינוי והטמעה בהתנהלות העסקית שלך, וגם זה שייך לתחום האחריות שלך ורק את תחליטי עד כמה את הולכת לזנק!!

התוכנית לא מבטיחה פורמולת קסם- “שמעתי ונושעתי”, אלא נותנת כלים ומתווה שאותם את צריכה לבצע וליישם!

כפי שהוכיחו עשרות קופירייטריות מעצבות ועורכות שכבר למדו את התוכנית- מי שיישמה את התרגילים ומשימות הפיתוח- זינקה משמעותית לעומת מי שהסתפקה רק בהקשבה בחצי אוזן…

כדי לראות תוצאות בשטח נדרשת מחויבות ואחריות שלך על הלמידה, היישום וההטמעה!

אם תעשי את כל התרגילים ותבצעי את כל מה שלמדנו במהלך התוכנית- את יכולה להיות בטוחה שהעסק שלך יהיה במקום אחר!

ושאת תהפכי להרבה יותר מקופיריייטרית, מעצבת או עורכת.

תהיה לך יכולת חדשה להוביל תהליכים אסטרטגיים, לייעץ ללקוחות, לכוון אותם ולעזור להם להגיע לתוצאות יותר משמעותיות.

יהיה לך ביטחון בעצמך וביכולות שלך וזה יעבור בלי מילים גם ללקוחות שייתנו בך אמון ויזרמו עם התהליך. את רק צריכה להיות מגויסת לתהליך, להקדיש את מלוא הזמן והרצינות, ובעיקר- לבצע! ואת זה בהחלט אפשר לעשות גם כשהלמידה דיגיטלית, כי היישום תלוי בך!

תקראי מה מספרות קופירייטריות, מעצבות ועורכות עם מעל עשור שנות ניסיון! תמיד אפשר ללמוד יותר.

אם את כיום מפצחת אסטרטגיות מדויקות ויש לך ביטחון לתת ללקוח את השירות הזה- יתכן שהגעת לכאן בטעות, אבל תשימי לב שבפידבקים כולן חוזרות על כך שהן מכירות המון תוכן וידע מעולם האסטרטגיה והשיווק- ועדיין התוכנית חידשה להן המון! מה גם שאת מקבלת נושאים קריטיים נוספים, כך שאין מקרה בעולם, ככלל- התוכנית מתאימה ל-80% מהקופירייטריות, העורכות והמעצבות ואם הזדהית עם האמירות בתחילת הדף- כנראה מקומך איתנו.

בהחלט. אם את מעורבת בתהליכים של שיווק ופרסום ללקוחות, את יכולה לקבל בתוכנית מקפצה עוצמתית וכלים שישדרגו את כל ההתנהלות שלך, גם מול הלקוחות וגם בעסק עצמו, והעובדה שאת בראשית דרכך היא פלוס משמעותי! כי מה שלקח לאחרות שנים ללמוד על בשרן ומתוך הניסיון- את יכולה לקבל כאן ולחסוך המון למידה מטעויות!

אפשר לבצע העברה בנקאית לבנק דיסקונט, סניף 64, מס’ חשבון 90403608 על שם דבורה כהן, לשלוח אסמכתא למייל:  Beeing.buzz1@gmail.com ולקבל גישה מיידית לתוכנית.

שימי לב- אם בחרת באופציה זו את זכאית להנחה של 400 ₪ 

כל הסרטונים בתוכנית מאושרים בנטפרי ואת מקבלת סיסמא אישית לאחר תשלום.

גם נטפרי קהילות ייפתח לך- כשתבקשי מהקהילה.

אבל אם יש לך מייל בלבד את מוזמנת בחום להצטרף לתוכנית הטלפונית, המונגשת לך בקו הטלפוני. זה חדש ומרגש. פני אלינו במייל ונשמח לתת לך דרכי גישה לקו הטלפוני, לאחר שתסדירי את הרישום.


עוד שאלות? הנה!

זו בהחלט המטרה, את הולכת לקבל את כל מה שאת צריכה כדי לייצר מודעות פרסום וסרטוני שיווק מדויקים ואפקטיביים, וזה עשוי לחסוך ממך את הצורך לפנות לקופירייטרית או תסריטאית לשם כך.

עם זאת יתכן שתעדיפי כן להמשיך לעבוד עם נותנת שירות נוספת, בפרויקטים מסוימים, לפי החלטתך וגם זה בסדר, כי מה שחשוב הוא שיהיה לך את הידע והיכולת לנתח גם עבודות קופי של אחרים ולהבין עד כמה זה מותאם אסטרטגית ומדויק ללקוח ולפרויקט שלך.

התוכנית דורשת ממך לפחות 3 שעות שבועיות.

לצפייה, תרגול והטמעה. מה שכיף הוא שהתרגול קשור למה שאת ממילא עושה בעסק שלך! כך שזה פשוט משתלב לך עם המטלות בשוטף!

ומה שעוד יכול לעזור לך זו ההבנה שיש לך גישה לתוכן לתמיד, כך שגם אם פספסת שבוע שהיה לך מאד עמוס- את תמיד יכולה לחזור לחומר, לצפות ולהכניס ליישום! בשונה מקורס פרונטלי -שאם לא היית- פשוט פספסת… (ולכי תחפשי איזו חברה שמרה לך שיכפולים 😉)

התוכנית יכולה לתת לך המון ערך ולמדו אותה מגוון קופירייטריות (וגם מורה לקופי באחד הסמינרים….) כאלו שכבר עובדות בתחום ורוצות לשפשף יותר את גלגלי המוח ולהכניס לפעולה גם את האונה השמאלית, כי זו הימנית כבר עובדת חזק על הקריאטיב והיצירתיות ובתוכנית הזו יש הרבה יותר דגש ומקום לניתוח, אנליזה ואסטרטגיה מדויקת ולעבודה לפי מודלים.

בהחלט! התוכנית מתאימה מאד גם למי שהיא לא נותנת שירות “בי טו בי”- (ביזנס לביזנס)

חשוב להבין שכתיבה שיווקית והבנה בשיווק זה חלק קריטי שכל עצמאית צריכה בשביל העסק שלה, כדי לקדם את עצמה ולעבוד נכון ורווחי יותר, גם אם היא לא צריכה לכוון את הלקוחות בחלק העסקי-שיווקי, כך שאת יכולה להיתרם מאד מהתוכנית ולשדרג את צורת העבודה שלך באופן משמעותי!

**שאלי אותי בפרטי על הצטרפות לתוכנית באופן חלקי- ללא החלק של אסטרטגיה וקופי, ובעלות מוזלת.

בהחלט!!!​ התוכנית מכילה המון ערך ותוכן חשוב ומשמעותי שיכול לשנות לך את החשיבה ולאפשר לך לעבוד באופן נכון ומדויק יותר, לדייק את המוצר שלך, לכתוב נכון יותר את הצעת המחיר ולהתנהל בצורה חכמה מול הלקוחות, כך שירצו לשלם לך כמו שאת מבקשת! שאלי אותי בפרטי על הצטרפות לתוכנית באופן חלקי- לקורס “פיתוח עסקי למעצבות ואמניות”, ללא החלק של אסטרטגיה וקופי, ובעלות מופחתת.

בוודאי! זו המטרה שלי. להקל עליך את החיים ולתת לך כל מה שאפשר כדי שתזנקי ותצליחי במקסימום. אני לא שומרת לעצמי שום סודות ומאמינה שאם יש לך משהו טוב- תני אותו לאחרות! ככה יוצרים win win

התוכנית זמינה לך כאן ועכשיו! הצטרפי ותתחילי ללמוד!! בזמן שלך ומהבית שלך!  

אין לי שום התלבטות!
אני פשוט חייבת להיות בפנים!

שימי לב- התוכנית מיועדת לנשים ובנות בלבד!

דבורי, אני ממש בעניין, אבל יש לי שאלה קטנה...

מחכה לך באופן אישי!

זה מה שאנחנו הולכות ללמוד ביחד:

***
יתכן שאת כבר מכירה מתוך שינה הרבה מהמושגים כאן…

אז נכון! מטרת הקורס אינה לגלות את אמריקה
אלא לחדד ולדייק את המושגים כי כמו שאת יודעת-
ההבדל והתוצאות נמצאים בדיוק ובפרטים הקטנים…

שבוע 01

להתניע מהלך אסטרטגי

  1. מה זו באמת אסטרטגיה ואיך להטמיע את התהליך בעבודה מול הלקוח?
  2. מתי הזמן הנכון לפצח אסטרטגיה?
  3. 5 תועלות שתוכלי להפיק מתהליך אסטרטגי ולמה קריטי לדבר על זה.
  4. איך נקבל ביטחון בעבודה? על מה לקחת אחריות?
  5. אסטרטגיה או אילתור?
  6. איך להישאר ממוקדי מטרה?
  7. עמוק בשטח- איך מפצחים אסטרטגיה ב-3 שלבים
  8. דוגמא למהלך אסטרטגי בעקבות סקר דעת קהל
  9. דוגמאות למהלכים אסטרטגיים מאחורי סרטוני שיווק ותדמית
  10. דוגמאות למודעות פרסום שנבנו על בסיס אסטרטגיה פרסומית.
  11. מה קורה כשמדלגים על שלב האסטרטגיה? הדגמה
  12. אמנות התישאול וכלי מחקר
  13. מאגר השאלות האסטרטגיות שיאפשרו לך להגיע לחקר מדויק
  14. איך להתנהל עם לקוח שנמצא בתהליך ייעוץ עסקי?
  1. מה המקום של קופי ועד כמה הוא משמעותי בתוך העיצוב או הוידיאו?
  2. איך מייצרים קופי מבריף?
  3. פורמולות ונוסחאות שימושיות לקופי
  4. כללי אצבע לכתיבה שיווקית אפקטיבית
  5. טעויות בכתיבה שיווקית ואיך להימנע מהן?
  6. כללים לכתיבת תסריט נכון ושלבים קריטיים לכתיבת תסריט
  7. שיטת ‘mark-up שיטה ייחודית שפיתחתי ומאפשרת לך לזהות ולמדוד בקלות ותוך כמה דקות את איכות הטקסט ולשפר מה שצריך,

כולל הדגמות צעד אחרי צעד מאחורי הקלעים איך ליישם את שיטת מארק אפ ולבקר טקסטים שיווקיים למודעות פרסום ולסרטונים כדי שיהיו מדויקים ויעבדו במקסימום!

מעצבות ועורכות שכבר משתמשות בשיטה מדווחות על תוצאות מדהימות ומקצרות בזמן ניכר את העבודה על הקופי!

שבוע 02

סודות הכתיבה השיווקית

שבוע 03

משפך שיווקי ומסע לקוח

  1. ההבדלים בין שיווק לפרסום ואיפה זה תופס אותנו?
  2. המסע שעובר הלקוח! מודל KLTB והדרך שלנו להפוך את המסע למרתק, ממגנט ומעורר עניין.
  3. סקירה על עזרי שיווק נפוצים ודוגמאות למשפכי שיווק שתוכלי להטמיע אצל הלקוחות שלך.
  4. טקטיקות חשיפה ופרסום שלא עולות לך שקל.
  5. מערכות יחסים בין העסק ללקוחות משפיעות על צורת השיווק!
    איך נדע להתאים לכל עסק את צורת השיווק המדויקת לו? 

 

אחרי שאת כבר יודעת לפצח אסטרטגיה נכונה ולייצר קופי מדויק ויש לך גם הבנה במשפכי שיווק- זה הזמן לדייק את צורת העבודה בעסק שלך, כדי להגדיל את הרווחיות!

פיתוח עסקי- זה מתחיל אצלך בעסק, ועובר הלאה, ללקוחות…

  1. איך תזהי מי הלקוח האידיאלי שהכי כדאי לך לעבוד איתו- באמצעות 3 פרמטרים?
  2. האם את רופאה מומחית או רופאה כללית?
  3. למה הוא לא נרדם בלילה? חקר לקוח אידיאלי, פרסונה ואפיון לקוח
  4. המסע שהלקוח עובר מנקודה א’ לנקודה ב’
  5. איך מייצרים הצעת מכירה ייחודית?

שבוע 04

הלקוח האידיאלי שלך ולמה הוא לא נרדם בלילה?

שבוע 05

אריזת המוצר שלך

  1. אלמנטים שחשוב להכניס בחבילה והשפה שאת חייבת להכיר
  2. בונוסים- מה להציע? ואיך לגרום ללקוח להעריך יותר את ההצעה?
  3. למה לתת ללקוחות “חמוצים”? ואיך עושים את זה?
  4. דרך ארוכה שהיא קצרה- הצעה “רזה” או הצעה מלאה?
  5. למה לא מומלץ לתת ללקוח יותר מידי הצעות?
  6. תמחור- כמה שווה המוצר שלך?, מה את באמת מוכרת ונוסחא קלאסית לתמחור שירות או מוצר
  7. מבחן BFM Buying from myself בדיקה עד כמה את מרוצה מהתמחור שלך ואיך את יכולה להרוויח יותר.
  1. ספר הזהב- נהלים לעסק, למה? איך? דוגמאות ומסקנות
  2. State of mind מיינדסט- מערכת ההפעלה האנושית של העסק ואיך אפשר לרתום אותה לטובת העסק שלך?
  3. הצעת מחיר- שחיטה של כמה ‘פרות קדושות’,
    הצעת מחיר או דף מכירה? מתי ואיך לשלב בין הצעת מחיר להסכם עבודה?
  4. תבנית לכתיבת הצעת מחיר אפקטיבית
  5. אלמנטים ועקרונות חשובים בהצעת מחיר שיעשו לך שינוי מיידי בצורת העבודה
  6. איך לגייס המלצות ופידבקים מלקוחות?
  7. איך להגיש את הצעת המחיר ללקוח ומה האורך האידיאלי?
  8. ניתוח דוגמאות להצעות מחיר כדי שתדעי לדייק ברמת המיקרו!
  9. פולו- אפ – למה, כמה ואיך? 
  10. הרצף בתהליך המכירה כדי לסגור!

שבוע 06

להתנהל כמו מותג ולנהל מכירה חכמה!

העברה בנקאית:

עלות התוכנית במחיר המיוחד היא 390 ב-10 תשלומים
ובהעברה אחת יש לך הנחה נוספת ע”ס 400 ש”ח
והתשלום הוא 3,500 ש”ח בלבד כולל מע”מ.
 
כל העסקאות שמבוצעות דרכנו הן ע”פ היתר עסקה
שע”י בית הדין ברית פנחס- הרב וינד שליט”א.
 

פרטי חשבון הבנק להעברה:

בנק דיסקונט, סניף 64, מס’ חשבון 90403608 על שם דבורה כהן.

לשלוח אסמכתא למייל:  Beeing.buzz1@gmail.com

לאחר שליחת האסמכתא תקבלי גישה ישירה לתוכנית.

שלחת!

וזה סימן שאת רוצה להתקדם
ולהרוויח מהכשרונות שלך!
נעדכן אותך בעז"ה על הקורס הקרוב!

לקבלת גישה למדריך הפרקטי
"איך לייצר מודעת פרסום עם באזזז"
השאירי פרטים