העולם עובר לדיגיטל, ועסק שלא שם- כמעט לא קיים…
כמה טוב שכאן יש לך מענה מושלם לנוכחות דיגיטלית מרשימה ומניעה לפעולה!
בשלוש מילים: תייצרי באזזז ברשת.
בשתי מילים- פרסום בקליק!
זו דרך עדכנית לייצר לעסק שלך תדמית שתדבר בשפה ובקצב הנכון לפרסום בדיגיטל,
ותפגיש אותך עם הלקוחות שלך און ליין.
הם ילמדו על העסק שלך באמצעות באנר פרסומי, ייכנסו לדף נחיתה ודף מכירה שלך,
יגלשו באתר תדמית או מכירות, יצפו בסרטון תדמית יצירתי שמספר את הסיפור של העסק,
ייהנו מחוויית משתמש וינועו לפעולה, ייכנסו למשפך שיווקי ו…יקליקו- בדרך לסליקה.
בהתאם לצרכים הספציפיים של העסק- לאחר שיחת ייעוץ והתאמה, נבנה מעטפת שיווק בדיגיטל ונגרום ללקוחות שלך להקליק ולסלוק כאן ועכשיו.
מודעה גרפית צרה הדומה בצורתה לפס- Banner באנגלית.
הבאנר כולל בדרך כלל גם אנימציה ווידאו, שתופסים את תשומת לב הגולשים.
לחיצה על הבאנר מובילה את הגולשים מהאתר שבו הוא מפורסם אל האתר המפרסם.
דף האינטרנט הראשון אליו “נוחת” הלקוח הפוטנציאלי, יש בו מסר ברור בעיצוב מותאם,
והוא מציע הצעה שווה / מתנה חינמית, ומסביר למה זה שווה ומה יצא ללקוח מזה.
מטרתו לגרום ללקוחות חדשים להשאיר פרטים בטופס יצירת קשר ובכך להצטרף לרשימת התפוצה.
דף אינטרנט שמנווט את הגולש לתהליך מכירה שלם, מובנה ומכוון מראש,
כשסופו המיוחל בסליקת פרטי האשראי.
הדף בנוי כ"שיחת מכירה" וכולל תוכן שמציף את הבעיה או הכאב, תיאור המוצר, תועלות, טיפול בהתנגדויות,
הוכחה חברתית והמלצות מלקוחות קודמים, התייחסות למחיר, והנעה לפעולה.
אמצעי מדיה אטרקטיבי שמטרתו ליצור דימוי חיובי עבור העסק בעיני הלקוח הפוטנציאלי.
סרטון תדמית קלאסי מציג את העסק ואת מגוון המוצרים או השירותים,
בונה אמינות ומכיר את העסק למעגלי לקוחות חדשים.
קיימות מגוון קטגוריות לסרטי תדמית: סרטי קידום מכירות, סרטים לגיוס הון, סרטי הסברה/הדרכה, סרטי מוצר ועוד.
כדי לצרף לקוחות לרשימת התפוצה מומלץ לתת טעימה חינמית מהמוצר שהעסק מוכר בתשלום,
או לפרגן מוצר קטן, מוגדר ושלם שמדגים את המומחיות שלך ופותר ללקוחות בעיה מיידית.
המתנה יכולה להיות שיחת ייעוץ, סרטון או מדריך בפורמט PDF.
אנו מציעים עזרה בהפקת מדריך המתנה, החומר המקצועי שלך- העריכה, הקופי וההפקה- עלינו.
אתר אינטרנט שנועד לייצג את העסק ומתחיל להתהוות מאפיון, עיצוב ובנייה מדויקת.
אתר תדמית קלאסי יכלול דף בית, דף אודות, דפי שירותים ובלוג.
מעבר להתרשמות ראשונית מהעסק, מהאודות ומהיתרונות, מטרת האתר הינה שיווקית,
לשכנע את הגולשים ליצור קשר כדי לסגור מכירות.
לכן חשובה מאד האסטרטגיה באתר, הכתיבה השיווקית, הקופי והמיקרו קופי.
סדרת מסרים שנשלחים לרשימת התפוצה בהתאם לאסטרטגיה, תוכן ותזמון שנקבעו מראש.
המשפך הוא תהליך פסיכולוגי הדרגתי ומובנה בו הנמענים שנרשמו מקבלים ערך שווה,
דרך מסרים שעוזרים להם להכיר את העסק, להבין איך עובד השירות, לסמוך על בעלת העסק ולבסס אמון ולבסוף- לרכוש את המוצר מתוך תשוקה.
Post בתרגום הוא פרסום. פוסטים באתר הם פרסום של כתבה או מאמר בנושאים מגוונים הקשורים לעסק,
מתוך מטרה להגדיל את מספר הגולשים ולהרחיב את קהל הלקוחות.
פוסטים הם כלי שיווקי חשוב שיעזור לך להפוך לאוטוריטה ברשת, לבנות מוניטין, לשתף בסיפורי הצלחה, לשמור על קשר עם הגולשים ולקדם את האתר בגוגל.
(מאנגלית: Newsletterִ) ידיעון מקוון או עלון חדשות המופץ בדרך כלל באמצעות דיוור אלקטרוני, בתדירות קבועה. הניוזלטר עוסק בדרך כלל בנושא מתחומי הדעת של העסק, שמעניין את הנרשמים (כמו: טכנולוגיה, מדע, טבע, בישול ועוד.)
שליחת ניוזלטר שיווקי ללקוחות קיימים ופוטנציאליים היא אסטרטגיה שיווקית שמעודדת מכירות ועוזרת בשימור לקוחות ובהגדלת הכנסות העסק.
הלקוחות שלי עוברים חווית בידול עוצמתית וביחד אנו מגיעים לאסטרטגיה מדויקת ובוחרים בדרך המתאימה ליצירת התדמית. תהליך העבודה מקצועי, יסודי ואמין, ובעיקר בגובה העיניים.
כל שלב מלווה בקריאייטיב, יצירתיות, ויחס אישי.
הלקוחות שלי יוצאים לדרך עם תוצרים שמייצגים נאמנה אותם ואת העסק, התדמית שלהם משקפת בדיוק את המסר והרציונל, והיא אמינה, פוטוגנית ומושכת לקוחות שרוכשים מתוך תשוקה.
המשרד שלי מציע ללקוחות עסוקים ניהול תדמית מקיף, משלב האסטרטגיה ועד התוצר המושלם, כולל ביצוע והורדה לשטח של ההפקה והפרסום בפרינט ובדיגיטל.
מידי פעם אני מפנקת בתוכן דבש;
טיפים לתדמית והשראות מ'עסקים מזמזמים'.
יהיה שווה.