אסטרטגיה, מיתוג ופרסום לתרפיסטית ומאמנת רבקה בוקרצקי

האתגר - עוקץ

רבקה בוקרצקי היא מאמנת אישית דרך אומנות ומשחק במגוון שיטות,
בשלושת העשורים האחרונים עברו בקליניקה שלה מאות ילדים שהשתחררו מקשיים רגשיים
בעזרת תרפיה טיפולית מדהימה.

במשך שנים עבדה דרך קופות חולים ובשלב מסוים החליטה לפתוח במקביל קליניקה פרטית ולהתמקד בעיקר בטיפול בפחדים וחרדות.

האתגר היה לקחת 30 שנות ניסיון ולקפל אותן בשם וסלוגן אחד, להעביר במיתוג חדש ומקצועי את הערכים שמלווים את העבודה הייחודית של רבקה ולשדר מסר של תקווה, עידוד ואפשרות להתקדם.

הפתרון - דבש

באסטרטגיה בחרנו להדגיש את המומחיות של רבקה בטיפול בפחדים, ולהתמקד בכיוון חיובי
היות שרבקה מחוברת לעולם המים ומטפלת גם באמצעות שיטת “הדולפין”‘ שם המותג שנבחר הוא: ימים טובים. למרות הגלים וסערות החיים ניתן להגיע בס”ד לימים טובים באמצעות חתירה לביטחון רגשי.
עיצבנו לוגו נקי, עדין ומעוגל, באנלוגיה לעולם המים. בנינו שפה עיצובית תואמת, ניירת משלימה, אביזרי קד”מ ועיצוב הרמוני לקירות הקליניקה.
המותג של רבקה משדר בדיוק אותה, פלא שעשרות ילדים עומדים אצלה בתור לטיפול?

שלחת!

וזה סימן שאת רוצה להתקדם
ולהרוויח מהכשרונות שלך!
נעדכן אותך בעז"ה על הקורס הקרוב!

לקבלת גישה למדריך הפרקטי
"איך לייצר מודעת פרסום עם באזזז"
השאירי פרטים