אסטרטגיה קופי ובניית משפך שיווקי לפלטפורמה "כוורת אקסטרים"

האתגר - עוקץ

מרחב כוורת אקסטרים בהנהלת ריקי מרגלית, זהו מרחב דיגיטלי חדשני המאפשר לבעלי עסקים
חשיפה, פרסום מדויק ויצירת חיבורים עסקיים עם לקוחות פוטנציאליים,
ובמקביל חוסך לחברי הקהילה זמן וכסף באמצעות מידע רלוונטי, תשובות מומחים והצעת הזדמנויות עסקיות.

פיצוח  אסטרטגיה וכתיבת התוכן לאתר על כל המורכבות שבו, היו תהליך עומק מרתק ומאתגר.
הקופי והמיקרו קופי מזמינים ומניעים לפעולה, ואם את עדיין לא שם- זה הזמן להצטרף!

הפתרון - דבש

כדי למכור את שטחי הפרסום באינדקס בעלי העסקים באתר, בנינו משפך שיווקי המורכב מסדרת מיילים מלאי ערך ועניין, שאפשרו לבעלי העסקים להבין את ההצעה השיווקית, לרצות להיות חלק ולהצטרף למשפחת כוורת אקסטרים.
במהלך העבודה על האתר ולאחר סקר שוק מקיף והתחשבות בדעת הקהל, פיצחנו בס”ד מוצר חדשני המותאם לבעלי עסקים שעובדים על המחשב, “המאפס”- פיצ’ר גאוני שניתן למצוא בגרסה הקלאסית, בדף המתנות באתר.
בעלי האתר נהנים מתוצאות אפקטיביות, זו המטרה שלנו, כמה כיף שהבאזזז הגיע גם לכוורת :)

אתר כוורת אקסטרים
מרחב מידע והזדמנויות לעסק החרדי
איפיון עיצוב ובנייה: סטודיו ROTENBERG

שלחת!

וזה סימן שאת רוצה להתקדם
ולהרוויח מהכשרונות שלך!
נעדכן אותך בעז"ה על הקורס הקרוב!

לקבלת גישה למדריך הפרקטי
"איך לייצר מודעת פרסום עם באזזז"
השאירי פרטים