שיווק באמצעות תוכן - חזן רפואה טבעית

האתגר - עוקץ

כשיש לך מרפאה טבעית ייחודית שמטפלת בהצלחה מוכחת בבעיות שהרפואה הרגילה לא יכלה להן, כשמדובר בשיטה טבעית מסורתית העוברת מאב לבן כבר 100 שנה, מה שנשאר זה פשוט לפרוץ לעולם עם הבשורה המהפכנית ולאפשר לעוד ועוד מטופלים להקל על עצמם ולשים סטופ לשנים של סבל ומכאוב. כתבות תדמית וחשיפה היו הצעד הבא.

הפתרון - דבש

בעבודת מחקר יסודית הכרתי לעומק את המרפאה, הטיפולים השונים, השיטות וסיפורי ההצלחה, עבור דרך ראיון עומק עם תמר חזן מנהלת המרפאה לצד בעלה הר’ יעקב חזן.
פיצחנו אסטרטגיה שיווקית והעלינו על הכתב את סיפורה המופלא של חזן רפואה טבעית. הכתבה הנרחבת פורסמה בעיתון בקהילה (תחת שם העט א. קליגר) ועוררה הדים רבים. כתבות נוספות על מגוון מוצרים מעולים של חזן רפואה טבעית פורסמו בבייבי -סטון- המגזין לאמהות, שמוציא לאור בית ההחלמה טלז סטון.

הכתבות תרמו לתדמית מעולה ואפשרו חשיפה לשיטה, למוצרים ולאופי הייחודי של מרפאת חזן.

מחקר אסטרטגיה וכתיבה: דבורי כהן, פרסום- עיתון בקהילה, מגזין בייביסטון- בית החלמה טלז סטון.

שלחת!

וזה סימן שאת רוצה להתקדם
ולהרוויח מהכשרונות שלך!
נעדכן אותך בעז"ה על הקורס הקרוב!

לקבלת גישה למדריך הפרקטי
"איך לייצר מודעת פרסום עם באזזז"
השאירי פרטים