שמחתי להיות חלק מתהליך פרסום ומיתוג מחדש לחנות הרהיטים המוכרת- ‘שוהם’
לפני תקופה ‘שוהם’ החליפה מיקום, ועברה למקום מרכזי ברבי עקיבא, בני ברק.
רותי שפירא RUTISH ניהלה את הקמפיין בידי האומן שלה.
הנקודה הכי חשובה ובולטת שעליה הוחלט לשים דגש היא: שרות.
זה מה שהיה חסר עד היום, ואת זה הלקוחות הכי מחפשים.
כך יצאנו בתהליך מרתק למציאת סלוגן קולע שיעביר את הערכים המרכזיים של העסק.
לאחר שהעליתי מגוון רעיונות וכיוונים הוחלט לבחור בסלוגן המנצח: “רהיט שמשרת אותך”.
כשיש כאן דו משמעות, המכוונת לשירות המעולה שמעניקים צוות שוהם ללקוחות, אך גם לאיכות הרהיטים שמשרתים את הלקוחות לאורך שנים.
בקמפיין המודעות חיפשנו לתפוס את העין ולכן בחרנו לכתוב את המודעות תחת הקונספט: “רהיטם?“
שגיאת האיות המכוונת גרמה להרבה גבות להתרומם ועזרה לנו להפיץ את הבשורה…
שבוע לפני פרסום המודעה הראשונה, התפרסם בעיתון טיזר מעורר סקרנות,
ולאחריו הופיעה סדרה של ארבע מודעות תדמית, כשכל מודעה מדברת על נקודה אחרת מתחומי השרות, שהשתדרגה לרגל המעבר.
מידי פעם אני מפנקת בתוכן דבש;
טיפים, טכניקות, כלים והשראות מ’עסקים מזמזמים’.
יהיה שווה.