שמחוש עמר - Bell Evento

האתגר - עוקץ

שמחוש היא אחת הלקוחות הכייפיות,  היא מעצבת אירועי בוטיק,
מעבירה מגוון סדנאות עיצוב לנשים ובנות ומכשירה מעצבות אירועים.
כששמחוש אמרה לי: “הגיע הזמן למיתוג. אבל את כבר מכירה אותי…
אני רוצה וואו, אבל כזה שיתאים לי בול,
ואת יודעת שאני מעצבת… אז.. קחי בחשבון…”
לקחתי בחשבון.

הפתרון - דבש

בס”ד פיצחנו בריף, יצרנו אסטרטגיה ומהלך וחידדנו את ערכי העסק.
היה חשוב לנו שהמיתוג ישדר יוקרה, מקצוענות, סטייל וטאצ’ אישי וייחודי.
השם שנבחר הוא שמה של מנהלת המותג “שמחוש
אבל חיפשנו סלוגן שייתן טאצ’, בשביל זה קפצנו וירטואלית לאיטליה
וייבאנו משם את הסלוגן המנצח: Bell Evento שמשמעותו באיטלקית אירוע ערב מרשים.
הוספנו סיקריפטור (שורת מיצוב)
שמפרטת את הפרטים הטכניים ומכלול השירותים שהיא מציעה.
יצרנו לוגוטייפ חדיש ומעניין, מעוצב בתנועתיות ובקו חלק נקי וזורם.
ניירת ואביזרי קד”מ מפנקים; מדבקות, תוויות לבקבוקים, נייר אריזה יוקרתי, שקיות ממותגות
חתימת מייל דינמית, מודעת פרסום ממגנטת
ודף זמני לאתר שבתהליך בנייה… היה יופי!
דף זמני לאתר של שמחוש, תתרשמו מהאווירה...
Beeing

שלחת!

וזה סימן שאת רוצה להתקדם
ולהרוויח מהכשרונות שלך!
נעדכן אותך בעז"ה על הקורס הקרוב!

לקבלת גישה למדריך הפרקטי
"איך לייצר מודעת פרסום עם באזזז"
השאירי פרטים