תדמית פוטוגנית

מסלול פרינט

אחח… אין כמו הריח הממכר הזה של דפוס טרי…
וכשהכתבה, הקטלוג או הפרוספקט הטריים התחילו את דרכם אצלנו בכוורת,
זאת בכלל חגיגה…

יצירת תדמית בפרינט כוללת צעדים שיווקיים חכמים בתחום הפרסום המודפס, מיתוג, קמפיין מודעות פרסום, כתבת תדמית, פרוספקט שיווקי, עלון מידע, פלייר, קטלוג, ואפילו שלטי חוצות.
כל מה שיגרום ללקוחות לעצור, להפנים ולהשתכנע.

הלקוחות שלך
ימצאו אותך בפרינט

הם יחזיקו בארנק את כרטיס הביקור שלך, יקראו עליך בעיתונות,
ילמדו על השירות שלך בפרוספקט שיווקי, ידפדפו בקטלוג שלך,
יבינו למה דווקא העסק שלך הוא הפתרון עבורם
וירוצו לרכוש את המוצר או השירות שלך!

תדמית ונוכחות בפרינט

ממגוון האפשרויות, נרכיב לך חבילת שיווק מותאמת אישית לאחר פגישת אסטרטגיה בה נבין לעומק את צרכי העסק שלך. לחילופין, תוכלי לבחור ממגוון האפשרויות מוצר ספציפי
וליצור קשר לקבלת פרטים והצעה.

מיתוג אסטרטגי

יצירת זהות ותדמית לעסק המתבטאת באמצעות בחירת שם מדויק, סלוגן קולע וברור, יצירת לוגו ופיתוח שפה עיצובית וזהות חזותית שמשדרת את הערכים והמסרים של העסק.
מיתוג כובש עם Beeing מתהווה תוך חשיבה רעיונאית ובחירת אסטרטגיה מתאימה,
שימת לב לפרטים הקטנים, ומתן דגש על יצירתיות, אסתטיקה, והתאמה לטרנדים העכשוויים.

קמפיין פרסום

סדרת מודעות פרסום שחולקות נושא אחיד ומטרה משותפת, הן מציפות כאב, גורמות ללקוחות לפקוח עיניים ולב,
מציגות את התועלות והרווחים שבמוצר / השירות שלך,
מעבירות מסר אחד, קצר וממוקד, מסבירות מי, מה, למה והיכן, ומניעות לפעולה.
בנויות על קריאייטיב יצירתי ומעוצבות בקו עיצובי אחיד והרמוני.

קטלוג חכם

קטלוג מוצרים הינו כלי עבודה שיווקי הכרחי התורם למיתוג העסק ובעיקר מציג בצורה הטובה ביותר את מגוון המוצרים או השירותים.
קטלוג טוב עונה על צרכי העסק ומותאם לאופי הלקוחות. הוא נבנה מתוך מחשבה לאיזו פעולה נרצה להניע את הלקוחות; מכירה או תדמית? נותן פרטים חיוניים שלקוחות רוצים לדעת אודות המוצרים, כתוב בקונספט אחיד ומעוצב בצורה פונקציונאלית ונוחה שמבטיחה חוויית שימוש יעילה.

פרוספקט - ברושור

פרוספקט הוא דף מכירה מקצועי שלרוב מקופל ל2 או ל-3 דו צדדי.
הוא מכיל מידע שמעביר את הלקוח מסע מרתק, מציף את הכאב, מציע פתרון, מדגיש תועלות ומסיר התנגדויות ולקינוח- מביא הוכחות חברתיות מהשטח ומניע לפעולה.
פרוספקט חכם שכתוב נכון ובאופן קריאטיבי מעביר את המסר השיווקי בצורה מעולה וחוסך מבעלת העסק שיחות מכירה מתישות.

פלייר שיווקי

כלי שעוזר להעביר מסר ללקוחות חדשים, הפלייר נועד לקדם מכירות, לבשר על פתיחת מקום, על שירות חדש או מבצע חם וכו'. כמות הטקסט בו מינימלית, והעיצוב ברור, חד משמעי ותופס את העין.
מודפס בד"כ על נייר זול ובכמויות גדולות ומגיע ישירות לידיו של הלקוח הפוטנציאלי או בחלוקה בתיבות דואר.

כתבת תדמית

כתבת תדמית היא תוכן שיווקי הדומה בצורתו ובסגנונו לכתבה 'רגילה' בעיתון, בנויה כסיפור מרתק ומסקרן שמעביר גם מסר פרסומי בין השורות,
כשהקורא הממוצע לא מרגיש תוך כדי הקריאה שמנסים למכור לו מוצר.
הכתבה מעבירה אינפורמציה רלוונטית, מגדילה את קהלי היעד ואת היקף המכירות. מתאימה לעיתונות המודפסת אך ניתן לפרסמה גם באתר הבית של העסק, באתר מוביל או בניוזלטר לרשימת התפוצה.

תהליך מותאם

הלקוחות שלי עוברים חווית בידול עוצמתית וביחד אנו מגיעים לאסטרטגיה מדויקת ובוחרים בדרך המתאימה ליצירת התדמית. תהליך העבודה מקצועי, יסודי ואמין, ובעיקר בגובה העיניים.
כל שלב מלווה בקריאייטיב, יצירתיות, ויחס אישי.

תוצר ממגנט

הלקוחות שלי יוצאים לדרך עם תוצרים שמייצגים נאמנה אותם ואת העסק, התדמית שלהם משקפת בדיוק את המסר והרציונל, והיא אמינה, פוטוגנית ומושכת לקוחות שרוכשים מתוך תשוקה.

מעטפת הפקה

המשרד שלי מציע ללקוחות עסוקים ניהול תדמית מקיף, משלב האסטרטגיה ועד התוצר המושלם, כולל ביצוע והורדה לשטח של ההפקה והפרסום בפרינט ובדיגיטל.

לקבלת גישה למדריך הפרקטי
"איך לייצר מודעת פרסום עם באזזז"
השאירי פרטים