"אולי מגיע לך אחוזים??
מאז שיניתי את הצעות המחיר שלי לפי ההדרכה שלך
ההצעות נסגרות בקלי קלות, כמעט ללא התנגדויות בזו אחר זו,
וזה אחרי שהעליתי סוף סוף מחירים!!"
"דבורי,
אני רוצה להגיד לך שאני מקשיבה מרותקת לקורס
זה פותח לי את הראש לגמרי!
וזה אחרי שכבר לקחתי ייעוץ עסקי של 12 אלף... פשוט בל תשחית :(
כל ההצעת מחיר שלי השתדרגה בזכותך!"
החלטתי לרכוש את התוכנית לאחר שראיתי את הדף נחיתה שמאד הרשים אותי, כי הרגשתי שהוא ממלא לי את כל השאיפות.
התוכנית נתנה לי המון ידע וכלים פרקטיים לשפר ולשכלל את צורת העבודה שלי, היה בהחלט שווה את ההשקעה. הרבה מהנושאים הנלמדים לקחתי כבר ממש ליישום, התחלתי כבר ליישם, ואני רואה תוצאות!
מאד נהניתי מהתכנים, הרגשתי ממש שיש בהם המון המון פרקטיקה ותכל’ס.
למרות שכבר שמעתי הרבה בחיים היה בהם חידוש, אבל בעיקר חידוד ודיוק שהם קריטיים.
המלצתי כבר לכמה על הקורס המדהים ואמשיך להמליץ בחום על תוכנית יוצרות באזז!!! דבורי פשוט אלופה להוריד כל תאוריה למעשה לתת כלים פרקטיים לעבודה מדויקת ונוחה לתת לך בהירות בערך שלך ושל השירות שלך ולהגיע למקום בטוח ומקצועי יותר. הכול בנעימות ומתק לשון שלא נותנים לך לעצור עד שהשיעור נגמר…
מאחלת לך שתמשיכי להצליח ולתת כלים להצלחה!!!!!!!!! כשיהיו לך עוד קורסים משתלמים אני אשמח לקחת חלק בעז”ה שוב…
ידעתי שזה בול מה שחסר לי, רציתי לקבל גושפנקא שמה שאני עושה מהבטן הוא באמת נכון.
והקורס ענה לי על הציפיות פלוס פלוס!
נהניתי מאד מהתוכן, מודלים שיווקיים. משפכים! אריזת מוצר, כל הפסיכולוגיה שמאחורי כל דבר שעושים ועד היום לא ידעתי למה… שיטת מארק אפ שימושית אצלי מאד!
ערכתי מחדש את כל ההצעת מחיר שלי חוץ מזה כל הידע שצברתי בקורס בא לי ממש עכשיו לידי יישום בשטח עם לקוחה צלמת. זה מדהים כמה החכמתי.
היתה המון פרקטיקה ומה שהיה הכי מדהים: אני מתמצאת בכל התחום הפרסומי/שיווקי/קופירייטרי, קוראת עליו המון חומרים, ועדיין חידשת לי מלאאאאא
מי שמתלבטת-אין לה שום סיבה להתלבט. כל שקל שהתוכנית עולה – בטוח שיחזיר את עצמו תוך זמן קצר. הוא הכי תכלסי שיש, בלי תיאוריות באוויר.
הכל פרקטי והכל ישים בשטח. אם בזכותה תצליחי להעביר לקוח אחד תהליך משמעותי יותר, זה שווה. ואם בזכותה תשני דברים חשובים בהתנהלות העסקית שלך, גם זה לגמרי שווה.
כל דבר שיקרה מעבר לזה הוא אקסטרה.
רציתי לחזק את תחום הכתיבה השיווקית והקורס ענה על הציפיות שלי מעל ומעבר!
נהניתי מהמקצועיות שלך מהעדינות, מהאמונה שהכנסת בנו לפני ואחרי הכל שאנחנו עושות רק את ההשתדלות.
מאז התוכנית אני מציינת ללקוחת את הבונוסים שבעבר נתתי כמובן מאליו… זה מתקבל לגמרי אחרת הם מעריכים הרבה יותר!
לכל מעצבת שרוצה לחדד את הידע שלה על אסטרטגיה, כתיבה שיווקית, פרסום ושיווק-
ממליצה ממש, להצטרף לקורס, הוא מלא ידע מעשי מרוכז, בשונה מהרבה קורסים.
הכל פרקטי ומעשי, ולא מיליון תיאוריות באוויר.
ראיתי את הצורך של הלקוחות לעזרה בנושא קופי ושיווק ורציתי להוסיף את הידע הזה
כדי שאוכל בתור מעצבת לתת ללקוח גם תוספת של עזרה במידת הצורך והרגשת בטחון שאני יודעת מה אני עושה.
התוכנית שלך נתנה לי בדיוק מה שחיפשתי!
החומר שהבאת היה מעשי!! פרקטי ממש ולא דיבורים באוויר. ממש למעשה.
כבר במהלך התוכנית שיניתי ללקוח קופי (לטקסט ששלח) בהתאם לנלמד, בניתי מודעה עם קופי מעצמי ונתתי ללקוח עצות בשיווק.
לדעתי, בתור מעצבת זה מאוד מועיל כשיש לך הבנה בקופי ופרסום, גם אם את לא מגדירה את עצמך ‘פרסומאית’ ההבנה הזאת עוזרת לך גם לייעול וגם להרגשת בטחון מול לקוח שלפעמים מעדיף פחות להשקיע המון בקופי. את מביאה לו את זה כחבילה.
תודה ענקית דבורי!!
את פשוט אלופה גם באישיות וגם במקצוע:)
רציתי להגדיל את העסק,
חיפשתי את ההכוונה מאיפה להתחיל רשימת תפוצה ואיך להמשיך,
הקורס של דבורי היה מענה ממוקד ומדויק לצורך שלי בס"ד!
הקורס מסודר, מאורגן עם מצגות מתמצתות...
הכל ברור, ממוקד, עם דוגמאות, לא באוויר,
יצאתי בהרגשה מאד בהירה, ישר לצאת לדרך לפעולה!
הקורס נתן לי פוש והעמיד אותי במקום בטוח,
שזו הדרך וזה המהלך.
במקום לפתוח רשימה ולא להצליח ולנסות לתקן...
הקורס נותן מענה מעולה!
והמחיר הוגן ושווה ממש."
אני מנהלת רשימת תפוצה כבר מעל שלוש וחצי שנים,
החוויה שלי היתה תסכול!
מה אני עושה?
מה אני כותבת?
ואיך אני מתפעלת את הרשימה?
ובשביל מה להביא לידים חדשים?
אחרי הקורס של דבורי יצאתי מהבועה.
פתאום ראיתי את התמונה השלמה.
ראיתי איך מתחילים, איך ממשיכים, מה המטרות,
איך מתפעלים ביום יום, איך בונים תוכן מסודר...
הקורס הזה נתן לי הרבה סדר ובהירות בנושא,
נהניתי במיוחד מהסדר...
אין לאן להאבד הכל מסודר,
הכי מדהים היה,
שברגע שסיימתי את הקורס - התחלתי לבנות אסטרטגיה לחודשיים הקרובים!
החוויה שלי זה תחושה של שליטה,
בקורס הזה תקבלי מענה מההתחלה איך לפעול עם אסטרטגיה.
אני חושבת שלהיות בטוחה במה שאת עושה ולהיות מנהלת ולעשות דברים בידיעה ובשליטה ולא להיות מנוהלת- שווה כל שקל... ממליצה ממש!"
כתיבה שיווקית
התוכן הוא המלך? עד כמה חשוב להשקיע בתוכן, ומה משמעותי יותר: העיצוב הויזואלי או התוכן המדויק?
איך תוכלי לוודא שהם לא באים זה על חשבון זה?
קופי זה לא עניין ליצירתיות בלבד.
כתיבה שיווקית היא שימוש חכם בחקר תהליך קבלת החלטות אנושי, ומבוססת על עקרונות אנושיים- פסיכולוגיים.
ביחידה הזו נלמד על פורמולות ונוסחאות שימושיות לקופי
את בטח רוצה שהכתיבה שלך תהיה אפקטיבית ולא רק יפה ומצועצעת-
לכן ריכזתי לך כאן את כל כללי האצבע שחשוב שתכירי- רגע לפני שאת מתחילה להקליד.
חשוב גם ללמוד על דרך השלילה- מה לא לעשות! וזה גם מהסיבה שאנחנו מוצפות בפרסומות ובמיילים שיווקיים שלא כולם נכונים וטובים...
(כי בינינו, מה הבעיה לפתוח דף חדש בוורד ופשוט להקליד?...)
כך עלולות להשתרש אצלנו טעויות...
בקורס נתייחס לטעויות בכתיבה שיווקית ואיך להימנע מהן.
יופי. אז כתבת טקסט שיווקי ועכשיו את רק רוצה להיות רגועה שעשית את זה נכון ומדויק.
את יכולה כמובן לשלוח או לפרסם, ולראות אילו תגובות את מקבלת
זו אגב, שיטה מעולה שמאפשרת לנו לדייק את עצמנו לאחר הפרסום, קוראים לזה אופטימיזציה
אבל בהנחה שאת רוצה להיות בטוחה עם עצמך עוד לפני הפרסום,
שאכן הטקסט שלך מצוין, ולא חסר בו שום רכיב ומצד שני- הוא לא ארוך או מוגזם,
בשביל זה את הולכת לקבל את כל הסודות שלי...
אשתף אותך מהי שיטת mark- up
זו שיטה שפיתחתי, ומאפשרת לך לזהות תוך כמה דקות איפה כדאי לך לשפר את הטקסט שלך,
מה להוריד, מה להוסיף כדי שהכל יהיה פיקס.
השיטה מאפשרת לך ראש שקט, ביטחון נפשי ובהירות גדולה עם עצמך.
את לא צריכה לחכות לטובות של קולגות בפורומים, לא צריכה להתבחבש עם עצמך ולשנות את הניסוח שוב ושוב,
ברור לך לגמרי מה לעשות, איך לבדוק ולשפר, וזה קל ועובד!
את מקבלת גם את עקרונות השיטה וגם הדגמות מהשטח על מודעות פרסום, ניתוח ושיפור שלהן לפי עקרונות השיטה.
כתיבת תוכן שיווקי לרשימת תפוצה, כדי למכור:
איך לגרום לאנשים שהם בדיוק אבל בדיוק הלקוחות הפונטנציאליים שלך,
להשאיר אצלך את כתובת המייל שלהם, ועוד לחכות לתוכן שתשלחי להם?
את צודקת. יש היום מיליוני מדריכים חינמיים!!
מי בכלל יסתכל על המתנה שאת מתכננת לתת?
יש היום פיצוץ של רשימות תפוצה,
מה יגרום ללקוחות להציץ דווקא לכיוון שלך?
כל מה שחשוב לדעת לפני שמחליטים
איזו מתנה חינמית לתת.
דף יפה מושקע וחגיגי? או דף עלוב ומסכן?
זה משנה, אבל זה לא הקטע...
בסוף יש כמה עקרונות שעליהם אסור לך לוותר.
נכיר את הכללים ליצירת דף נחיתה אפקטיבי
ושלא תביני לא נכון. אני בעד דפים יפים ומשגעים,
תשאלי את הלקוחות שייצרנו להן דפי נחיתה...
אבל יש גם נוסחה להיררכיה נכונה.
וכשאת רואה כפטריות אחרי הגשם
דפי נחיתה יפים אבל אומללים מבחינה שיווקית- בא לך לצרוח- קחו את הקורס הזהההה!!!
דוגמאות לדפי נחיתה- דפי ליד מגנט.
לא באתי לדבר תיאוריות.
לכן את הולכת לראות דוגמאות לייב של דפי נחיתה אפקטיביים
שפשוט עושים את העבודה ועוזרים לנו לקבל תוך שניות
את כתובת המייל של הנמענים.
איך מזרימים תנועה לרשימה?
יופי. אז יש לך רשימה. ומה עכשיו?
איך גורמים לאנשים פשוט להגיע ולהיכנס ל"משפך" שאנחנו מייצרים פה?...
את הרי לא מעוניינת לעבוד קשה בשביל כלום.
את רוצה להניב כמה שיותר רווחים מה"נכס" שיש לך ביד.
פרסום אורגני ופרסום ממומן.
איך לנצל כל מה שאפשר ולקבל פרסום חינמי בלי להוציא אגורה?
ומתי הגיע הזמן להוציא כסף על פרסום?
ואיך עושים את התמהיל הזה חכם ורווחי?
אני לא צריכה לגלות לך שיש עוד מאות אלפי מיילים שרק מחפשים לצוד את תשומת הלב של הלקוחות שלך.
ספרת כמה מיילים היו לך הבוקר בתיבת קידומי מכירות?
נו, איך זה מישהו ישים לב אליך בתוך כל הג'ונגל הזה?... אני הולכת לגלות לך ולתת לך את כל השיטות שלי, בשיעור הזה נלמד
10 עקרונות לבניית קשר טוב
עם רשימת התפוצה שלך,
כדי שהם ירצו לקרוא אותך,
יבחרו לפתוח את המיילים שאת שולחת,
ואם תצאי לחופשה קצרה
גם ישאלו אותך לאיפה נעלמת מרוב שהתוכן שלך יהיה שווה.
כותרות מפוצצות זה נחמד. בערבון מוגבל.
אם תבהילי את הלקוחות עם כותרות מלחיצות או פרובוקטיביות בסגנון "אמאל'ה מכשפה!!!!!!" - זה לא ישחק לך לאורך זמן...
מה באמת הגורמים שבאמת קובעים אם אנשים יפתחו את המייל שלך או לא?
לפעמים זה סוג של בוקס.
את עובדת ומשקיעה.
שולחת חומרים מלאי ערך, והנה בום!!
את מקבלת תלונות ואפילו הסרות
מה עושים כשיש הסרות?
עד כמה להתייחס? מה אפשר לייעל בעקבות זה ומתי כן לקחת ללב?
זה שיעור משנה מודעות.
על איך לעזור לאנשים לקנות ממך, בלי להציע להם כלום.
(כיף, נכון?)
נבין לעומק איך למכור מוצרים באמצעות מכירת רעיונות
נגלה מה הרעיון שאת יכולה למכור ואיך לעשות את זה נכון
זה חזק!!
אם את ספרותית ופיוטית ואוהבת להתנסח בחרוזים- בואי תתחילי לשנות כיוון...
אם את חושבת ש'אין לך את זה' בכתיבה ובקושי כותבת פתקי איחור לילדים שלך, בואי לשנות כיוון...
בשביל כתיבה שיווקית נכונה לא צריך שום דבר מיוחד!
חוץ מלהבין בפסיכולוגיית מכירות,
ולדבר בגובה האוזניים ובמילים שהלקוחות שלך רוצים לשמוע.
ואת כל זה אנחנו הולכות ללמוד כאן.
תקבלי על מגש של דבש טכניקות ועקרונות לכתיבה מנצחת.
מי שמשתמשת בעקרונות האלו- רואה זה עובד.
אנשים קוראים את המיילים שלה!
וזו המטרה שלנו, הידד!!
9 כללים לפני כתיבת מייל:
מה עושים לפני שכותבים -כדי שהכתיבה שלך תשפיע ותמכור!
כי אין לך שום עניין לבזבז זמן ואנרגיות על שליחת מיילים שלא מזיזים לאף אחד
את רוצה לגעת!
לרגש!
לחבר!
פה יש לך את כל התשובות איך לעשות את זה.
האלמנטים לכתיבה שיווקית מוצלחת.
סוג של רשימת מכולת ששווה לך להחזיק מול העיניים,
אם את רוצה מיילים חזקים שמדברים בשבילך,
מחממים בשבילך ומבשלים לך לקוחות מתעניינים.
וגם--- מוכרים בשבילך!
הופה! אני הולכת להראות לך כאן את הצורה שבה אני כותבת מיילים.
קבלי 6 תבניות מנצחות לכתיבת מיילים מוצלחים.
אם תעבדי לפיהן- המיילים שלך יהיו מעולים, מזמינים לקרוא ומעוררים חיבור ועניין!
אגב--- זה גם שיעור המתנה מתוך הקורס,
כך שאם בא לך לבדוק שיש פה תוכן שווה באמת -
מוזמנת לקבל את השיעור הזה ללא עלות,
בלחיצה על הכפתור של המתנה כאן בעמוד!
דוגמאות למיילים על פי התבניות.
כי סיכמנו שכאן לא מדברים תיאורטית
וחשוב לי שתראי כל עיקרון איך הוא מיושם בלייב, בחיים האמיתיים.
רק ככה תוכלי להשתמש עם הידע הזה ולהמיר אותו לשטח בתכל'ס.
מכירה את זה שהראש תקוע והמעיין מיובש?
(אגב גם לי זה קורה לפעמים)
הכל נראה לך משעמם תיכו
את יושבת ובוהה במסך או מתחילה ומוחקת ומרגישה אבודה
אבל יש שיטות לצאת משם ולהתחיל להשפריץ יםםם של תוכן מצוין!!
איך מפתחים אינספור רעיונות
לנושאים למיילים מעניינים?
נו נו דבורי, העסק שלי הוא אחר.
אצלי לא מתאים רשימת תפוצה.
אני מוכרת XXXXX
צודקת!! לא כל העסקים צריכים לשלוח תוכן מאותו סוג. (זוכרת שבתחילת המלחמה היה טרנד שכל עסק ש'כיבד את עצמו' שלח לך בדאגה כנה תרגילי נשימה והרפיות?... :) רשימת תפוצה היא לא מודל אחד גנרי.
לכל סוג עסק מתאים מודל אחר של רשימה.
וברגע שעושים כמו כולם העתק הדבק-
זה מה שגורם להמון רשימות לסחוט אנרגיות וזמן של עצמן ולעצבן לקוחות.
כאן נלמד על מודלים שונים לרשימות תפוצה, בהתאם לסוג המוצר ולפי אופי העסק.
וזה קריטי לגמרי.
נלמד על:
• מודל לחנות למוצרים פיזיים
מודל לשתפי"ם
מודל לנותני שירות ועוד
בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה
הנראות החיצונית של המייל
ואיך לעזור ללקוחות לקרוא אותנו?
רוצה לקבל מענה וייעוץ מותאם אישית?