ימינה ליבשיץ, מנהלת קבוצת כח

מנוע לעסק רווחי בפוראוור, מקצוענית בהתאמת מוצרי בריאות

העסק שלי היה זקוק לקפיצה נוספת ושיווק דיגיטלי זה היה הכיוון הנכון להשקיע בו,

למדתי אומנם את הכללים בקורס מובנה ויסודי אבל עדיין הרגשתי שבשביל לעשות את זה נכון ומדויק אני צריכה הכוונה ובנייה מקצועית.  כי אם כבר לעשות אז לעשות הכי טוב שאפשר ולכן פניתי לדבורי המיוחדת שהספקתי קצת ל’טעום’ אותה בהדרכות שהעבירה ועם העין הביקורתית ולמודת הניסיון שלי הבנתי שיש פה משהו לא סטנדרטי ששוהה בדיקה ואכן לא טעיתי!

ציפיתי כמובן לדיוקים, לסדר ובהירות בכל מה שהתהליך דורש, למקצועיות וכו’ אבל הרבה מעבר לזה ציפיתי לאיכפתיות ולהרגשה שהטיפול ב’תיק’ שלי לא נעשה במונוטוניות ולהעביר עוד וי על מטלות העסק אלא באמת נעשה עם חשיבה מכל הלב ועם רצון כנה ולאו דווקא כלכלי לחפש את הדרך המדויקת בדיוק לעסק שלי בכדי להשיג תוצאות מקסימליות.

הציפיה הזו היא אחרי ניסיון עשיר ורב בליווים עסקיים ונדיר למצוא את אנשי המקצוע
שמשלבים גם מקצועיות על וגם איכפתיות אמיתית ואצל דבורי מצאתי.

היא באמת מחפשת לקדם במקסימום את העסק שלי כמו שהוא שלה.
ובנוסף, נהניתי מהרמה המקצועית הגבוהה מאוד, הן בכתיבה השיווקית, הן בניתוחים האסטרטגיים והן בביצוע בפועל.

התגובות שאני מקבלת על האתר, דפי הנחיתה, הבאנר והתוכן הם נלהבות מאוד והתגובות מגיעות מקשת של רחבה של אנשים ומציבור מאוד מגוון.

האמת היא שחששתי קצת מלעשות פרויקט כזה גדול במקום אחד, כי לפעמים כשיש הרבה עבודה שמרוכזת במקום אחד, לא תמיד מחזיקים ראש בכל הפרטים (מניסיון שלי בתחום אחר של נגרות גדולה ומורכבת לכל הבית..)

אבל ב”ה החששות התבדו. ואני רואה שהכל רשום מסודר וכל שלב עובר חשיבה ועבודה ובקרה על לסיום שלו, ואח”כ עוברים לשלב הבא והכל גם בשקיפות מלאה כך שאני תמיד יכולה לראות מה כבר נעשה ומה בתהליך הפקה ומה עתיד להיעשות ועד מתי.

ואת הכל מלווה חיוך, נעימות וזרימה מאוד שכיף לעבוד איתה.

בהצלחה רבה לכולנו!

שלחת!

וזה סימן שאת רוצה להתקדם
ולהרוויח מהכשרונות שלך!
נעדכן אותך בעז"ה על הקורס הקרוב!

לקבלת גישה למדריך הפרקטי
"איך לייצר מודעת פרסום עם באזזז"
השאירי פרטים