החלטתי לרכוש את התוכנית לאחר שראיתי את הדף נחיתה שמאד הרשים אותי, כי הרגשתי שהוא ממלא לי את כל השאיפות. התוכנית נתנה לי המון ידע וכלים פרקטיים לשפר ולשכלל את צורת העבודה שלי, היה בהחלט שווה את ההשקעה. הרבה מהנושאים הנלמדים לקחתי כבר ממש ליישום, התחלתי כבר ליישם, ואני רואה תוצאות!
אני משתמשת יום יום במודל הכפפה, הוא עשה לי סדר וידע בצורת הפרסום המתאימה איך וכמה.
מאד נהניתי מהתכנים, הרגשתי ממש שיש בהם המון המון פרקטיקה ותכל’ס.
למרות שכבר שמעתי הרבה בחיים היה בהם חידוש, אבל בעיקר חידוד ודיוק שהם קריטיים.
המלצתי כבר לכמה על הקורס המדהים ואמשיך להמליץ בחום על תוכנית יוצרות באזז!!! דבורי פשוט אלופה להוריד כל תאוריה למעשה לתת כלים פרקטיים לעבודה מדויקת ונוחה לתת לך בהירות בערך שלך ושל השירות שלך ולהגיע למקום בטוח ומקצועי יותר. הכול בנעימות ומתק לשון שלא נותנים לך לעצור עד שהשיעור נגמר…
מאחלת לך שתמשיכי להצליח ולתת כלים להצלחה!!!!!!!!! כשיהיו לך עוד קורסים משתלמים אני אשמח לקחת חלק בעז”ה שוב…
ידעתי שזה בול מה שחסר לי, רציתי לקבל גושפנקא שמה שאני עושה מהבטן הוא באמת נכון.
והקורס ענה לי על הציפיות פלוס פלוס!
נהניתי מאד מהתוכן, מודלים שיווקיים. משפכים! אריזת מוצר, כל הפסיכולוגיה שמאחורי כל דבר שעושים ועד היום לא ידעתי למה… שיטת מארק אפ שימושית אצלי מאד!
ערכתי מחדש את כל ההצעת מחיר שלי חוץ מזה כל הידע שצברתי בקורס בא לי ממש עכשיו לידי יישום בשטח עם לקוחה צלמת. זה מדהים כמה החכמתי.
היתה המון פרקטיקה ומה שהיה הכי מדהים: אני מתמצאת בכל התחום הפרסומי/שיווקי/קופירייטרי, קוראת עליו המון חומרים, ועדיין חידשת לי מלאאאאא
מי שמתלבטת-אין לה שום סיבה להתלבט. כל שקל שהתוכנית עולה – בטוח שיחזיר את עצמו תוך זמן קצר. הוא הכי תכלסי שיש, בלי תיאוריות באוויר.
הכל פרקטי והכל ישים בשטח. אם בזכותה תצליחי להעביר לקוח אחד תהליך משמעותי יותר, זה שווה. ואם בזכותה תשני דברים חשובים בהתנהלות העסקית שלך, גם זה לגמרי שווה.
כל דבר שיקרה מעבר לזה הוא אקסטרה.
רציתי לקבל כלים מקצועיים ומעשיים באסטרטגיה ובכתיבה שיווקית
שאוכל להשתמש בהם כבר במהלך התוכנית.
והאמת שקיבלנו כפול שלוש ממה שציפיתי!
נהניתי מאד מהבהירות של החומר ומצורת הלמידה הברורה.
יש נושאים שממש היו חדשים לי ויש שהכרתי אבל קיבלתי חידוד משמעותי ויצאתי עם תובנות חדשות!
כיום אני מדברת יותר בביטחון על מה שאני עושה, עוד במהלך התוכנית לקוחה סגרה איתי סרטון רק בגלל שהיא הרגישה שאני יכולה לכוון אותה בקטע השיווקי. היא אמרה שיש לה מישהי זולה יותר אבל שווה לה לקבל ערך מוסף אצלי! הביטחון להציע לה כזה דבר זה רק אחרי השיעורים שלך…
דבורי האלופה
את אישה נדירה ומדהימה!
תודה על הכל!
רציתי לחזק את תחום הכתיבה השיווקית והקורס ענה על הציפיות שלי מעל ומעבר!
נהניתי מהמקצועיות שלך מהעדינות, מהאמונה שהכנסת בנו לפני ואחרי הכל שאנחנו עושות רק את ההשתדלות.
מאז התוכנית אני מציינת ללקוחת את הבונוסים שבעבר נתתי כמובן מאליו… זה מתקבל לגמרי אחרת הם מעריכים הרבה יותר!
גם המודל שעושה סדר איזה פרסום מתאים לאיזה סוג עסק- מאד מאד ממוקד ושימושי.
לכל מעצבת שרוצה לחדד את הידע שלה על אסטרטגיה, כתיבה שיווקית, פרסום ושיווק- ממליצה ממש, להצטרף לקורס, הוא מלא ידע מעשי מרוכז, בשונה מהרבה קורסים.
הכל פרקטי ומעשי, ולא מיליון תיאוריות באוויר.
תודה רבה!
חיפשתי כלים מעשיים ממש שיעזרו לי לכתוב לבד סרטוני שיווק
בקורס קיבלנו כמות אדירה של חומר מעשי ומדהים, התחדשו לי המון דברים להפתעתי הרבה…
בנוסף קיבלתי הרבה אומץ וביטחון, כיום אני מרגישה פחות פחד מלשווק את עצמי!
ממליצה מאד להצטרף. תקבלי המון תוכן מדהים ששווה הרבה כסף!
ראיתי את הצורך של הלקוחות לעזרה בנושא קופי ושיווק ורציתי להוסיף את הידע הזה
כדי שאוכל בתור מעצבת לתת ללקוח גם תוספת של עזרה במידת הצורך והרגשת בטחון שאני יודעת מה אני עושה.
התוכנית שלך נתנה לי בדיוק מה שחיפשתי!
החומר שהבאת היה מעשי!! פרקטי ממש ולא דיבורים באוויר. ממש למעשה.
כבר במהלך התוכנית שיניתי ללקוח קופי (לטקסט ששלח) בהתאם לנלמד, בניתי מודעה עם קופי מעצמי ונתתי ללקוח עצות בשיווק.
לדעתי, בתור מעצבת זה מאוד מועיל כשיש לך הבנה בקופי ופרסום, גם אם את לא מגדירה את עצמך ‘פרסומאית’ ההבנה הזאת עוזרת לך גם לייעול וגם להרגשת בטחון מול לקוח שלפעמים מעדיף פחות להשקיע המון בקופי. את מביאה לו את זה כחבילה. גם בנושא שיווק היו לי מס’ שאלות מלקוחות שבעבר לא ידעתי מה לענות וכעת אני בהחלט מבינה יותר:)
תודה ענקית דבורי!!
את פשוט אלופה גם באישיות וגם במקצוע:)
היה חשוב לי לדעת איך עובדים נכון מול לקוחות וגם להכיר את עולם האסטרטגיה ובנית תסריט נכון. ציפיתי לחידושים מעולם הקופי, התסריט וההתנהלות העסקית, והכי חשוב – לא נרדמתי לשניה 😊
נהניתי מאד דבר ראשון ממך דבורי את מרתקת ועסיסית, וכמובן מהחומר המקצועי שנותן הרבה נקודות למחשבה להתייעלות ולהסתכלות חכמה ועסקית!
למדתי לשאול המון שאלות בפתיחת הפרויקט. להתעכב על ענין האסטרטגיה יותר חזק, עד שהיא ברורה הכי שאפשר.
היו בקורס הרבה חידושים, ובעיקר קיבלתי ביטחון לעבודה נכונה, יש הרבה דברים שלומדים שמבינים במהלך העבודה וכו’ אבל לשמוע הכל מסודר ממקצוען זה נותן המון!
אם את מתלבטת – חבל על ההתלבטות, בטוחה שתיהני ותקבלי כלים חשובים לקדם את העסק שלך ואת הלקוחות!
ההצעה היתה מאד מושכת ומשתלמת, המון ערך מקצועי ושדרוג לערך שאני מציעה ללקוחותיי
אז החלטתי ללכת על זה ואני לא מתחרטת!
העברת את התוכן באופן מרתק עם דוגמאות שמאד הוסיפו, גם העיצוב של המצגות היה מאד נעים ואסתטי :).
בינתיים התקדמתי הרבה בזכות הידע והכלים. ניסחתי מיילים בהתאם לפורמולות קופי והתחלתי לעבוד על ספר נהלים לעסק שלי!
התכנים שנתת חידשו המון! ויש לי הרבה ידע קודם…
דבורי, את השראה למעין שופע שלא מהסס לחלוק מאוצרותיו!
תצליחי המון!
להתניע מהלך אסטרטגי:
• מה זו באמת אסטרטגיה
ואיך להטמיע את התהליך בעבודה מול הלקוח?
• מתי הזמן הנכון לפצח אסטרטגיה?
• 5 תועלות שתוכלי להפיק מתהליך אסטרטגי
ולמה קריטי לדבר על זה.
• איך נקבל ביטחון בעבודה? על מה לקחת אחריות?
• אסטרטגיה או אילתור?
• איך להישאר ממוקדי מטרה?
• עמוק בשטח- איך מפצחים אסטרטגיה ב-3 שלבים
• דוגמא למהלך אסטרטגי בעקבות סקר דעת קהל
• דוגמאות למהלכים אסטרטגיים מאחורי סרטוני שיווק ותדמית
• דוגמאות למודעות פרסום שנבנו על בסיס אסטרטגיה פרסומית.
• מה קורה כשמדלגים על שלב האסטרטגיה? הדגמה
• אמנות התישאול וכלי מחקר
• מאגר השאלות האסטרטגיות שיאפשרו לך להגיע לחקר מדויק
• איך להתנהל עם לקוח שנמצא בתהליך ייעוץ עסקי?
סודות הכתיבה השיווקית:
• מה המקום של קופי ועד כמה הוא משמעותי בתוך העיצוב או הוידיאו?
• איך מייצרים קופי מבריף?
• פורמולות ונוסחאות שימושיות לקופי
• כללי אצבע לכתיבה שיווקית אפקטיבית
• טעויות בכתיבה שיווקית ואיך להימנע מהן?
• כללים לכתיבת תסריט נכון ושלבים קריטיים לכתיבת תסריט
• שיטת ‘mark-up‘ שיטה ייחודית שפיתחתי ומאפשרת לך לזהות ולמדוד בקלות ותוך כמה דקות את איכות הטקסט ולשפר מה שצריך,
כולל הדגמות צעד אחרי צעד מאחורי הקלעים
איך ליישם את שיטת מארק אפ ולבקר טקסטים שיווקיים
למודעות פרסום ולסרטונים כדי שיהיו מדויקים ויעבדו במקסימום!
משפכי שיווק ומסע לקוח
• ההבדלים בין שיווק לפרסום ואיפה זה תופס אותנו?
• המסע שעובר הלקוח! מודל KLTB והדרך שלנו
להפוך את המסע למרתק, ממגנט ומעורר עניין.
• סקירה על עזרי שיווק נפוצים ודוגמאות למשפכי שיווק
שתוכלי להטמיע אצל הלקוחות שלך.
• טקטיקות חשיפה ופרסום שלא עולות לך שקל.
• מערכות יחסים בין העסק ללקוחות משפיעות על צורת השיווק!
• איך נדע להתאים לכל עסק את צורת השיווק המדויקת לו?
הלקוח האידיאלי שלך
ולמה הוא לא נרדם בלילה
• איך תזהי מי הלקוח האידיאלי שהכי כדאי לך לעבוד איתו- באמצעות 3 פרמטרים?
• האם את רופאה מומחית או רופאה כללית?
• למה הוא לא נרדם בלילה? חקר לקוח אידיאלי, פרסונה ואפיון לקוח
• המסע שהלקוח עובר מנקודה א’ לנקודה ב’
• איך מייצרים הצעת מכירה ייחודית?
אריזת המוצר שלך
• אלמנטים שחשוב להכניס בחבילה והשפה שאת חייבת להכיר
• בונוסים- מה להציע? ואיך לגרום ללקוח להעריך יותר את ההצעה?
• למה לתת ללקוחות “חמוצים”? ואיך עושים את זה?
• דרך ארוכה שהיא קצרה- הצעה “רזה” או הצעה מלאה?
• למה לא מומלץ לתת ללקוח יותר מידי הצעות?
• תמחור- כמה שווה המוצר שלך?, מה את באמת מוכרת ונוסחא קלאסית לתמחור שירות או מוצר
• מבחן BFM Buying from myself בדיקה עד כמה את מרוצה מהתמחור שלך ואיך את יכולה להרוויח יותר.
תמחור
• ספר הזהב- נהלים לעסק, למה? איך? דוגמאות ומסקנות
• State of mind מיינדסט- מערכת ההפעלה האנושית של העסק ואיך אפשר לרתום אותה לטובת העסק שלך?
• הצעת מחיר- שחיטה של כמה ‘פרות קדושות’,
• הצעת מחיר או דף מכירה? מתי ואיך לשלב בין הצעת מחיר להסכם עבודה?
• תבנית לכתיבת הצעת מחיר אפקטיבית
• אלמנטים ועקרונות חשובים בהצעת מחיר שיעשו לך שינוי מיידי בצורת העבודה
• איך לגייס המלצות ופידבקים מלקוחות?
• איך להגיש את הצעת המחיר ללקוח ומה האורך האידיאלי?
• ניתוח דוגמאות להצעות מחיר כדי שתדעי לדייק ברמת המיקרו!
• פולו- אפ – למה, כמה ואיך?
• הרצף בתהליך המכירה כדי לסגור!
רוצה לקבל מענה וייעוץ מותאם אישית?