אסטרטגיה, מיתוג ופרסום לתרפיסטית ומאמנת רבקה בוקרצקי

רבקה בוקרצקי היא מאמנת אישית דרך אומנות ומשחק במגוון שיטות,
בשלושת העשורים האחרונים עברו בקליניקה שלה מאות ילדים שהשתחררו מקשיים רגשיים
בעזרת תרפיה טיפולית מדהימה.

במשך שנים עבדה דרך קופות חולים ובשלב מסוים החליטה לפתוח במקביל קליניקה פרטית ולהתמקד בעיקר בטיפול בפחדים וחרדות.

האתגר היה לקחת 30 שנות ניסיון ולקפל אותן בשם וסלוגן אחד, להעביר במיתוג חדש ומקצועי את הערכים שמלווים את העבודה הייחודית של רבקה ולשדר מסר של תקווה, עידוד ואפשרות להתקדם.

באסטרטגיה בחרנו להדגיש את המומחיות של רבקה בטיפול בפחדים, ולהתמקד בכיוון חיובי
היות שרבקה מחוברת לעולם המים ומטפלת גם באמצעות שיטת "הדולפין"' שם המותג שנבחר הוא: ימים טובים. למרות הגלים וסערות החיים ניתן להגיע בס”ד לימים טובים באמצעות חתירה לביטחון רגשי.
עיצבנו לוגו נקי, עדין ומעוגל, באנלוגיה לעולם המים. בנינו שפה עיצובית תואמת, ניירת משלימה, אביזרי קד"מ ועיצוב הרמוני לקירות הקליניקה.
המותג של רבקה משדר בדיוק אותה, פלא שעשרות ילדים עומדים אצלה בתור לטיפול?

רוצה לשמוע על שיווק טבעי?

בלי סיסמאות.
בלי תבניות.
רק את — נשארת את,

ולצד זה —
מביאה לקוחות ובונה עסק מרוויח, מתוך מקום של שלמות פנימית.

בואי להכיר את "באזזום".
מפגשי זום חכמים, נינוחים ומדויקים
בהנחיית דבורי כהן,
לעצמאיות שמחפשות שיווק עם נשימה.

שמענו אותך!

הצוות שלנו מקשיב לכל מילה ויחזור אליך בהקדם אי"ה

ניוזלטר באזזז

הי,

רוצה לקבל את הניוזזלטר שלנו באופן קבוע וללא עלות?

זה קל.

שלחת!

וזה סימן שאת רוצה להתקדם
ולהרוויח מהכשרונות שלך!
נעדכן אותך בעז"ה על הקורס הקרוב!

מדריך הפופקורן הדמיה

לקבלת גישה למדריך הפרקטי
"איך לייצר מודעת פרסום עם באזזז"
השאירי פרטים