תדמית שוברת מסך

מסלול אקסטרה - פרינט ודיגיטל

כשהלקוחות שלך נמצאים בכל מקום,
את צריכה לדבר אליהם בשפה שלהם ולפגוש אותם היכן שהם נמצאים.
סטטיסטיקות מלמדות שלקוחות צריכים להיחשף לעסק שלך לפחות 7 פעמים לפני שהם רוכשים.
תאפשרי להם לראות אותך יותר!

זו דרך משולבת לשיווק חכם שממזג נוכחות בפרינט לצד נוכחות דיגיטלית חזקה.
מיתוג ושפה עיצובית חדשנית, כתבות תוכן בפרינט ובמגזינים דיגיטליים, הקמת אתר תדמית או מכירות ויצירת משפך שיווקי מותאם אסטרטגיה,
או כל שילוב מנצח אחר בהתאמה לDNA של העסק שלך.

הלקוחות שלך
ימצאו אותך בפרינט ובדיגיטל

ההיצע רחב והמגוון מבלבל. אבל אנחנו כאן בשבילך.
ניתן לך ייעוץ אישי והכוונה באילו פלטפורמות יהיה הכי נכון לעסק שלך לייצר באזזז שיווקי
ונלווה אותך צעד צעד במהלך הביצוע וההפקה בפועל.

תדמית בהתאמה אישית

בהתאם לצרכים הספציפיים של העסק – לאחר שיחת ייעוץ והתאמה,
נבנה מעטפת שיווק משולבת והרמונית בפרינט ובדיגיטל
ונגרום ללקוחות שלך לראות אותך בכל מקום
ולהבין שהעסק שלך הוא הכתובת המנצחת עבורם.

קמפיין מודעות פרסום

סדרת מודעות שמתאימות לפרסום בפרינט או בדיגיטל, וחולקות נושא אחיד ומטרה משותפת,
הן מציפות כאב, גורמות ללקוחות לפקוח עיניים ולב,
מציגות את התועלות והרווחים שבמוצר / השירות שלך,
מעבירות מסר אחד, קצר וממוקד, מסבירות מי, מה, למה והיכן, ומניעות לפעולה.
בנויות על קריאייטיב יצירתי ומעוצבות בקו עיצובי אחיד והרמוני ובהתאמה מלאה למסכים.

קטלוג חכם - דיגיטלי או מודפס

כלי עבודה שיווקי הכרחי התורם למיתוג העסק ובעיקר מציג בצורה הטובה ביותר
את מגוון המוצרים או השירותים כקטלוג דיגיטלי או בגרסה מודפסת.

הוא נבנה מתוך מחשבה לאיזו פעולה נרצה להניע את הלקוחות; מכירה או תדמית?
נותן פרטים חיוניים שלקוחות רוצים לדעת אודות המוצרים, כתוב בקונספט אחיד ומעוצב בצורה פונקציונאלית ונוחה שמבטיחה חוויית שימוש יעילה.

פרוספקט שיווקי

אמצעי שיווק קלאסי המשלב טקסטים ותמונות ויזואליות להמחשת המוצר / השירות,
ניתן להדפסה או לפרסום בגרסה דיגיטלית כקובץ PDF.

מכיל מידע ענייני ומותאם לקהל היעד, מציף את הכאב, מציע פתרון, מדגיש תועלות ומטפל בהתלבטויות
ולקינוח- מביא הוכחות חברתיות מהשטח ומניע לפעולה.

פרוספקט חכם שכתוב נכון ובאופן קריאטיבי מעביר את המסר השיווקי בצורה מעולה וחוסך מבעלת העסק שיחות מכירה מתישות.

כתבת תדמית

תוכן שיווקי הדומה בצורתו ובסגנונו לכתבה 'רגילה' בעיתון,
בנויה כסיפור מרתק ומסקרן שמעביר גם מסר פרסומי בין השורות,
כשהקורא הממוצע לא מרגיש תוך כדי הקריאה שמנסים למכור לו מוצר.

הכתבה מעבירה אינפורמציה רלוונטית, מגדילה את קהלי היעד ואת היקף המכירות.
מתאימה לעיתונות המודפסת אך ניתן לפרסמה גם באתר הבית של העסק, באתר מוביל או בניוזלטר לרשימת התפוצה.

באנר פרסומי

באנר הוא מודעה גרפית צרה הדומה בצורתה לפס- Banner באנגלית.
הבאנר מכיל טקסט קצר וקולע, ומורכב בדרך כלל גם מאנימציה ווידאו,
שתופסים את תשומת לב הגולשים הרבה יותר ממודעה סטטית.
מקובל לפרסם באנרים במגזינים דיגיטליים ובאתרים רבי משתמשים.
לחיצה על הבאנר מובילה את הגולשים מהאתר שבו הוא מפורסם אל האתר המפרסם.

דף נחיתה

דף האינטרנט הראשון אליו “נוחת” הלקוח הפוטנציאלי, יש בו מסר ברור בעיצוב מותאם,
והוא מציע הצעה שווה / מתנה חינמית, ומסביר למה זה שווה ומה יצא ללקוח מזה.
מטרתו לגרום ללקוחות חדשים להשאיר פרטים בטופס יצירת קשר ובכך להצטרף לרשימת התפוצה.

דף מכירה

דף אינטרנט שמנווט את הגולש לתהליך מכירה שלם, מובנה ומכוון מראש, כשסופו המיוחל בסליקת פרטי האשראי. הדף בנוי כ"שיחת מכירה" וכולל תוכן שמציף את הבעיה או הכאב, תיאור המוצר, תועלות, טיפול בהתלבטויות, הוכחה חברתית והמלצות מלקוחות קודמים, התייחסות למחיר, והנעה לפעולה.

סרט תדמית

סרט תדמית הוא אמצעי מדיה אטרקטיבי שמטרתו ליצור דימוי חיובי עבור העסק בעיני הלקוח הפוטנציאלי.
הסרט מציג את העסק ואת מגוון המוצרים או השירותים, בונה אמינות ומכיר את העסק למעגלי לקוחות חדשים.

קיימות מגוון קטגוריות לסרטי תדמית: סרטי קידום מכירות, סרטים לגיוס הון, סרטי הסברה/הדרכה, סרטי מוצר ועוד.

אתר תדמית שמוכר בשבילך

אתר אינטרנט שנועד לייצג את העסק ומתחיל להתהוות מאפיון, עיצוב ובנייה מדויקת.
אתר תדמית קלאסי יכלול דף בית, דף אודות, דפי שירותים ובלוג.

מעבר להתרשמות ראשונית מהעסק, מהאודות ומהיתרונות, מטרת האתר הינה שיווקית,
לשכנע את הגולשים ליצור קשר כדי לסגור מכירות. לכן חשובה מאד האסטרטגיה באתר,
הכתיבה השיווקית, הקופי והמיקרו קופי.

מוצר מידע במתנה

כדי לצרף לקוחות לרשימת התפוצה מומלץ לתת טעימה חינמית מהמוצר שהעסק מוכר בתשלום,
או לפרגן מוצר קטן, מוגדר ושלם שמדגים את המומחיות שלך ופותר ללקוחות בעיה מיידית.
המתנה יכולה להיות שיחת ייעוץ, סרטון או מדריך בפורמט PDF.

אנו מציעים עזרה בהפקת מדריך המתנה, החומר המקצועי שלך- העריכה, הקופי וההפקה- עלינו.

משפך שיווקי לרשימת תפוצה

סדרת מסרים שנשלחים לרשימת התפוצה בהתאם לאסטרטגיה, תוכן ותזמון שנקבעו מראש.
המשפך הוא תהליך פסיכולוגי הדרגתי ומובנה בו הנמענים שנרשמו מקבלים ערך שווה, דרך מסרים שעוזרים להם להכיר את העסק, להבין איך עובד השירות, לסמוך על בעלת העסק ולבסס אמון ולבסוף- לרכוש את המוצר מתוך תשוקה.

פוסטים לבלוג / לאתר

Post בתרגום הוא פרסום. פוסטים באתר הם פרסום של כתבה או מאמר בנושאים מגוונים הקשורים לעסק,
מתוך מטרה להגדיל את מספר הגולשים ולהרחיב את קהל הלקוחות.
פוסטים הם כלי שיווקי חשוב שיעזור לך להפוך לאוטוריטה ברשת, לבנות מוניטין, לשתף בסיפורי הצלחה, לשמור על קשר עם הגולשים ולקדם את האתר בגוגל.

ניוזלטר

(מאנגלית: Newsletterִ) ידיעון מקוון או עלון חדשות המופץ בדרך כלל באמצעות דיוור אלקטרוני, בתדירות קבועה. הניוזלטר עוסק בדרך כלל בנושא מתחומי הדעת של העסק, שמעניין את הנרשמים (כמו: טכנולוגיה, מדע, טבע, בישול ועוד.)

שליחת ניוזלטר שיווקי ללקוחות קיימים ופוטנציאליים היא אסטרטגיה שיווקית שמעודדת מכירות ועוזרת בשימור לקוחות ובהגדלת הכנסות העסק.

תהליך מותאם

הלקוחות שלי עוברים חווית בידול עוצמתית וביחד אנו מגיעים לאסטרטגיה מדויקת ובוחרים בדרך המתאימה ליצירת התדמית. תהליך העבודה מקצועי, יסודי ואמין, ובעיקר בגובה העיניים.
כל שלב מלווה בקריאייטיב, יצירתיות, ויחס אישי.

תוצר ממגנט

הלקוחות שלי יוצאים לדרך עם תוצרים שמייצגים נאמנה אותם ואת העסק, התדמית שלהם משקפת בדיוק את המסר והרציונל, והיא אמינה, פוטוגנית ומושכת לקוחות שרוכשים מתוך תשוקה.

מעטפת הפקה

המשרד שלי מציע ללקוחות עסוקים ניהול תדמית מקיף, משלב האסטרטגיה ועד התוצר המושלם, כולל ביצוע והורדה לשטח של ההפקה והפרסום בפרינט ובדיגיטל.