איך למכור באמצעות
תוכן שיווקי ברשימת תפוצה

אם גם את בעלת עסק שרוצה לנהל רשימת תפוצה רווחית שתביא לך לקוחות
משלמים, ונמאס לך רק לתת חומר שווה בלי שיצא לך מזה תוצאות…

או אם את קופירייטרית או פרסומאית ויש לך לקוחות, ואת כותבת להם תוכן,
אבל עדיין לא ברור לך איך לבנות להם אסטרטגיית תוכן נכונה למשפך השיווקי שעובד בשטח…
חשוב לך שהתהליך יהיה נכון והמיילים ימירו-
הקורס הזה הוא בדיוק בשבילך!!
מעבר להדרכה הטכנית על פתיחת רשימת דיוור, התנהלות, דפי נחיתה, מיילים ואוטומציות, את הולכת לקבל פה בעיקר את הדודבדבנים שלא ממש נמצאים בקורסים אחרים…
וזה הדבר האמיתי: איך להשתמש ברשימת תפוצה כפלטפורמה לעשות שיווק מחמם והכנה למכירות אצלך בעסק!

קורס פרקטי שייתן לך כלים ודרך:
איך להקים רשימת תפוצה
איך להכניס אליה לקוחות פוטנציאליים
איך לתחזק, מה לכתוב ואיך לתכנן אסטרטגיית תוכן
כדי שתוכלי להרוויח כסף מהרשימה ולא משנה איזה עסק יש לך!
קורס באזזז-לרשימת-תפוצה

35 שיעורים

קורס דיגיטלי

מתאים לבעלות עסקים: נותנות שירות, יועצות, מאמנות, מטפלות, דולות, מעצבות, מאיירות, מאפרות, אדריכליות, בעלות חנויות, קורסים ועוד.

עלות הקורס:

1350

מה לומדים?

איך לגרום לאנשים שהם בדיוק אבל בדיוק הלקוחות הפונטנציאליים שלך,

להשאיר אצלך את כתובת המייל שלהם, ועוד לחכות לתוכן שתשלחי להם?

את צודקת. יש היום מיליוני מדריכים חינמיים!!
מי בכלל יסתכל על המתנה שאת מתכננת לתת?
יש היום פיצוץ של רשימות תפוצה,
מה יגרום ללקוחות להציץ דווקא לכיוון שלך?
כל מה שחשוב לדעת לפני שמחליטים
איזו מתנה חינמית לתת.

דף יפה מושקע וחגיגי? או דף עלוב ומסכן?
זה משנה, אבל זה לא הקטע...

בסוף יש כמה עקרונות שעליהם אסור לך לוותר.
נכיר את הכללים ליצירת דף נחיתה אפקטיבי
ושלא תביני לא נכון. אני בעד דפים יפים ומשגעים,
תשאלי את הלקוחות שייצרנו להן דפי נחיתה...
אבל יש גם נוסחה להיררכיה נכונה.
וכשאת רואה כפטריות אחרי הגשם
דפי נחיתה יפים אבל אומללים מבחינה שיווקית- בא לך לצרוח- קחו את הקורס הזהההה!!!

דוגמאות לדפי נחיתה- דפי ליד מגנט.
לא באתי לדבר תיאוריות.
לכן את הולכת לראות דוגמאות לייב של דפי נחיתה אפקטיביים
שפשוט עושים את העבודה ועוזרים לנו לקבל תוך שניות
את כתובת המייל של הנמענים.

איך מזרימים תנועה לרשימה?

יופי. אז יש לך רשימה. ומה עכשיו?
איך גורמים לאנשים פשוט להגיע ולהיכנס ל"משפך" שאנחנו מייצרים פה?...
את הרי לא מעוניינת לעבוד קשה בשביל כלום.
את רוצה להניב כמה שיותר רווחים מה"נכס" שיש לך ביד.

פרסום אורגני ופרסום ממומן.

איך לנצל כל מה שאפשר ולקבל פרסום חינמי בלי להוציא אגורה?
ומתי הגיע הזמן להוציא כסף על פרסום?
ואיך עושים את התמהיל הזה חכם ורווחי?

אני לא צריכה לגלות לך שיש עוד מאות אלפי מיילים שרק מחפשים לצוד את תשומת הלב של הלקוחות שלך.
ספרת כמה מיילים היו לך הבוקר בתיבת קידומי מכירות?
נו, איך זה מישהו ישים לב אליך בתוך כל הג'ונגל הזה?... אני הולכת לגלות לך ולתת לך את כל השיטות שלי, בשיעור הזה נלמד

10 עקרונות לבניית קשר טוב
עם רשימת התפוצה שלך,

כדי שהם ירצו לקרוא אותך,
יבחרו לפתוח את המיילים שאת שולחת,
ואם תצאי לחופשה קצרה
גם ישאלו אותך לאיפה נעלמת מרוב שהתוכן שלך יהיה שווה.

כותרות מפוצצות זה נחמד. בערבון מוגבל.
אם תבהילי את הלקוחות עם כותרות מלחיצות או פרובוקטיביות בסגנון "אמאל'ה מכשפה!!!!!!" - זה לא ישחק לך לאורך זמן...

מה באמת הגורמים שבאמת קובעים אם אנשים יפתחו את המייל שלך או לא?

לפעמים זה סוג של בוקס.
את עובדת ומשקיעה.

שולחת חומרים מלאי ערך, והנה בום!!
את מקבלת תלונות ואפילו הסרות
מה עושים כשיש הסרות?

עד כמה להתייחס? מה אפשר לייעל בעקבות זה ומתי כן לקחת ללב?

זה שיעור משנה מודעות.
על איך לעזור לאנשים לקנות ממך, בלי להציע להם כלום.
(כיף, נכון?)
נבין לעומק איך למכור מוצרים באמצעות מכירת רעיונות
,
נגלה מה הרעיון שאת יכולה למכור ואיך לעשות את זה נכון
זה חזק!!

אם את ספרותית ופיוטית ואוהבת להתנסח בחרוזים- בואי תתחילי לשנות כיוון...
אם את חושבת ש'אין לך את זה' בכתיבה ובקושי כותבת פתקי איחור לילדים שלך, בואי לשנות כיוון...
בשביל כתיבה שיווקית נכונה לא צריך שום דבר מיוחד!

חוץ מלהבין בפסיכולוגיית מכירות,
ולדבר בגובה האוזניים ובמילים שהלקוחות שלך רוצים לשמוע.
ואת כל זה אנחנו הולכות ללמוד כאן.

תקבלי על מגש של דבש טכניקות ועקרונות לכתיבה מנצחת.

מי שמשתמשת בעקרונות האלו- רואה זה עובד.
אנשים קוראים את המיילים שלה!
וזו המטרה שלנו, הידד!!

9 כללים לפני כתיבת מייל:

מה עושים לפני שכותבים -כדי שהכתיבה שלך תשפיע ותמכור!

כי אין לך שום עניין לבזבז זמן ואנרגיות על שליחת מיילים שלא מזיזים לאף אחד
את רוצה לגעת!
לרגש!
לחבר!

פה יש לך את כל התשובות איך לעשות את זה.

האלמנטים לכתיבה שיווקית מוצלחת.

סוג של רשימת מכולת ששווה לך להחזיק מול העיניים,
אם את רוצה מיילים חזקים שמדברים בשבילך,
מחממים בשבילך ומבשלים לך לקוחות מתעניינים.

וגם--- מוכרים בשבילך!

הופה! אני הולכת להראות לך כאן את הצורה שבה אני כותבת מיילים.
קבלי 6 תבניות מנצחות לכתיבת מיילים מוצלחים.

אם תעבדי לפיהן- המיילים שלך יהיו מעולים, מזמינים לקרוא ומעוררים חיבור ועניין!
אגב--- זה גם שיעור המתנה מתוך הקורס,
כך שאם בא לך לבדוק שיש פה תוכן שווה באמת -
מוזמנת לקבל את השיעור הזה ללא עלות,
בלחיצה על הכפתור של המתנה כאן בעמוד!

דוגמאות למיילים על פי התבניות.

כי סיכמנו שכאן לא מדברים תיאורטית
וחשוב לי שתראי כל עיקרון איך הוא מיושם בלייב, בחיים האמיתיים.
רק ככה תוכלי להשתמש עם הידע הזה ולהמיר אותו לשטח בתכל'ס.

מכירה את זה שהראש תקוע והמעיין מיובש?
(אגב גם לי זה קורה לפעמים)
הכל נראה לך משעמם תיכו
את יושבת ובוהה במסך או מתחילה ומוחקת ומרגישה אבודה
אבל יש שיטות לצאת משם ולהתחיל להשפריץ יםםם של תוכן מצוין!!

איך מפתחים אינספור רעיונות
לנושאים למיילים מעניינים?

נו נו דבורי, העסק שלי הוא אחר.
אצלי לא מתאים רשימת תפוצה.
אני מוכרת XXXXX
צודקת!! לא כל העסקים צריכים לשלוח תוכן מאותו סוג. (זוכרת שבתחילת המלחמה היה טרנד שכל עסק ש'כיבד את עצמו' שלח לך בדאגה כנה תרגילי נשימה והרפיות?... :) רשימת תפוצה היא לא מודל אחד גנרי.
לכל סוג עסק מתאים מודל אחר של רשימה.
וברגע שעושים כמו כולם העתק הדבק-
זה מה שגורם להמון רשימות לסחוט אנרגיות וזמן של עצמן ולעצבן לקוחות.
כאן נלמד על מודלים שונים לרשימות תפוצה, בהתאם לסוג המוצר ולפי אופי העסק.
וזה קריטי לגמרי.

בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה
הנראות החיצונית של המייל
ואיך לעזור ללקוחות לקרוא אותנו?

שיעורי בונוס:

הדרכה ממוקדת שלב אחר שלב, שתאפשר לך התנהלות טכנית קלה ומהירה במערכת הדיוור,

בהרשמה ראשונית, צירוף אנשי קשר, הכנת דפי נחיתה, כתיבת מיילים ותזמון אוטומציות, בעצמך ובקלות.

 

ההדרכה היא על מערכת הדיוור סמוב SMOOVE אבל העקרונות דומים מאד גם בשאר המערכות.

 

מה נלמד?

איך פותחים חשבון במערכת הדיוור כולל טיפים חשובים וטריק להוזלת העלויות

איך להגדיר דילוג על שליחה בשבתות וחגים

איך לייבא את אנשי הקשר למערכת הדיוור

איך להתנהל עם רשימות

איך להקים רשימה חדשה

איך להעביר את אנשי קשר מרשימה לרשימה

ממה צריך להיזהר בקשר לאנשי קשר ורשימות כדי לא לעבור על החוק

 

דפי נחיתה

איך לבנות דפי נחיתה ולייצר תבניות,

איך לייצר טפסים ולצרף אנשי קשר לרשימה ע"י מילוי טופס

פרסום של דפי נחיתה

 

איך לכתוב ולעצב מיילים ברשימת התפוצה,

איך לבנות ולתזמן אוטומציות של מיילים

 

איך לבדוק נתוני שליחת מייל, ניתוח אחוזי פתיחה והקלקות כדי לייעל את התוצאות השיווקיות.

יש בונוסים!

לוגו סמוב

25% הנחה על מנוי במערכת הדיוור smoove

אם כבר החלטת לפתוח רשימת תפוצה, למה לשלם יותר? הבונוס הזה יכול לחסוך לך מאות שקלים!! יש לך מנוי ללא עלות עד 100 אנשי קשר, אבל בהמשך- כשיצטרפו אליך יותר אנשי קשר והמנוי יהיה בתשלום- תוכלי להרוויח 25% הנחה על התשלום הראשון, רק בגלל שהצטרפת דרך הלינק בונוס הזה.

פרקי הדרכה על ההתנהלות הטכנית ברשימה

איך לפתוח רשימה, איך לבנות דפי נחיתה, מיילים ואוטומציות איך לנהל את הרשימה מהבחינה הטכנית, ואיך לנתח נתונים הכל שלב אחרי שלב, עם המחשות דוגמאות וטיפים חשובים כדי שתדעי לפתוח, לנהל ולתחזק בעצמך את הרשימה, ובקלות!

הדמייה-זום

3 מפגשי זום קבוצתיים, להתייעצות, שאלות ותשובות וקבלת חוות דעת על התוכן שלך

כדי שהרשימת תפוצה שלך תהיה ספצית, חדה ומדויקת ותצאי לדרך בביטחון מלא, תקבלי חוות דעת על דף הנחיתה, המגנט לידים, והתוכנית לאסטרטגיית התוכן שלך.

ערכת סיכום של כל החומר הנלמד בקורס- יהיה זמין בקרוב אי"ה

כדי שתוכלי ליישם בקלות ויהיה לך הכל מול העיניים. אני לא מלמדת תיאוריות אלא רק מה שעובד, ובשביל שיעבוד לך- את הולכת לעבוד והערכה תעזור לך לזכור את הכל.

Please select listing to show.

שיעור טעימה, יש?

6 תבניות מנצחות למיילים אפקטיביים!

יש שאלות?

אם הרשימה מניבה לך מספיק רווחים בסוף החודש- מעולה. תעברי הלאה. אבל אם את יודעת שהמוצר שלך מצוין, יש לך פוטנציאל להרוויח יותר ואפילו המנויות אוהבות את התוכן שלך- אבל הן לא קונות... או לא קונות מספיק- אז ברוכה הבאה!

הכל טוב.
אם את מוכרת נעליים או תכשיטים או משחקי פליימוביל אני באמת לא מצפה ממך לשלוח ברשימה תוכן מורכב, ומיילים ארוכים ומלאי הגיגים
אבל--- חשוב לדעת שגם לעסקים כמו שלך יש אפשרות להקים רשימת תפוצה ולתת בה תוכן מוכר, בסגנון שונה מכל מה שאנשים שולחים היום ומציפים אותך.
גם על זה אנחנו לומדות בקורס,
בואי, תתחילי למכור גם בדיגיטל!

אם את מחפשת הכי זול אז תלמדי בחינם את המדריכים של רב מסר וסמוב ותדעי איך להקים רשימה טכנית.
אגב גם בקורס הזה יש שיעורי בונוס עם כל ההדרכה הטכנית, אבל זה לא העיקר.

ההבדל בין הקורס הזה לתוכניות או לקורסים אחרים שיש בשוק הוא במיקוד.
כאן לא נלמד רק על התהליך מבחינה טכנית וגם לא נדבר על הכתיבה ברמת התיאוריה.
את העקרונות כל אחת יכולה לדעת וזה לא העניין.
כאן את הולכת ללמוד מדבורי כהן, מי שעומדת מאחורי עשרות רשימות תפוצה שעובדות ומכניסות כסף.
צורת הלמידה היא לא כללים יבשים אלא איך לעשות את זה בפועל, ואני מדגימה מהשטח ומהמיילים שאני כותבת
כך שאת יכולה להבין את ההבדל.

הכל טוב. אני לגמרי מבינה אותך ובמיוחד בשביל בעלות עסקים כמוך אני מציעה ליווי VIP בתהליך אישי בו אני והצוות מכינות עבורך את כל מה שאת צריכה כדי לקבל לידים עד אליך,
זה כולל כמובן בנייה של רשימת תפוצה, פרסום, דף נחיתה, סדרת מיילים מוכרת, דף מכירה חזק ומעטפת טכנית חזקה כדי שהכל יעבוד לך 100%.
אם זה מעניין אותך תחייגי 079-60-777-06 או תשאירי פניה כאן בדף למטה ונשמח לבדוק אם העסק שלך מתאים לתהליך ליווי VIP אצלנו.

ואת באמת חושבת שדיאטה יכולה לעזור לך לרדת 10 קילו?...
כשעובדים נכון ב"ה רואים תוצאות.
וכל עוד חברות הדיוור כמו רב מסר וסמוב לא פשטו רגל את יכולה להבין שזה ענף משגשג ומתפתח...
רשימת תפוצה היא ערוץ שיווק
בדיוק כמו פרסום בעיתון או שלטי חוצות על גשר קוקה קולה.
רק שזו פלטפורמה זולה ונגישה הרבה יותר
ואם את בעניין לנצל אותה- למה שלא תעשי את זה נכון?
(שמעת מה אביגיל במברגר מספרת על הקורס?
היתה לה רשימת תפוצה כמה שנים והיא בקושי עשתה ממנה שקל...
כך שזה שיש לך רשימה זה עוד לא אומר שאת מרוויחה ממנה,
אבל ברגע שאת עושה את המהלך נכון, ומכינה תוכן אפקטיבי ומדויק ומנהלת את שליחת המיילים והתכנים שלך בצורה אסטרטגית-
את מחממת את הלקוחות ומעבירה אותם תהליך מכירה בלי שהם תכננו.
וזה אומר הכל.

בקורס אנחנו נלמד איך להביא לרשימה את הלקוחות המדויקים שהמוצר הנוכחי שלך אמור לעניין אותם
כך שהדיוק מתחיל כבר בתחילת הדרך,
וכשיש לך רשימה קיימת תוכלי להבין איך לדייק אותה ולהביא לתוכה את האנשים הנכונים,
וגם מה לעשות עם אלו שכבר ברשימה ומכירים אותך מהעבר...

צודקת.
זה קורס דיגיטלי ואם את בנאדם של מפגשים פיזיים בחצור הגלילית עם גליליות ובורקסים וסלט חסה- מי אני שאפריע לך.
הקורס הזה דיגיטלי מכמה סיבות:
1. כדי לאפשר לך לחזור לחומרים כמה פעמים שאת צריכה.
2. כי ככה את יכולה ללמוד בזמן שלך ובנוחות שלך. כדי שיהיה לך כמה שיותר יעיל עשיתי כמה דברים בשבילך, שימי לב: 1. השיעורים מחולקים ליחידות קצרצרות ממש, כדי שתוכלי לנווט בקלות ולמצוא את הנושא שחשוב לך. 2. יש גם מצגת וגם רואים אותי, כדי שלא ישעמם לך:) 3. יש לך בונוס- פורמט טלפוני של הקורס כך שאת לא חייבת לצפות מול המסך ויכולה בהחלט להאזין. אם עדיין נשארת עם הבורקסים והקורס הפיזי- אז כנראה שבאמת פחות מתאים לך להצטרף.

אנשים לא מחפשים תוכן מחורז או מיילים מרטיטים
הם רק מחפשים פתרונות לצרכים שלהם.
אם את יודעת מה הפתרון שאת מציעה ולמי הוא מתאים- קדימה לכי לספר על זה.
מספיק שאת יודעת עברית ויודעת להתנסח בצורה תקינה פחות או יותר.
לא משנה מה הציון שלך בהבעה וכמה קיבלת על כתיבת פסקת טיעון...
כתיבת תוכן שיווקי היא עולם אחר לגמרי, וזה כל היופי, שגם מי שלא מוכשרת בכתיבה- יכולה לעשות את זה נפלא!

זו אלרגיה שקיימת אצל המון בעלות עסקים.
כל מי שמספרת לי את זה- היא בד"כ מנויה ברשימת התפוצה שלי,
ואז אני מפנה אליה שאלה:
רגע, אז אם את כל כך שונאת רשימות תפוצה, איך הגעת אלי??
ולמה את טורחת לפתוח את המיילים שאני שולחת לך??
אם את מאמינה שיש גם רשימות טובות ומעניינות שנותנות ערך ולא רק "מספימות" אותך בפרסומות-
למה שאת לא תהיי בצד של הטובים?
זה בדיוק מה שנלמד כאן בקורס.

בקורס את לומדת לחמם לידים (לקוחות פוטנציאליים) ולעזור להם לקנות ממך
יתכן שתראי גם סליקות דרך המייל בלי לדבר עם אנשים בכלל, זה בפרוש יכול לקרות
אבל בד"כ במוצרים זולים יחסית.
לפעמים המיילים ימכרו בשבילך "פגישה" או "שיחה" עם הלקוחות וזה צעד מקסים!
זה לא אומר שלא תצטרכי מהיום לעשות שיחות מכירה, את בפירוש תמשיכי לעשות את זה, ולדבר עם אנשים אבל הכיף הוא שהלידים יגיעו אליך אחרי שכבר הכירו אותך ומי את ומה את- דרך הרשימה שלך והם לא מגיעים קרים מאפס ואת צריכה להסביר להם א"ב ולגמור לעצמך את הגרון.
הם יבואו יותר מודעים, יותר חמים, יותר מבינים מה את מציעה ולמה את,
ואז השיחות מכירה יהיו הרבה יותר ממוקדות ואפקטיביות.
אם את מחפשת להתמקצע גם בשיחות מכירה ולעשות את זה חכם מדויק ועובד- תחפשי באתר הקורסים שלנו את הקורס החדש על ביטחון עצמי בשיחות מכירה. זה יכול לשנות לך את החיים לטובה.

כן. ב"ה הקורסים שלנו פתוחים בנטפרי, ואם את בנטפרי קהילות- בקשי מהקהילה שלך וזה אמור להיות בסדר.
אם יש לך מייל בלבד- איך את רואה את הדף הזה?... :)
טוב, אולי את עכשיו בחדר מחשבים...
אז בשבילך יש פורמט טלפוני מעולה ואת יכולה להצטרף ולהאזין דרך הטלפון!

מתלבטת?

רוצה לראות את כל הקורסים במקביל מול העיניים כדי להשוות ולהבין בקלות מה מתאים לך?

רוצה לקבל מענה וייעוץ מותאם אישית?

אני לא סובלת שיווק אגרסיבי!

מעניין אותי לשמוע על משהו אחר.
טבעי, נקי, בלי שבלונות וסיסמאות.

שמענו אותך!

הצוות שלנו מקשיב לכל מילה ויחזור אליך בהקדם אי"ה

ניוזלטר באזזז

הי,

רוצה לקבל את הניוזזלטר שלנו באופן קבוע וללא עלות?

זה קל.

שלחת!

וזה סימן שאת רוצה להתקדם
ולהרוויח מהכשרונות שלך!
נעדכן אותך בעז"ה על הקורס הקרוב!

מדריך הפופקורן הדמיה

לקבלת גישה למדריך הפרקטי
"איך לייצר מודעת פרסום עם באזזז"
השאירי פרטים