אסטרטגיה, מיתוג ופרסום לדבורה חזקיה- נעים בלמידה

האתגר - עוקץ

דבורה חזקיה היא מומחית לקידום ילדים בתהליכי קריאה ובעלת ניסיון רב בתחום,
בנוסף היא פיתחה את שיטת “מוכנאות”- המכינה ילדי גן לכיתה א’ בצורה מיטבית.
הערכים המרכזיים של דבורה הם למידה מתוך חוויה ורצון להקל על ילדים ולאפשר להם לחוות את הקריאה כתהליך כייפי ונעים.

דבורה פנתה אלי לתהליך מיתוג מקיף, הכולל גם שיווק של חוברות מוכנאות,
אסטרטגיה וקופי לאתר, ובניית משפך שיווקי יעיל ואפקטיבי.

הפתרון - דבש

בחרנו להשאיר את השם “דבורה חזקיה” כשם המותג,
כאשר הסלוגן הנבחר היה: “נעים בלמידה”, שימו לב לדו-משמעות…

הפרפר- ספר המחיש את השילוב שחשוב כל כך לדבורה, לנוע קדימה ולהתקדם בלימודים אבל בכיף!
המסרים של דבורה עוברים גם דרך הצבעוניות שנבחרה- צבעי יסוד, כדי להמחיש את התהליך היסודי שעוברים ילדים המתקדמים בעזרתה, בשלב כה בסיסי.
יצרנו גם מודעת פרסום, משפך שיווקי ואתר בית ממגנט,
שמציע במגוון דפי מכירה את כל המוצרים הטובים מבית “נעים בלמידה”, לגננות, מורות, בתי ספר והורים.

 

אתר "נעים בלמידה"
אסטרטגיה שיווקית, מיתוג ופרסום: Beeing דבורי כהן

שלחת!

וזה סימן שאת רוצה להתקדם
ולהרוויח מהכשרונות שלך!
נעדכן אותך בעז"ה על הקורס הקרוב!

לקבלת גישה למדריך הפרקטי
"איך לייצר מודעת פרסום עם באזזז"
השאירי פרטים