כתיבה שיווקית PREMIUM

אם את לא מסתפקת במועט וחשוב לך שכל מילה תייצר לך כסף-
זה מה שאת צריכה לעסק שלך:
קורס מקיף על סודות הכתיבה השיווקית וניהול תוכן אפקטיבי
שמאפשר לכל בעלת עסק לתפוס יותר תשומת לב בכל פלטפורמה,
לעניין את הלקוחות ולהשפיע עליהם באמצעות אומנות המילים.
קורס כתיבה שיווקית פרימיום

45 שיעורים

קורס דיגיטלי / טלפוני

מתאים לבעלות עסקים

"אולי מגיע לך אחוזים??

מאז שיניתי את הצעות המחיר שלי לפי ההדרכה שלך

ההצעות נסגרות בקלי קלות, כמעט ללא התנגדויות בזו אחר זו,

וזה אחרי שהעליתי סוף סוף מחירים!!"

"דבורי,

אני רוצה להגיד לך שאני מקשיבה מרותקת לקורס

זה פותח לי את הראש לגמרי!

וזה אחרי שכבר לקחתי ייעוץ עסקי של 12 אלף... פשוט בל תשחית :(

כל ההצעת מחיר שלי השתדרגה בזכותך!"

חיה ט.

החלטתי לרכוש את התוכנית לאחר שראיתי את הדף נחיתה שמאד הרשים אותי, כי הרגשתי שהוא ממלא לי את כל השאיפות.
התוכנית נתנה לי המון ידע וכלים פרקטיים לשפר ולשכלל את צורת העבודה שלי, היה בהחלט שווה את ההשקעה. הרבה מהנושאים הנלמדים לקחתי כבר ממש ליישום, התחלתי כבר ליישם, ואני רואה תוצאות!

מאד נהניתי מהתכנים, הרגשתי ממש שיש בהם המון המון פרקטיקה ותכל’ס.

למרות שכבר שמעתי הרבה בחיים היה בהם חידוש, אבל בעיקר חידוד ודיוק שהם קריטיים.

המלצתי כבר לכמה על הקורס המדהים ואמשיך להמליץ בחום על תוכנית יוצרות באזז!!! דבורי פשוט אלופה להוריד כל תאוריה למעשה לתת כלים פרקטיים לעבודה מדויקת ונוחה לתת לך בהירות בערך שלך ושל השירות שלך ולהגיע למקום בטוח ומקצועי יותר. הכול בנעימות ומתק לשון שלא נותנים לך לעצור עד שהשיעור נגמר…

מאחלת לך שתמשיכי להצליח ולתת כלים להצלחה!!!!!!!!! כשיהיו לך עוד קורסים משתלמים אני אשמח לקחת חלק בעז”ה שוב…

נעמי לוי
word קופירייטרית מאשדוד

ידעתי שזה בול מה שחסר לי, רציתי לקבל גושפנקא שמה שאני עושה מהבטן הוא באמת נכון.

והקורס ענה לי על הציפיות פלוס פלוס!

נהניתי מאד מהתוכן, מודלים שיווקיים. משפכים! אריזת מוצר, כל הפסיכולוגיה שמאחורי כל דבר שעושים ועד היום לא ידעתי למה… שיטת מארק אפ שימושית אצלי מאד!

ערכתי מחדש את כל ההצעת מחיר שלי חוץ מזה כל הידע שצברתי בקורס בא לי ממש עכשיו לידי יישום בשטח עם לקוחה צלמת. זה מדהים כמה החכמתי.

היתה המון פרקטיקה ומה שהיה הכי מדהים: אני מתמצאת בכל התחום הפרסומי/שיווקי/קופירייטרי, קוראת עליו המון חומרים, ועדיין חידשת לי מלאאאאא
מי שמתלבטת-אין לה שום סיבה להתלבט. כל שקל שהתוכנית עולה – בטוח שיחזיר את עצמו תוך זמן קצר. הוא הכי תכלסי שיש, בלי תיאוריות באוויר.
הכל פרקטי והכל ישים בשטח. אם בזכותה תצליחי להעביר לקוח אחד תהליך משמעותי יותר, זה שווה. ואם בזכותה תשני דברים חשובים בהתנהלות העסקית שלך, גם זה לגמרי שווה.
כל דבר שיקרה מעבר לזה הוא אקסטרה.

רעיה אליאס
סטודיו מנטה

רציתי לחזק את תחום הכתיבה השיווקית והקורס ענה על הציפיות שלי מעל ומעבר!
נהניתי מהמקצועיות שלך מהעדינות, מהאמונה שהכנסת בנו לפני ואחרי הכל שאנחנו עושות רק את ההשתדלות.
מאז התוכנית אני מציינת ללקוחת את הבונוסים שבעבר נתתי כמובן מאליו… זה מתקבל לגמרי אחרת הם מעריכים הרבה יותר!

לכל מעצבת שרוצה לחדד את הידע שלה על אסטרטגיה, כתיבה שיווקית, פרסום ושיווק-
ממליצה ממש, להצטרף לקורס, הוא מלא ידע מעשי מרוכז, בשונה מהרבה קורסים.

הכל פרקטי ומעשי, ולא מיליון תיאוריות באוויר.

אורטל רחמים
יוצרת מותגים

ראיתי את הצורך של הלקוחות לעזרה בנושא קופי ושיווק ורציתי להוסיף את הידע הזה
כדי שאוכל בתור מעצבת לתת ללקוח גם תוספת של עזרה במידת הצורך והרגשת בטחון שאני יודעת מה אני עושה.

התוכנית שלך נתנה לי בדיוק מה שחיפשתי!

החומר שהבאת היה מעשי!! פרקטי ממש ולא דיבורים באוויר. ממש למעשה.

כבר במהלך התוכנית שיניתי ללקוח קופי (לטקסט ששלח) בהתאם לנלמד, בניתי מודעה עם קופי מעצמי ונתתי ללקוח עצות בשיווק.

לדעתי, בתור מעצבת זה מאוד מועיל כשיש לך הבנה בקופי ופרסום, גם אם את לא מגדירה את עצמך ‘פרסומאית’ ההבנה הזאת עוזרת לך גם לייעול וגם להרגשת בטחון מול לקוח שלפעמים מעדיף פחות להשקיע המון בקופי. את מביאה לו את זה כחבילה.

תודה ענקית דבורי!!

את פשוט אלופה גם באישיות וגם במקצוע:)

שירה ברכה
GRAFIX
מעצבת גרפית

רציתי להגדיל את העסק,
חיפשתי את ההכוונה מאיפה להתחיל רשימת תפוצה ואיך להמשיך,
הקורס של דבורי היה מענה ממוקד ומדויק לצורך שלי בס"ד!
הקורס מסודר, מאורגן עם מצגות מתמצתות...
הכל ברור, ממוקד, עם דוגמאות, לא באוויר,
יצאתי בהרגשה מאד בהירה, ישר לצאת לדרך לפעולה!

הקורס נתן לי פוש והעמיד אותי במקום בטוח,
שזו הדרך וזה המהלך.
במקום לפתוח רשימה ולא להצליח ולנסות לתקן...
הקורס נותן מענה מעולה!
והמחיר הוגן ושווה ממש."

יהודית ברונפמן
משכירה ומפיקה תוכניות לבתי ספר

אני מנהלת רשימת תפוצה כבר מעל שלוש וחצי שנים,
החוויה שלי היתה תסכול!
מה אני עושה?
מה אני כותבת?
ואיך אני מתפעלת את הרשימה?
ובשביל מה להביא לידים חדשים?
אחרי הקורס של דבורי יצאתי מהבועה.
פתאום ראיתי את התמונה השלמה.
ראיתי איך מתחילים, איך ממשיכים, מה המטרות,
איך מתפעלים ביום יום, איך בונים תוכן מסודר...

הקורס הזה נתן לי הרבה סדר ובהירות בנושא,
נהניתי במיוחד מהסדר...
אין לאן להאבד הכל מסודר,
הכי מדהים היה,
שברגע שסיימתי את הקורס - התחלתי לבנות אסטרטגיה לחודשיים הקרובים!

החוויה שלי זה תחושה של שליטה,
בקורס הזה תקבלי מענה מההתחלה איך לפעול עם אסטרטגיה.
אני חושבת שלהיות בטוחה במה שאת עושה ולהיות מנהלת ולעשות דברים בידיעה ובשליטה ולא להיות מנוהלת- שווה כל שקל... ממליצה ממש!"

אביגיל במברגר-
מאמנת אישית בשילוב ייעוץ לסדר, תהליכי אימון, סדנאות וקורסים

עלות הקורס:

4,250

ועכשיו בהזדמנות מיוחדת בשבילך-

₪2,250

מה לומדים?

בקורס את הולכת לגלות את סודות הכתיבה השיווקית בגובה העיניים מאת דבורי כהן,
עם ניסיון של 15 שנה בכתיבה שיווקית ומוניטין
של כתיבת מאות אלפי תכנים שיווקיים שעשו כסף, הדים וחשיפה בארץ ובעולם.

אחרי הקורס תדעי לשכנע אנשים באמצעות מודעות, תוכן פרסומי, רשימות תפוצה, הצעות מחיר ועוד.

כתיבה שיווקית

התוכן הוא המלך? עד כמה חשוב להשקיע בתוכן, ומה משמעותי יותר: העיצוב הויזואלי או התוכן המדויק?

איך תוכלי לוודא שהם לא באים זה על חשבון זה?

קופי זה לא עניין ליצירתיות בלבד.
כתיבה שיווקית היא שימוש חכם בחקר תהליך קבלת החלטות אנושי, ומבוססת על עקרונות אנושיים- פסיכולוגיים.

ביחידה הזו נלמד על פורמולות ונוסחאות שימושיות לקופי

את בטח רוצה שהכתיבה שלך תהיה אפקטיבית ולא רק יפה ומצועצעת-
לכן ריכזתי לך כאן את כל כללי האצבע שחשוב שתכירי- רגע לפני שאת מתחילה להקליד.

חשוב גם ללמוד על דרך השלילה- מה לא לעשות! וזה גם מהסיבה שאנחנו מוצפות בפרסומות ובמיילים שיווקיים שלא כולם נכונים וטובים...
(כי בינינו, מה הבעיה לפתוח דף חדש בוורד ופשוט להקליד?...)
כך עלולות להשתרש אצלנו טעויות...
בקורס נתייחס לטעויות בכתיבה שיווקית ואיך להימנע מהן.

יופי. אז כתבת טקסט שיווקי ועכשיו את רק רוצה להיות רגועה שעשית את זה נכון ומדויק.
את יכולה כמובן לשלוח או לפרסם, ולראות אילו תגובות את מקבלת
זו אגב, שיטה מעולה שמאפשרת לנו לדייק את עצמנו לאחר הפרסום, קוראים לזה אופטימיזציה
אבל בהנחה שאת רוצה להיות בטוחה עם עצמך עוד לפני הפרסום,
שאכן הטקסט שלך מצוין, ולא חסר בו שום רכיב ומצד שני- הוא לא ארוך או מוגזם,
בשביל זה את הולכת לקבל את כל הסודות שלי...
אשתף אותך מהי שיטת mark- up
זו שיטה שפיתחתי, ומאפשרת לך לזהות תוך כמה דקות איפה כדאי לך לשפר את הטקסט שלך,

מה להוריד, מה להוסיף כדי שהכל יהיה פיקס.
השיטה מאפשרת לך ראש שקט, ביטחון נפשי ובהירות גדולה עם עצמך.
את לא צריכה לחכות לטובות של קולגות בפורומים, לא צריכה להתבחבש עם עצמך ולשנות את הניסוח שוב ושוב,
ברור לך לגמרי מה לעשות, איך לבדוק ולשפר, וזה קל ועובד!

את מקבלת גם את עקרונות השיטה וגם הדגמות מהשטח על מודעות פרסום, ניתוח ושיפור שלהן לפי עקרונות השיטה.

כתיבת תוכן שיווקי לרשימת תפוצה, כדי למכור:
איך לגרום לאנשים שהם בדיוק אבל בדיוק הלקוחות הפונטנציאליים שלך,
להשאיר אצלך את כתובת המייל שלהם, ועוד לחכות לתוכן שתשלחי להם?

את צודקת. יש היום מיליוני מדריכים חינמיים!!
מי בכלל יסתכל על המתנה שאת מתכננת לתת?
יש היום פיצוץ של רשימות תפוצה,
מה יגרום ללקוחות להציץ דווקא לכיוון שלך?

כל מה שחשוב לדעת לפני שמחליטים
איזו מתנה חינמית לתת.

דף יפה מושקע וחגיגי? או דף עלוב ומסכן?
זה משנה, אבל זה לא הקטע...

בסוף יש כמה עקרונות שעליהם אסור לך לוותר.
נכיר את הכללים ליצירת דף נחיתה אפקטיבי
ושלא תביני לא נכון. אני בעד דפים יפים ומשגעים,
תשאלי את הלקוחות שייצרנו להן דפי נחיתה...
אבל יש גם נוסחה להיררכיה נכונה.
וכשאת רואה כפטריות אחרי הגשם
דפי נחיתה יפים אבל אומללים מבחינה שיווקית- בא לך לצרוח- קחו את הקורס הזהההה!!!

דוגמאות לדפי נחיתה- דפי ליד מגנט.
לא באתי לדבר תיאוריות.
לכן את הולכת לראות דוגמאות לייב של דפי נחיתה אפקטיביים

שפשוט עושים את העבודה ועוזרים לנו לקבל תוך שניות
את כתובת המייל של הנמענים.

איך מזרימים תנועה לרשימה?

יופי. אז יש לך רשימה. ומה עכשיו?
איך גורמים לאנשים פשוט להגיע ולהיכנס ל"משפך" שאנחנו מייצרים פה?...
את הרי לא מעוניינת לעבוד קשה בשביל כלום.
את רוצה להניב כמה שיותר רווחים מה"נכס" שיש לך ביד.

פרסום אורגני ופרסום ממומן.

איך לנצל כל מה שאפשר ולקבל פרסום חינמי בלי להוציא אגורה?
ומתי הגיע הזמן להוציא כסף על פרסום?
ואיך עושים את התמהיל הזה חכם ורווחי?

אני לא צריכה לגלות לך שיש עוד מאות אלפי מיילים שרק מחפשים לצוד את תשומת הלב של הלקוחות שלך.
ספרת כמה מיילים היו לך הבוקר בתיבת קידומי מכירות?
נו, איך זה מישהו ישים לב אליך בתוך כל הג'ונגל הזה?... אני הולכת לגלות לך ולתת לך את כל השיטות שלי, בשיעור הזה נלמד

10 עקרונות לבניית קשר טוב
עם רשימת התפוצה שלך,

כדי שהם ירצו לקרוא אותך,
יבחרו לפתוח את המיילים שאת שולחת,
ואם תצאי לחופשה קצרה
גם ישאלו אותך לאיפה נעלמת מרוב שהתוכן שלך יהיה שווה.

כותרות מפוצצות זה נחמד. בערבון מוגבל.
אם תבהילי את הלקוחות עם כותרות מלחיצות או פרובוקטיביות בסגנון "אמאל'ה מכשפה!!!!!!" - זה לא ישחק לך לאורך זמן...

מה באמת הגורמים שבאמת קובעים אם אנשים יפתחו את המייל שלך או לא?

לפעמים זה סוג של בוקס.
את עובדת ומשקיעה.

שולחת חומרים מלאי ערך, והנה בום!!
את מקבלת תלונות ואפילו הסרות
מה עושים כשיש הסרות?

עד כמה להתייחס? מה אפשר לייעל בעקבות זה ומתי כן לקחת ללב?

זה שיעור משנה מודעות.
על איך לעזור לאנשים לקנות ממך, בלי להציע להם כלום.
(כיף, נכון?)
נבין לעומק איך למכור מוצרים באמצעות מכירת רעיונות

נגלה מה הרעיון שאת יכולה למכור ואיך לעשות את זה נכון
זה חזק!!

אם את ספרותית ופיוטית ואוהבת להתנסח בחרוזים- בואי תתחילי לשנות כיוון...
אם את חושבת ש'אין לך את זה' בכתיבה ובקושי כותבת פתקי איחור לילדים שלך, בואי לשנות כיוון...
בשביל כתיבה שיווקית נכונה לא צריך שום דבר מיוחד!

חוץ מלהבין בפסיכולוגיית מכירות,
ולדבר בגובה האוזניים ובמילים שהלקוחות שלך רוצים לשמוע.
ואת כל זה אנחנו הולכות ללמוד כאן.

תקבלי על מגש של דבש טכניקות ועקרונות לכתיבה מנצחת.

מי שמשתמשת בעקרונות האלו- רואה זה עובד.
אנשים קוראים את המיילים שלה!
וזו המטרה שלנו, הידד!!

9 כללים לפני כתיבת מייל:

מה עושים לפני שכותבים -כדי שהכתיבה שלך תשפיע ותמכור!

כי אין לך שום עניין לבזבז זמן ואנרגיות על שליחת מיילים שלא מזיזים לאף אחד
את רוצה לגעת!
לרגש!
לחבר!

פה יש לך את כל התשובות איך לעשות את זה.

האלמנטים לכתיבה שיווקית מוצלחת.

סוג של רשימת מכולת ששווה לך להחזיק מול העיניים,
אם את רוצה מיילים חזקים שמדברים בשבילך,
מחממים בשבילך ומבשלים לך לקוחות מתעניינים.

וגם--- מוכרים בשבילך!

הופה! אני הולכת להראות לך כאן את הצורה שבה אני כותבת מיילים.
קבלי 6 תבניות מנצחות לכתיבת מיילים מוצלחים.

אם תעבדי לפיהן- המיילים שלך יהיו מעולים, מזמינים לקרוא ומעוררים חיבור ועניין!
אגב--- זה גם שיעור המתנה מתוך הקורס,
כך שאם בא לך לבדוק שיש פה תוכן שווה באמת -
מוזמנת לקבל את השיעור הזה ללא עלות,
בלחיצה על הכפתור של המתנה כאן בעמוד!

דוגמאות למיילים על פי התבניות.

כי סיכמנו שכאן לא מדברים תיאורטית
וחשוב לי שתראי כל עיקרון איך הוא מיושם בלייב, בחיים האמיתיים.
רק ככה תוכלי להשתמש עם הידע הזה ולהמיר אותו לשטח בתכל'ס.

מכירה את זה שהראש תקוע והמעיין מיובש?
(אגב גם לי זה קורה לפעמים)
הכל נראה לך משעמם תיכו
את יושבת ובוהה במסך או מתחילה ומוחקת ומרגישה אבודה
אבל יש שיטות לצאת משם ולהתחיל להשפריץ יםםם של תוכן מצוין!!

איך מפתחים אינספור רעיונות
לנושאים למיילים מעניינים?

נו נו דבורי, העסק שלי הוא אחר.
אצלי לא מתאים רשימת תפוצה.
אני מוכרת XXXXX
צודקת!! לא כל העסקים צריכים לשלוח תוכן מאותו סוג. (זוכרת שבתחילת המלחמה היה טרנד שכל עסק ש'כיבד את עצמו' שלח לך בדאגה כנה תרגילי נשימה והרפיות?... :) רשימת תפוצה היא לא מודל אחד גנרי.
לכל סוג עסק מתאים מודל אחר של רשימה.
וברגע שעושים כמו כולם העתק הדבק-
זה מה שגורם להמון רשימות לסחוט אנרגיות וזמן של עצמן ולעצבן לקוחות.
כאן נלמד על מודלים שונים לרשימות תפוצה, בהתאם לסוג המוצר ולפי אופי העסק.
וזה קריטי לגמרי.
נלמד על:
• מודל לחנות למוצרים פיזיים
מודל לשתפי"ם
מודל לנותני שירות ועוד

בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה
הנראות החיצונית של המייל
ואיך לעזור ללקוחות לקרוא אותנו?

יש בונוסים!

קופי בינה מלאכותית

כתיבה שיווקית באמצעות בינה מלאכותית

איך לרתום את הAI לשירותך, ולייצר באמצעות בינה מלאכותית טקסטים מעולים שיחסכו לך הרבה זמן. נלמד לשלב את הבינה המלאכותית בכתיבה היומיומית שלך, בלי לוותר על האותנטיות, כי המטרה שלנו בשימוש בAI היא לקבל עוד השראה, כיוונים וקיצורי דרך, ולשלב אותה בכתיבה האישית שלנו כדי לקבל מקסימום תוצאות.

לוגו סמוב

25% הנחה על מנוי במערכת הדיוור smoove

אם כבר החלטת לפתוח רשימת תפוצה, למה לשלם יותר? הבונוס הזה יכול לחסוך לך מאות שקלים!!

ערכת סיכום של כל החומר הנלמד בקורס- יהיה זמין בקרוב אי"ה

כדי שתוכלי ליישם בקלות ויהיה לך הכל מול העיניים. אני לא מלמדת תיאוריות אלא רק מה שעובד, ובשביל שיעבוד לך- את הולכת לעבוד והערכה תעזור לך לזכור את הכל.

אביגיל במברגר מספרת

יהודית ברונפמן מספרת

אורטל רחמים
יוצרת מותגים

שיעור טעימה, יש?

6 תבניות לכתיבת מיילים אפקטיביים

יש שאלות?

בהחלט. זה קורס מקיף שאת מקבלת בו גם את הקורס "באזזז לרשימות תפוצה" עם כל הטוב שיש בו, וגם איך לכתוב תוכן שיווקי באופן כללי: מודעות פרסום, מיילים ללקוחות, הצעות מחיר ממירות ועוד. אם את לא מסתפקת רק בקורס על ניהול תוכן לרשימות תפוצה וחשוב לך להרחיב את הידיעות שלך ולדעת לכתוב בצורה שנוגעת באנשים- זה הקורס שמתאים לך יותר.

הקורס מתאים גם למי שמתחילה בתחום אבל גם קופירייטריות ותיקות לקחו אותו ודייקו את עצמן יש בקורס הרבה ניואנסים ודיוקים שלא תמצאי במקום אחר. הקורס יתאים לך אם את יודעת לכתוב ולהתנסח בעברית תקינה, מעבר לזה אין חובה בידע קודם. בקורס תקבלי את העקרונות לכתיבה שיווקית מדויקת שתעבוד לך בשטח. אנחנו לא לומדות לכתוב "יפה" אלא לכתוב "עובד" וזה הבדל משמעותי!

בוודאי שאת יכולה לקחת קופירייטרית לכל מה שתרצי, אבל זה כמו להגיע לארץ חדשה ולהסתמך על מתורגמנית שתלווה אותך לכל מקום, זה יקר, זה מגביל וזה מייצר תלות. למה שלא תדעי בעצמך את השפה ותוכלי להתבטא, להתנהל, לתקשר בקלות ובחופשיות?? תמיד אפשר להעזר בשירות של קופירייטרית מקצועית אם את רוצה שם לעסק או כתיבה של דף מכירה מורכב, אבל כתיבה שיווקית במהותה היא שפה שאת רוצה לאמץ לעצמך כי זה סופר-שימושי לך בחיי היום יום וזה בסיסי שתדעי לכתוב ולהשפיע באמצעות המילים שלך לתת הצעות מחיר שעובדות, להוציא פרסומים חזקים ומשפטים שתופסים את הלקוחות שלך, ולנהל בעצמך רשימת תפוצה בלי לשלם שוב ושוב לקופירייטרית. אגב, יש לך מושג כמה עולה כתיבת מייל מקצועי ע"י קופירייטרית? לכי לברר... תגלי שבמחיר שהיית משלמת לקופירייטרית על כתיבת כמה מיילים- את יכולה לקבל את כל הקורס הזה שייתן לך פי 10 תועלת, כי זה יהפוך לשלך, באופן קבוע!

אם את יודעת עברית וקוראת אותי פה עכשיו- את תביני את התוכן שנלמד בקורס. כתיבה שיווקית היא שפה בינלאומית ולא משנה באיזו שפה בפועל את כותבת, בהתאם לקהל היעד שלך, בסוף את רוצה לדעת איך לדבר איתם, איך לגרום להם לחדד את האוזניים ולהקשיב לך, וככל שתדעי להשפיע יותר- כך תוכלי להרוויח יותר. נ.ב. אין שפה אתיופית. בטח התכוונת "אמהרית":)

זה קורס עצמאי ללמידה עצמית והוא לא כולל בדיקת חומרים, אבל מה שכיף זה שיש כל כך הרבה מודלים, תבניות ודוגמאות בקורס- כך שאת לא באמת צריכה שאני אבדוק לך, את מקבלת כחלק מהקורס את שיטת מארק אפ- כלי גאוני שפיתחתי ועוזר לך לבדוק בעצמך לעצמך- את הטקסטים שכתבת, ולשפר אותם לפני פרסום! אין כמו להיות עצמאית לגמרי.

זה לא חלק מהתוכן של הקורס מפני שהוא לא מיועד להכשיר קופירייטריות שכותבות סלוגנים ושמות, אלא מיועד לכל בעלת עסק שרוצה להתמצא ולשחות היטב בתחום של כתיבה שיווקית, להבין איך לגעת באמצעות מילים, דווקא בקשר לתכנים שיווקיים קלאסיים כמו מודעות פרסום, מיילים, רשימת תפוצה, דפי נחיתה, הצעות מחיר וכו'.

אם המיילים שלך עובדים מעולה, התוכן שלך ממגנט אנשים ואת מרגישה שהמילים שלך משפיעות חזק- אין לך צורך בקורס. אבל אם את מרגישה שיש איפה לשפר ואת רוצה לקבל יותר תוצאות ולא מסתפקת במועט לעניין הזה- את מוזמנת להצטרף. מספיק שתלמדי כמה מודלים חדשים ותרכשי לעצמך שיטות עבודה שלא הכרת- זה יכול להגדיל לך את ההשפעה ואת התוצאות. היתה גם מורה לקופי באחד הסמינרים שלקחה את הקורס והעידה שהוא חידש לה הרבה עם כל מה שהיא כבר ידעה... זה רק אומר שבטח תמצאי מה ללמוד כאן ותצאי עם אוצרות.

מעולה. את מוזמנת לקורס "באזזז לרשימות תפוצה" שמתמקד באיך לייצר תוכן שיווקי שעושה לך כסף.

זו בדיוק המטרה של הקורס, לאפשר לך לכתוב לעצמך את התכנים מי כמוך מכירה את העסק שלך ואת הלקוחות ובפרט שיש לך טעם וסגנון אישי ואת לא מתחברת לכל דבר- הקורס יעזור לך להיות עצמאית בנושא, לכתוב בעצמך תוכן שיווקי חזק ולעשות את זה בקלות ובביטחון, וכך לא תצטרכי להזדקק לשירות של קופירייטרית חיצונית תחסכי כסף ואנרגיות ותרוויחי מכל הכיוונים כי הטקסטים יהיו מכוונננים בדיוק למה שאת רוצה לומר.

מעולה! זה אומר שיש לך בסיס מצוין והתחלה מעולה. ועכשיו שאלה: האם המיילים שלך עובדים כמו שאת מצפה? האם את מוציאה תוכן שיווקי בקלות ובצ'יק או שזה כרוך בהרבה מאמץ? האם את מרגישה שיש לך מספיק ביטחון שהמיילים והתכנים שלך בנויים נכון ויעבדו היטב? אם ענית לשאלה אחת לפחות- לא, זה אומר שיש לנו מה לעשות ביחד:)

מתלבטת?

רוצה לראות את כל הקורסים במקביל מול העיניים כדי להשוות ולהבין בקלות מה מתאים לך?

רוצה לקבל מענה וייעוץ מותאם אישית?

תודה רבה שפנית אלינו!

נחזור אליך עם כל המידע על הקורס
שהכי מתאים בשבילך

שלחת!

וזה סימן שאת רוצה להתקדם
ולהרוויח מהכשרונות שלך!
נעדכן אותך בעז"ה על הקורס הקרוב!

מדריך הפופקורן הדמיה

לקבלת גישה למדריך הפרקטי
"איך לייצר מודעת פרסום עם באזזז"
השאירי פרטים