פיתוח עסקי ליוצרות ואמניות

מתוך יוצרות באזזז.
כלים להתפתחות עסקית בריאה ולהגדלת הרווחיות בעסק
כלים עסקיים ליוצרות, מעצבות, גרפיקאיות ועורכות וידיאו
שעובדות עם קהל לא עסקי
(כמו: מוסדות, עמותות, גנים ואנשים פרטיים)
מעצבות גרפיקאיות ועורכות וידיאו שלא עובדות דווקא עם קהל עסקי,
ורוצות כלים לפיתוח העסק שלהן, להגיע ללקוחות מדויקים, לארוז בצורה מגרה את המוצר שלהן,
לבנות גבולות נכונים לעסק, לתת הצעת מחיר אפקטיבית ולנהל את תהליך המכירה בקלות ובהצלחה.
התוכנית נותנת כלים להתפתחות עסקית בריאה ולהגדלת הרווחיות בעסק.

מה לומדים?

משפכי שיווק ומסע לקוח
ההבדלים בין שיווק לפרסום ואיפה זה תופס אותנו?
• המסע שעובר הלקוח! מודל KLTB והדרך שלנו להפוך את המסע למרתק, ממגנט ומעורר עניין.
• סקירה על עזרי שיווק נפוצים ודוגמאות למשפכי שיווק
שתוכלי להטמיע אצל הלקוחות שלך.
• טקטיקות חשיפה ופרסום שלא עולות לך שקל.
• מערכות יחסים בין העסק ללקוחות משפיעות על צורת השיווק!
• איך נדע להתאים לכל עסק את צורת השיווק המדויקת לו?
הלקוח האידיאלי שלך
ולמה הוא לא נרדם בלילה

• איך תזהי מי הלקוח האידיאלי שהכי כדאי לך לעבוד איתו- באמצעות 3 פרמטרים?
• האם את רופאה מומחית או רופאה כללית?
למה הוא לא נרדם בלילה? חקר לקוח אידיאלי, פרסונה ואפיון לקוח
• המסע שהלקוח עובר מנקודה א’ לנקודה ב’
• איך מייצרים הצעת מכירה ייחודית?
אריזת המוצר שלך
• אלמנטים שחשוב להכניס בחבילה והשפה שאת חייבת להכיר
בונוסים- מה להציע? ואיך לגרום ללקוח להעריך יותר את ההצעה?
• למה לתת ללקוחות “חמוצים”? ואיך עושים את זה?
• דרך ארוכה שהיא קצרה- הצעה “רזה” או הצעה מלאה?
• למה לא מומלץ לתת ללקוח יותר מידי הצעות?
תמחור- כמה שווה המוצר שלך?, מה את באמת מוכרת ונוסחא קלאסית לתמחור שירות או מוצר
• מבחן BFM Buying from myself בדיקה עד כמה את מרוצה מהתמחור שלך ואיך את יכולה להרוויח יותר.
תמחור
ספר הזהב- נהלים לעסק, למה? איך? דוגמאות ומסקנות
• State of mind מיינדסט- מערכת ההפעלה האנושית של העסק ואיך אפשר לרתום אותה לטובת העסק שלך?
הצעת מחיר- שחיטה של כמה ‘פרות קדושות’,
• הצעת מחיר או דף מכירה? מתי ואיך לשלב בין הצעת מחיר להסכם עבודה?
• תבנית לכתיבת הצעת מחיר אפקטיבית
• אלמנטים ועקרונות חשובים בהצעת מחיר שיעשו לך שינוי מיידי בצורת העבודה
• איך לגייס המלצות ופידבקים מלקוחות?
איך להגיש את הצעת המחיר ללקוח ומה האורך האידיאלי?
• ניתוח דוגמאות להצעות מחיר כדי שתדעי לדייק ברמת המיקרו!
פולו- אפ – למה, כמה ואיך?
• הרצף בתהליך המכירה כדי לסגור!

מספר שיעורים

39

כ-12 שעות תוכן מצגת לצפיה
כ-40 פרקים מוסרטים
פתוח בנטפרי לנשים בלבד

אופן הלמידה

דיגיטלי / טלפוני

מתאים ל-

מעצבות גרפיות ועורכות וידיאו
שלא עובדות דווקא עם קהל עסקי

ניתן להצטרף באופן טלפוני?

בהחלט.

יש בונוסים!

את בנבחרת-
כניסה לקבוצת עבודה פעילה בגוגל גרופ

שבה תוכלי להעלות דילמות, לשתף, להתייעץ ולדון וגם ליזום שיתופי פעולה רווחיים. כבר נולדו פה כמה כאלה.... איזה כיף!
(שווי הבונוס: פרייסלס. לא נמדד!)

מיני קורס עקרונות בתקשורת שיווקית

כלים פרקטיים איך לתקשר עם הלקוחות בצורה שתגרום להם לרצות לשמוע, העקרונות יאפשרו לך להשפיע, לנהל את התהליך בקלות ולהנות מאמון מלא.
(שווי הבונוס: 289 ₪)

שו"ת מצולם עם תשובות שלי לדילמות והתלבטויות של פרסומאיות.

ההקלטות יפתרו לך הרבה שאלות שרצית לשאול, תוכן פרקטי ומפיל אסימונים בהתאמה לנושאים שנלמדים בתוכנית.
(שווי הבונוס: 579 ₪)

'הַמְּאַפֵּס המקצועי'

כלי מקצועי שפותח ע"פ שיטת פומודורו, יושב לך על שולחן העבודה ויעזור לך לנהל יום עבודה רווחי עם מקסימום תוצאות וסיפוק בלי בזבוזי זמן!
(שווי הבונוס 188 ₪)

חיפשתי כלים מעשיים ממש שיעזרו לי לכתוב לבד סרטוני שיווק
בקורס קיבלנו כמות אדירה של חומר מעשי ומדהים, התחדשו לי המון דברים להפתעתי הרבה…
בנוסף קיבלתי הרבה אומץ וביטחון, כיום אני מרגישה פחות פחד מלשווק את עצמי!
ממליצה מאד להצטרף. תקבלי המון תוכן מדהים ששווה הרבה כסף!

ציפורה מ.
עורכת וידיאו מהמרכז

היה חשוב לי לדעת איך עובדים נכון מול לקוחות
נהניתי מאד דבר ראשון ממך דבורי את מרתקת ועסיסית, וכמובן מהחומר המקצועי שנותן הרבה נקודות למחשבה להתייעלות ולהסתכלות חכמה ועסקית!
היו בקורס הרבה חידושים, ובעיקר קיבלתי ביטחון לעבודה נכונה, יש הרבה דברים שלומדים שמבינים במהלך העבודה וכו’ אבל לשמוע הכל מסודר ממקצוען זה נותן המון!
אם את מתלבטת – חבל על ההתלבטות, בטוחה שתיהני ותקבלי כלים חשובים לקדם את העסק שלך ואת הלקוחות!

פנינה. ח.
עורכת וידיאו וסרטוני תדמית

ההצעה היתה מאד מושכת ומשתלמת, המון ערך מקצועי ושדרוג לערך שאני מציעה ללקוחותיי
אז החלטתי ללכת על זה ואני לא מתחרטת!
העברת את התוכן באופן מרתק עם דוגמאות שמאד הוסיפו, גם העיצוב של המצגות היה מאד נעים ואסתטי :).
בינתיים התקדמתי הרבה בזכות הידע והכלים. ניסחתי מיילים בהתאם לפורמולות קופי והתחלתי לעבוד על ספר נהלים לעסק שלי! התכנים שנתת חידשו המון! ויש לי הרבה ידע קודם… דבורי, את השראה למעין שופע שלא מהסס לחלוק מאוצרותיו! תצליחי המון!

מירי גרינוולד
Texture

עלות הקורס:

3500

ועכשיו בהזדמנות מיוחדת בשבילך-

₪2900

אולי מעניין אותך גם:

!Free

מדריך הפופקורן

מדריך הפופקורן

איך לייצר מודעת פרסום אפקטיבית

 שיטת MARK UP

דרך חדשנית לבדוק ולשפר בעצמך טקסטים שיווקיים שכתבת
כדי שיהיו מדויקים ב100%

פיתוח עסקי ליוצרות ואמניות

מתוך יוצרות באזזז.
כלים להתפתחות עסקית בריאה ולהגדלת הרווחיות בעסק

מתלבטת?

מוזמנת לקבל מענה וייעוץ מותאם אישית

תודה רבה שפנית אלינו!

נחזור אליך עם כל המידע על הקורס
שהכי מתאים בשבילך

שלחת!

וזה סימן שאת רוצה להתקדם
ולהרוויח מהכשרונות שלך!
נעדכן אותך בעז"ה על הקורס הקרוב!

לקבלת גישה למדריך הפרקטי
"איך לייצר מודעת פרסום עם באזזז"
השאירי פרטים