אסטרטגיה קופי ושיווק לסדנאות- מינדי גרינבוים

האתגר - עוקץ

מה עושה מרצה מוכשרת, שיש באמתחתה רעיון לסדנא מרתקת שיכולה להעניק כלים מעשיים לתלמידות הסמינרים?

כנראה שפגישה בינינו היתה הפתרון בס”ד…
מינדי גרינבוים שפיתחה סדרת סדנאות “אומנות האמון”  פנתה אלי לתהליך אריזת מוצר והפקת חומרי שיווק, היה מרתק.

 

הפתרון - דבש

פיצחנו אסטרטגיה, מידלנו את קהל היעד, וארזנו את הסדנאות במס’ אריזות, להתאמה מירבית לכל רכזת. בחרנו לקרוא לסדרת הסדנאות “הכוח להצמיח”- גם באזכור לשם משפחתה של מינדי.
לאחר ההחלטה על הקונספט עברנו לשלב הכתיבה, כאשר הפרוספקט עוצב כברושור שיודפס ויחולק ידנית, וגם כפרוספקט דיגיטלי לשליחה במייל.
למינדי המרוצה נשאר לשלוח את החומרים לרכזות ולאפשר להן להבין הכי ברור, מהי ההצעה הייחודית שלה ולמה זה שווה להן כל כך.
פלא שהן השתכנעו בקלות?

 

ברושור דיגיטלי אומנות האמון
זה הזמן להציץ ולהתרשם...
אסטרטגיה, קופי וקריאייטיב: Beeing, עיצוב גרפי: Premium

שלחת!

וזה סימן שאת רוצה להתקדם
ולהרוויח מהכשרונות שלך!
נעדכן אותך בעז"ה על הקורס הקרוב!

לקבלת גישה למדריך הפרקטי
"איך לייצר מודעת פרסום עם באזזז"
השאירי פרטים