בַּחַיִּים, הַכֹּל זֶה עִנְיָן שֶׁל נְיוּאַנְסִים מִנּוּנִים כַּמּוּיוֹת דַּקּוּיוֹת הַמִּרְקָם שֶׁל הַחַלּוֹת וְטַעַם הַמָּרָק וְהָעֲרָכִים בִּבְדִיקוֹת הַדָּם וְגָוֶן הֲמֶיְקְאַפּ וּזְמַן עֲלוֹת הַשַּׁחַר שַׁבְרִירֵי רְגָעִים מֻשָּׂגִים חֶלְקִיקֵי חֶלְקִיקִים הַכֹּל זֶה עִנְיָן שֶׁל דַּקּוּיוֹת הָאוֹת שֶׁלִּפְנֵי הַשְּׁטְרוּדֶל נְקֻדָּהּ קוֹם וְהַמִּסְפָּר בַּלּוֹטוֹ וְסוֹד הָאָטוֹם וְהַמִּיקְרוֹגַל הַכֹּל זֶה עִנְיָן שֶׁל נְיוּאַנְסִים קְטַנְטַנִּים שֶׁכְּאִלּוּ מִי שָׂם לֵב וּמָה הֵם בִּכְלָל כָּאֵלּוּ שֶׁאֲנִי וְאַתְּ דָּשׁוֹת בַּעֲקֵב אוֹ בְּנַעֲלֵי הַבַּיִת פֵּרוּרֵי פֵּרוּרִים כָּאֵלּוּ זְנִיחִים שֶׁהֶחְמַצְנוּ מִסְתַּכְּלוֹת מְהֻפְּנָטוֹת עַל הַחֲלוֹם הַגָּדוֹל הוֹלְכוֹת בִּגְדוֹלוֹת וּבִנְצוּרוֹת עֲסוּקוֹת בְּעִנְיָנִים שֶׁעוֹמְדִים בְּרוּמוֹ שֶׁל עוֹלָם וְהָרְגָעִים הַקְּטַנִּים הַנְּיוּאַנְסִים הַדַּקִּים הַחֶלְקִיקִים הָאֵלּוּ כִּמְעַט מִתְפַסְפְסִים קוֹרְאִים לָךְ. הֵם פֹּה וְהֵם הַחַיִּים בְּשֶׁקֶט בְּלִי צִלְצוּלִים בְּלִי דְּרָמוֹת וְהִיסְטֶרְיָה וְהֵם עוֹשִׂים אֶת הַהִיסְטוֹרְיָה. |
“איך היא התלהבה! אני אומרת לך זה היה מדהים לראות כמה היא חמה, עשיתי שיחה טובה, שאלתי אותה את כל השאלות והיא ענתה לי, וממש נפתחה, היא גם אמרה לי בעצמה שהיא מאד מאד התרשמה.” “נו, והיא סגרה?” “כמעט. אמרה שנדבר בהמשך היא צריכה לראות מה בעלה אומר על זה ואם באמת מתאים לה לקחת את השירות שלי עכשיו, או שהיא תחכה עוד כמה שנים או שהיא כן תחשוב על פתרון אחר שיותר מתאים לה, אבל היא באמת מאד מאד התרשמה.” *** “הפרסומים שלי מאד קריאטיביים. אני מקבלת עליהם ד”שים מכל הכיוונים אפילו אברכים מהכולל של החתן שלי מסרו לו שהשוויגער שלו תפסה את הפוקוס בעיתון זו באמת היתה מודעה חזקה.” “וכמה הגיעו?” “אה, האמת שלא ממש הגיעו כלומר הרבה מאד החמיאו אבל… לא היה מישהו שהגיע בתשלום. בכל מקרה המודעה עשתה הדים והיכתה גלים, וזה עצמו מדהים!” *** “אני מקבלת תגובות יחסית ממש טובות על המיילים שלי! אנשים אוהבים את הטיפים שאני מחלקת. שעות אני משקיעה על כל מייל אבל זה משתלם, אנשים לומדים שאני מקצוענית, אוטוריטה קוראים לזה? כותבים לי תודה רבה, ומתייעצים איתי ואני עונה בשמחה.” “ומה תכלס? יש גם מכירות?” “אהה, מכירות פחות. זאת אומרת כמעט, לפעמים מתקשרים או כותבים לי ומתעניינים ואז אני חוזרת אליהם ומפרטת ומסבירה אבל זה כנראה עוד לא הזמן, אנשים צריכים את הזמן שלהם, אני מתארת לעצמי שאני בדרך ובהמשך זה עוד יקרה.” ** אני פוגשת המון בעלות עסקים שכבר יודעות הכל, ועשו הכל חכמות, אינטליגנטיות ומצטטות יועצים עסקיים ומנטורים מתוך שינה. הן לומדות מכל מדריך ורשימת תפוצה ומכל מידע חינמי שמסתובב, היו בקורסים, הוציאו אלפים, ויש להן בלי עין הרע ערימות ידע, הן יכולות להיות יועצות, מרוב שהן יודעות כל. והן גם מיישמות. שלא תחשבי שהכל דיבורים. עושות ומשקיעות בקיאות בכל המהלכים פתחו רשימת תפוצה ושולחות מסרים כל שבוע והתחילו לעשות שיתופי פעולה ויש להן מיתוג והן מבינות שכדאי למכור מוצר פרימיום ולמה ולמי הן מכירות בעל פה את ה”אוואטר” שלהן ואולי גם יש להן קלסרים שלמים מלאים בחומר והכי מתסכל שהן עושות כל מה שאמרו להן וכל מה שהן למדו אבל כל זה איננו שווה להן כשבפועל משהו לא מספיק עובד ולא מספיק ברור מה המשהו הזה. ‘כמעט’ כזה, של אשליה מתעתעת כמו בועות סבון יפייפיות שנראות לך כ”כ מוחשיות עד שהן מתנפצות להן ברוח. כמעט זה קרוב מאד ל… אבל זה עדיין לא זה. כמעט- זה רגע שברירי, נוגע ולא נוגע… ומה ה’כמעט’ שקורה אצלך בעסק? איך תהפכי את ה’כמעט’ למציאות המדויקת שאת רוצה? קודם כל- תביני ש’כמעט’ זו אשליה, זה חדר בריחה. זה מתעתע בך אפילו לא מאפשר לך לפקוח עיניים ולהישיר מבט ולומר לעצמך- הלו! משהו פה צריך תזוזה כי כשהכל ‘כמעט’ מושלם, את לא רואה את הכמעט, ואת נשארת בלי ומרגישה עם. וזה כל כך חבל. כי עם ‘כמעט’ אנחנו לא יכולים לקנות מצות וארגזים של מיץ ענבים וחליפות לילדים ונעלי לק חגיגיות לילדון שמתחיל ללכת אם תחשבי על זה הרבה מאד פעמים אנחנו בעצמנו מזמנות לחיים שלנו את ה’כמעט’ הזה. עוד לא ציירנו לעצמנו את התמונה שתשקף את המציאות המדויקת אחרי שה… יקרה, אנחנו עושים את הדרך עסוקים בפעולות במחשבות בתכנונים בתקוות ואולי עוד לא הפנמנו שצריך לתת מקום לתוצאה האמיתית לקרות, לא כמעט, אלא באמת. אין שום עניין לפרסם ולטרוח לתחזק רשימת תפוצהולהביא לידים ופניות ולנהל עשרות שיחות טלפון עם מתעניינים- כשבסוף את לא רואה מזה מספיק כסף. נכון שאת יכולה לסמן V על הפרסום שהצליח ועל כך שאת מפורסמת ויש תנועה ואנשים מתעניינים ואת עושה שיחות ועסוקה במכירות אבל בפועל- כשהמטרה המדויקת עוד לא קרתה-ה’כמעט’ הזה הוא אשליה. כי הוא יוצר מצג שווא של המון המון התעסקות ואני עושה ופועלת ויש אווירה אופורית מסביב ומרגיש לי כאילו משהו זז ואני בתוך לופ כזה ויש מסביב לקוחות ופעילות ותנועה אבל באמת- אני משחקת עם בועות סבון. אם את חיה ב’מחוזות הכמעט’, הנה 3 פעולות שיעזרו לך לצאת משם: תמדדי. כמה השקעת וכמה קיבלת, תפתחי לך טבלה ובה תנהלי רישום מסודר של כל מה שקורה לך בעסק. המספרים לא משקרים. תמדדי: כמה נכנס וכמה יוצא, וכמה נשאר לך בסוף החודש.כמה שיחות מכירה את עושה וכמה מתוכן את סוגרת. כמה את משקיעה על פרסום וכמה את מכסה וכמה את מרוויחה מעבר. כמה את נותנת מזמנך מעצותיך ללא עלות- וכמה זה באמת מחזיר את עצמו. כמה התנדבת בע”מ וכמה תגמול קיבלת על ההשקעה שלך. כמה מחמאות את מקבלת ולעומתן כמה סליקות את רואה. כמה. תזהי את החוליה החלשה אצלך בעסק, איפה דברים נתקעים?איפה הכמעט נכנס לך בעסק ומשאיר את התוצאות מהעבר השני של האוקיינוס? תבדקי.איך לדייק את הניואנסים שתוקעים אותך. מן הסתם זה יצריך ממך בירור עמוק, וחקר עצמי מה ה’במפר’ שמעכב את ההתקדמות שלך ומה צריך לקרות בשביל שתעברי אותו. ואז- כשאת יודעת על מה לעבוד- תתמידי. תהיי עקבית ותעשי פעולות ממוקדות וספציפיות לעבור את הקיר הזה, כי שם נמצאת ההצלחה שלך.ובעזרת השם תעשי ותצליחי!! היום אני רוצה לתת לך השראה לניואנסים שעושים את ההבדל.ולשתף אותך בתהליך הליווי עם יהודית נדף live & love שהיא מעצבת הום סטיילינג לחדרי ילדים ובתי עסק מעולם הילדים.(שזה אומר למשל מרפאות, קליניקות של מומחיות שמטפלות בילדים, מעונות, טיפת חלב, חנויות לבגדי ילדים וכו’… מוצאת את עצמך? רוצי ליהודית) |
יהודית היא אישה מעוררת השראה,אי של קסם ושל שלווה והשראה ויצירתיות אנחנו מכירות כבר מעל 12 שנים והיתה לי זכות לעבוד איתה ביחד ולהביא את הבשורה שלה לעוד ועוד בתים. יהודית היא אישה של ניואנסים. עדינים, דקים, מדויקים. חדר ילדים שעובר את טיפול הVIP שלה הוא משהו אחר מנוצל, פרקטי, חכם מעוצב בטוב טעם היופי הזה מרגש כל מי שאוהבת דיוק, כמוני.זה לא רק עניין של טעם או של יופי,אלא פשוט של דברים שעומדים במקומם,הכל מדיוקויש מקום לכל פפיון של הילדה ולכל אוטו מכבי אשוהכל בטוב טעם ועם המון חשיבה. כשאת יודעת שזה לא השראה מפינטרסט שמתאימה למשפחות שבקושי יודעים מה זה לגדל ילד וכלבלב ;), ואת מבינה שיהודית יודעת לעצב חדרי ילדים למשפחות משלנו, ברוכות, עם הרבה פיציפיקעס ואביזרים וציוד,והרבה ילדים מתוקים ושובבים עם צרכים משתנים- את מבינה איזו בשורה היא מביאה! יהודית הגיעה לתהליך עם הרבה מאד ידע. עם רשימת תפוצה קיימת עם מדריך שהיא הכינה ועם המון חלומות. אני לא מתיימרת לגלות לאנשים את אמריקה מה שכן היה חשוב לנו- זה לדייקאת חלקת האלוקים הקטנה והמדויקת שלה. לבודד את החלקים שצריכים חיזוק לזהות את החוליות החלשות ולטפל בניואנסים, כי בסוף הם אלו שעושים את ההבדל בין כמעט- לבין מה שאחריו. לדייק זה לא עניין של פגישה אחת מרוכזת ומעמיקה ככל שתהיה.זה לעשות יחד את הדרך ולדייק את המהלך גם תוך כדי תנועה,כי לא הכל אנחנו יודעים מראש,ורוב הניואנסים והדיוקים מתהווים במהלך הדרךאחרי שהבנו מה פחות עובד נבין גם מה יותר מדויק. התהליך עם יהודית היה מרתק, דייקנו את המיתוג לצבעוניות שמתאימה לעולם התוכן שבו היא מתמקדת ארזנו מחדש את סל המוצרים והשירותים שהיא מציעה, סקרנו את השוק ודייקנו את הצעת המחיר וכל הערך המטורף שמקבלים הלקוחות שלה, זיקקנו לרמת הפיקסלים מה קורה בפגישות שיהודית מגיעה לבתים של אנשים? מה היא אומרת, מה היא מציעה, איך זה עובד הכי נכון והכי יעיל. |
יצרנו פרוספקט תדמיתי שווהמשפך שיווקי מדויק, מערכת ליצירת שיתופי פעולה,דייקנו את המסרואת התוכן, יצרנו דף נחיתה שמזמין לקבלת מתנה עוצמתיתשאם את לפני שיפוץ / ריהוט חדר ילדים אין מצב שאת מדלגת עליה פשוט כי היא חוסכת לך המון כסף ועוגמת נפש. בנינו את המדריך המקצועי, משפך מיילים שמוכיח כמה יהודית יודעת על מה היא מדברת, ודף וואן פייג’ יוקרתי שמעביר את המסר של יהודית בלי שהיא צריכה לדבר יותר מידי. זה לא עניין טכני. יש המון חלקים ודיוקים בתוך המכונה. ברגים קטנים שנראים שוליים, אבל עליהם יפול דבר.או יקום.הם אלו שקובעים איך המכונה תעבוד והאם היא תעשה קולות ורעשי רקע ו’תעשה טובה’ שהיא זזה, או שהיא תעבוד בצורה משומנת וחלקה. וזה לא קסם. זו עבודה קשה ואמיצה של דיוק ושוב דיוק ושוב. וזו דרך, אבל היא משתלמת בעז”ה. תראי מה האלופה הזו מציעה אולי אליך היא תגיע הביתה לפגישת ייעוץ שתאפשר לך חדר ילדים מנוצל פרקטי ויפייפה כמו שחשוב לך? |
מכאן את יכולה לקבל את המדריך הייחודי שיהודית מציעה למשפחות בשלב של הוספת / שיפוץ/ ריהוט חדר ילדים. |
עכשיו בואי נדבר קצת עליך, מרגישה שהעסק שלך קיים אבל לפעמים זה כמו משחק בבועות סבון נוצצות, ממשיות, יפות, שאת כבר ממש יכולה לגעת בהן, ואז הן מתנפצות ככה, בשקט? זה שהקמת רשימת תפוצה זה נפלא, מוכיח כמה את לא נשארת במקום, אבל האם את מניבה ממנה רווחים על בסיס קבוע? זה שיש לך מיתוג זה מקסים, אבל האם הוא מעביר את המסר המדויק שלך? זה שהיית בקורסים ובייעוצים- זה מעולה, טבע העולם, אבל האם את יודעת ברמת הפיקסלים איך ומה לעשות ולומר ובאיזו צורה לחדד וללטש את הפעולות השיווקיות שלך, ומתי לעצור ולדייק ומתי להמשיך בכל הכח ושזה לא יהיה ראש בקיר? דיוקים זה הסוד. וזה חלק בלתי נפרד מהעבודה איתי ועם הצוות. ניואנסים.תהליך 1:1 לרדת לסוד הדברים. לדקויות של הדקויות. לנימה הכי מחודדת של העניין לעומק של העומק. כי שם טמון ההבדל. (גם אם זה אומר לחשוב על הסלוגן בפעם ה-17) ואחרי הדיוק הזה- הנפש רגועה. כי היא מצאה את המשבצת המדויקת והדיוק הוא הסוד. לא מתאים לכל אחת, אני יודעת. אבל למי שכן- אותה אני מזמינה. אם יש לך עסק והוא עובד, ואפילו מרוויח אבל את מבינה שחסר פה דיוק. זה יכול להיות במהלכים, בצורת העבודה, בשיווק, במכירות, בסיפוק שלךואת מבינה שפגישת ייעוץ חד פעמית זה נחמדאבל מחפשת מישהי שתעשה איתך את הדרך 1:1עם כל מה שזה אומרואת חושבת עכשיו על אחרי פסחויודעת שזה הזמן לייצר את הלקוחות לסיון- תמוז ולקיץ,אז קדימה! תשאירי שם, טלפון, מייל, מה התחום שלך, וכמה ניסיון יש לך, ונשמח לבדוק איך לעזור לך לעבור את ה’כמעט’ ולהגיע לכל הטוב שמחכה לך מעבר לשם.כל זה מחכה לך-בלחיצת כפתור. |