פיתוח קול עסקי

-Business voice development-

כלים בתקשורת עסקית-שיווקית

לעצמאיות שרוצות לשווק חכם,
לשפר תקשורת ולמגנט לקוחות
להעביר מסרים בשפה הנכונה
ולסגור יותר עסקאות 

קול זה-
בקורס דיגיטלי מעמיק ומעשי
מאת דבורי כהן באזזז  

בעלת עסק/עצמאית;
אם את מוצאת את עצמך
באחד או יותר מהתיאורים הבאים-
יש לנו על מה לדבר!

העסק שלך התגלגל בלי שתכננת יותר מידי, אולי בלי שדיברת…

הלקוחות הגיעו מפה לאוזן, וככה התחלת לנהל ‘עסק’.

תכלס’, את רוצה להרחיב את המעגל ולמכור ליותר לקוחות
התרגלת שאנשים מגיעים אליך מהמלצה ישירה, כשהם כבר מכירים ויודעים את הכתובת…
 
איך תתחילי לדבר על עצמך ולהסביר מאפס מי את ולמה את?

את בין הזולות בשוק. כשמבחינת הוותק- את בכלל לא מתחילה.

מגיע לך לקבל יותר! אבל איך תתַקשרי את זה?…

כשניסית להעלות מחיר הלקוחות ברחו…

אז את ממשיכה ככה, עובדת קשה מידי ומרוויחה פחות מידי?

הגבולות אצלך בעסק לא מספיק ברורים,

גם הקשר עם הלקוחות לא תמיד כזה פשוט.
 לפעמים מנצלים אותך ואת לא רוצה להפסיד את העיסקה

 ומסכימה למה שהם מבקשים אפילו שזה על חשבונך.

הסעיפים הלא מספיק מתוקשרים האלו גורמים לך תסכול, חוסר אונים,
מרמור ועצבים על עצמך ועל הלקוחות.

כבר פרסמת פה ושם אבל לא הרגשת שהפרסום הצדיק את עצמו
מי שכבר התקשר- רק רצה לברר, ולא לקנות…

את לא מוכנה לבזבז כסף על פרסום שלא נותן לך תוצאות
ומצד שני לא יכולה לשבת בשקט. את צריכה לפרנס!
 אז מה כן עושים?

אחרי שכבר מגיעים אליך לידים ויש פניות, את מתרגשת, מתגייסת,
מתקשרת ושולחת הצעות מחיר,

עובדת קשה לנסח ולהתאים לכל לקוח באופן אישי,
אבל אז את מרגישה שמשהו שם פשוט נתקע

איך גורמים להם לסגור כבר למען ה’?…

לקוחה התקשרה,

או שאת התקשרת אליה בחזרה,

והתקשורת ביניכן היתה נחמדה, היא שאלה ואת נתת תשובות, אבל תכלס- היא לא קנתה.

וזה למרות שאת יודעת בוודאות כמה המוצר שלך היה יכול לעזור לה.

למה??            

לפעמים את מרגישה סחוטה אחרי שיחות מכירה

את מסבירה ומדברת ומדברת,

מנסה ליישם כל מה שלמדת על שיחות מכירה

אבל יותר מידי פעמים הלקוחה צריכה לחשוב על זה ונעלמת באלגנטיות?

עם כל הכבוד לשיווק ומכירות וכל השיטות והטקטיקות ששמעת,

את רוצה שזה יעבוד, אבל במקביל- לא רוצה לוותר על עצמך ועל האופי האותנטי שלך

 וחשוב לך לתקשר ללקוחות את מי שאת באמת, בלי לעשות הצגות,
בלי לדקלם משפטי מכירה שאת לא מחוברת אליהם, ובלי להרגיש נודניקית.

יש שפה כזו?

זה לא רק אצלך
שאת משקיעה
זמן
ואנרגיות
וכוחות נפש
ומדברת
ומסבירה
ומסבירה,

והלקוחות-
פשוט
לא
קולטים.

הנה עוד קולות מהשטח

ציטוטים מתוך מיילים אמיתיים שבעלות עסקים שלחו אלי לשיתוף או להתייעצות.

וגם אחרי שהם כבר לקוחות בפועל-
התקשורת איתם לפעמים מורטת את העצבים...

נשמע כמו טלפון שבור?...

בדקת פעם,
איך נשמע הקול העסקי שלך?
ואיך מתנהלת התקשורת אצלך בעסק?

היית בטוחה שהמוצר שלך
ישבור קופות

אבל הלקוחות? מעניין את סבתא שלהם.

פרסמת על מבצע
שלא יחזור

מישהו שם לב?

שואלים אותך המון -
ואת מסבירה ומסבירה

אבל שום דבר לא מתקדם משם?...

את משקיעה וכותבת תוכן

האם הם באמת טורחים לקרוא?

השקעת במיתוג אלפים

נו, אז למה הם לא קולטים?...

זה רק בגלל שהם אברכים?...

לא! גם אברכים קונים! הם הצרכנים הכי טובים! אבל גם אברכים הם בני אדם

את והלקוחות מדברים בשני קולות?

יש קשר בין מה שאת פרסמת -  לבין מה שהלקוחות הפוטנציאליים הבינו?

את מצליחה להשפיע עליהם?

התקשורת עם הלקוחות הקיימים או המתעניינים, מתישה אותך?

יש כאלה ש'שמים פס' על הכללים שלך?

להתקשר ולעשות שיחות מכירה זו הרפתקה מפוקפקת שאת מעדיפה לדחות?

האינטליגנציה הרגילה המוכרת לכולנו- ה- IQ, מקנה לאנשים את היכולות האנליטיות,
את היכולות הקוגניטיביות ואת היכולות האינטלקטואליות.

בעבר המומחים קבעו כי נתוני איי קיו גבוהים יכולים להיות המדד הטוב ביותר
לניבוי הצלחות בחיים ובעולם העסקים.

כיום הוכח מעל לכל ספק כי להצלחה בחיים ובעסקים דרושים מרכיבים נוספים.

מרכיב האינטליגנציה הרגשית ומיומנויות תקשורת
הוא קריטי להצלחה.

הגיע הזמן ל'פיתוח קול עסקי'.
לדייק את הטון
ולייעל את התקשורת

כדי לשפר את הקליטה!

פיתוח מיומנויות התקשורת השיווקית
הוא בעצם כמו פיתוח קול,
למסר שמהדהד העסק שלך!

תשמעי מה מסבירה מורה לפיתוח קול,
ותחליפי את השיר והצליל ב"מסרים שיווקיים":

פיתוח קול הוא פיתוח הטכניקה הקולית.
זה אומר שאנחנו לומדים להפעיל את הגוף לטובתנו

ככה שיעזור לנו לקבל צליל צלול, מלא, והכי חשוב – מבלי להתאמץ.

אז מה אנחנו מפתחים?

את הטווח שאנחנו יכולים לשיר בו
(מן הצליל הנמוך ביותר ועד הצליל הגבוה ביותר)

את איכות הצלילים שאנחנו מפיקים כך שיהיו מלאים יותר, נעימים ובעלי גוונים שונים.

את אורך הנשימה שלנו  כדי שיהיו לנו משפטים ארוכים ולא נחנק מחוסר אוויר באמצע

את הסרעפת שהיא שריר חשוב שמתחזק ותומך בווליום שלנו,
ביציבות של הצליל שלא ירעד ובאופי של הקול.

את הביטחון שלנו
בגוף שישיר את מה שאנחנו מתכוונים לשיר

תארי לך מה יקרה כשאת תהיי אלופה ב-

'לדברר' את המסר שלך נכון

לנשום במקומות הנכונים

ולדבר עם הלקוחות בביטחון
בשפה שהם מבינים
ובמילים שיתיישבו להם על הראש ועל הלב?

הצטרפי לקורס 'פיתוח קול עסקי'

כלים בתקשורת עסקית-שיווקית

לעצמאיות שרוצות לשווק חכם
לשפר תקשורת ולמגנט לקוחות
להעביר מסרים בשפה הנכונה
ולסגור יותר עסקאות

ובתכל’ס- להרוויח יותר:

תקשורת טבעית ובריאה יותר עם לקוחות
(בלי להתאמץ. בלי לצעוק. בלי להיות צרודה.)

וקשר ברור בין ההשקעה שלך
לבין התוצאות שאת רואה מהעסק- בתכל'ס!

עם עבודה נכונה גם הקול העסקי שלך יהיה צלול וברור!

תנסחי מסרים שיווקיים חזקים

ותדעי איך להעביר את הערך שלך בטקסטים כתובים ובעל פה- בצורה ברורה שמתיישבת על הלב.

תביאי אליך את הלקוחות

שמחפשים בדיוק אותך,
ותראי כמה קל למכור למי שמחפש את המוצר שלך, במקום לעבוד בלשכנע אנשים שלא צריכים.

תתקשרי בקלות בשיחות מכירה

טלפוניות או פרונטליות. האינטליגנציה הרגשית שלך תתפתח, תביני לעומק את פסיכולוגיית המכירות ותנהלי שיחות מכירה מדויקות מתוך אומץ, סדר בראש והבנה בתהליכי השפעה,
אפילו אם את טיפוס ביישן.

תרגישי בהירות ובטחון

מה לעשות עם לידים שפונים אליך ואיך להוביל את תהליך המכירה בצורה נכונה ומקדמת.

תתקשרי נכון את המחיר שלך!

תתמחרי את עצמך כמו שמגיע לך ובלי להיבהל, ותדעי מה לעשות כדי שהלקוחות יכבדו את המחיר שאת מבקשת.

תגדירי לעצמך את החוקים בעסק שלך

ותצליחי לתקשר
את הכללים והגבולות שלך ללקוחות בצורה שיווקית ונכונה, לטובת כולם, בקול נעים וברור, גם אם את טיפוס פחות אסרטיבי.

תתקשרי נכון את ההצעה שלך!

תכתבי הצעת מחיר מעולה שעוזרת ללקוחות לסגור עסקה.

ותהיי בעלת עסק מפרנס,
שיודעת להביע במדויק את הערך שלה,
לתקשר לעולם את קול הטוב שיש לה להציע,
להשפיע, וליהנות מהשפע!

הקול כלול!

שיעורים מוסרטים

לצפיה דיגיטלית
+ 3 מפגשי זום
לשאלות ותשובות

גרסה טלפונית-

לשמיעה מכל מקום

משימות סיכום ותרגול

כדי שתיישמי תכל'ס

קבוצת תמיכה בגוגל גרופ-

עם בעלות עסקים נוספות
שלומדות פיתוח קול עסקי

תבניות ומודלים כתובים

כדי שיהיה לך ברור מול העיניים

*ניתוח ומשוב על הצעת המחיר
ושיחת המכירה שלך-

לשיפור דרמטי! לזכאיות בלבד*

קבלי טעימה מתוך הקורס

"עסק על הסרגל"

קול הפרטים ומה נלמד

הקורס מעביר אותך 7 שבועות של למידה אינטנסיבית עד לרזולוציות הכי מעמיקות.
בכל שבוע תלמדי שיעור מקיף
המחולק לסרטוני וידיאו ברורים ומונגשים בגובה העיניים
כולל דפי סיכום ומשימות לביצוע בכל נושא, כדי שתורידי הכל למעשה.

בנוסף תקבלי כרטיס כניסה למפגשי זום לשאלות ותשובות עם דבורי,
בהם תוכלי להתייעץ, לקבל הכוונה ומשוב ספיישל לשאלות ולדילמות שלך בעסק.

שבוע 01

  • איך להגדיר את הלקוח האידיאלי שישמח לקנות את המוצר שלך.

  • מה הדרך להיות מומחית בתחומך כדי שהלקוחות יהיו מוכנים לשלם לך יותר?

  • שלב המחקר- להבין מה באמת הלקוח שלך צריך;

  • מה עובר עליו? מה כואב לו? למה הוא לא נרדם בלילה?

  • איך להגדיר את העסק שלך ואת מה שאת עושה בכמה משפטים מרוכזים?

  • איך להסביר לאנשים ב-3 משפטים מה את עושה ולייצר אצלם סקרנות לשמוע עוד פרטים?
  • שבוע 02

  • איך תבני את משפך השיווק המדויק לעסק שלך?

  • המסע שעובר הלקוח- מודל KLTB מרגע החשיפה לעסק שלך ועד לסליקה

  • למה את אמורה לצפות כשאת מפרסמת?

  • דרכים מגוונות לחשיפה ופרסום שלא עולות לך שקל
  • שבוע 03

  • איך מייצרים אריזת מוצר ייחודית

  • אלמנטים שחשוב להכניס בהצעת מחיר כדי שהיא תהיה יעילה

  • הכירי- שפת התועלות

  • בונוסים- מה להציע ואיך לגרום ללקוח להעריך יותר את ההצעה

  • give them the pickles – איזה חמוצים את נותנת ללקוחות שלך?...

  • מה כדאי: 'הצעה רזה' או 'הצעה מלאה'?

  • האם מומלץ לתת ללקוח כמה הצעות במקביל?

  • תמחור- כמה את שווה?

  • נוסחה קלאסית לתמחור שירות או מוצר

  • בדיקה: עד כמה את מרוצה מהתמחור של המוצר שלך
  • שבוע 04

  • ספר הזהב- נהלים לעסק

  • למה חשוב לייצר ספר נהלים לעסק + דוגמאות ומסקנות

  • איך לתקשר את הנהלים שלך ללקוחות בצורה נעימה ואסרטיבית

  • עקרונות חשובים בתקשורת שיווקית

  • החלק המנטלי- איך לשמור על יציבות רגשית בלי תלות בטיב התקשורת עם הלקוחות או בהצלחות שיש לך בעסק.

  • איך להגדיר את הלקוח האידיאלי שישמח לקנות את המוצר שלך.

  • מה הדרך להיות מומחית בתחומך כדי שהלקוחות יהיו מוכנים לשלם לך יותר?

  • שלב המחקר- להבין מה באמת הלקוח שלך צריך;

  • מה עובר עליו? מה כואב לו? למה הוא לא נרדם בלילה?

  • איך להגדיר את העסק שלך ואת מה שאת עושה בכמה משפטים מרוכזים?

  • איך להסביר לאנשים ב-3 משפטים מה את עושה ולייצר אצלם סקרנות לשמוע עוד פרטים?
  • שבוע 05

  • פורמולות ונוסחאות שימושיות לכתיבה שיווקית אפקטיבית

  • כללי אצבע לכתיבה שיווקית אפקטיבית

  • טעויות בכתיבה שיווקית ואיך להימנע מהן

  • שיטת mark-up – השיטה שתאפשר לך למדוד את איכות הטקסט השיווקי שלך ולשפר אותו בקלות! כדי להגיע לתוצאות הרבה יותר חזקות.
  • שבוע 06

  • ההבדל בין דף מכירה להצעת מחיר ושילוב בין הצעת מחיר להסכם עבודה

  • מודל לכתיבת הצעת מחיר אפקטיבית

  • עקרונות חשובים בהצעת מחיר

  • איך לגייס הוכחות חבריות והמלצות 'מספרות סיפור' מלקוחות?

  • איך להגיש את הצעת המחיר ללקוח

  • מהו האורך האידיאלי של הצעת מחיר טובה

  • ניתוח דוגמאות להצעות מחיר אמיתיות, עשה ולא תעשה

  • פולואפ- למה, כמה ואיך, והרצף בתהליך המכירה

  • שבוע 07

  • איך עושים תהליך מכירה אפקטיבי בלי להרגיש נודניקית

  • הסרגל הפסיכולוגי

  • הביטחון במכירה ואיך מובילים ומגיעים לסגירה

  • מה עושים עם לקוחות שלא סוגרים איתי? לא חבל על הזמן שהקדשתי להם?

  • שלבים בשיחת המכירה ותסריט מערכתי

  • סימולציות מהחיים ודוגמאות מהשטח

  • המשולש שמשפיע על כל מכירה: מוכר, מוצר ולקוח

  • מה עושים עם התנגדויות?

  • איפה זירת המכירה שלי?

  • "יקר לי"- 8 פתרונות

  • 'אני צריכה לשאול את בעלי'- מה עונים?

  • למה חשוב לתעד שיחות מכירה

  • פולואפ ואיך לעשות אותו נכון?

  • הקורס לא מתאים לכל אחת
    תבדקי אם את עונה על הקריטריונים:

    את לא מסתפקת במה שקיים היום בעסק שלך ורוצה יותר לקוחות ויותר רווחים.

    את מגויסת להאזנה ולצפייה מלאה בקורס וליישם את מה שתלמדי, כולל לצאת מאזורי נוחות ולעשות גם דברים שלא התרגלת אליהם עד היום.

    את יודעת בוודאות שהמוצר שלך מעולה או בדרך לשם, וכבר היו לך לקוחות משלמים עד היום.

    את טיפוס מאד נוח ונחמד ומאד טובה ללקוחות שלך ולפעמים זה על חשבונך ואת מחפשת את הנוסחה
    איך להישאר נחמדה ומצד שני לנהל עסק רשמי, תקין ומתגמל.

    כבר טעמת את המיני קורס "עסק על הסרגל" או שאת מכירה תכנים/קורסים אחרים של דבורי, והתחברת לסגנון, והבנת שחשוב לך החיבור והקליק עם מי שאת לומדת ממנה.

    עד היום הרגשת ששיווק ומכירות זה עול וחשוב לך להגיע למצב שאת משווקת ומוכרת בטבעיות ובקלות, ומתקשרת עם הלקוחות בקלילות ובלי לחץ, ויודעת להשפיע עליהם ולתקשר איתם נכון.

    ביום יום את בן אדם תקשורתי, שחשוב לו להביע את עצמו, וחשוב לך שהלקוחות יבינו אותך ואת המסר שאת רוצה להעביר, ושתדעי לנהל איתם משא ומתן יעיל, למכור להם ולא לוותר על עצמך לאורך הדרך.

    400 מילים על דבורי כהן,
    אינטליגנציה רגשית ותקשורת שיווקית  

    את כבר יודעת איך קוראים לי ושאני יועצת שיווקית ומלווה בעלות עסקים
    בתהליכי קידום העסק, ומנהלת משרד למיתוג ושיווק,
    בעלת תארים בספרות ובעיתונאות,
    ומאחוריי מעל עשר שנות ניסיון בהוראת עברית, כתיבה, הבעה וסטוריטלינג.

    במקביל ליוויתי מאות עסקים, עמותות, חברות ומוסדות בארץ ובחו”ל, וכמובן- בעלות עסקים עצמאיות, ועמדתי מאחורי הפקות תוכן, תדמית ויח”צ.

    אבל עזבי,

    מה שבטח מעניין אותך זה להבין למה ללמוד על תקשורת שיווקית דווקא ממני;

    אספר לך,

    שהתחביבים שלי הם מוזיקה, שפות ובעיקר בני אדם.
    להקשיב למה שהם מדברים, ולא משנה באיזו שפה, לנתח דפוסי אישיות, לחקור סגנונות התנהגות,
    ולהבין מה יגרום להם להתנהג אחרת.

    תקשורת, סוציולוגיה (מדעי החברה) ופסיכולוגיה גם הם תחומי עניין שחקרתי שנים.

    בכל קמפיין, עסק או מיזם שליוויתי במהלך העשור וחצי האחרון,
    גם בהיקפים של מיליונים, שמתי לב שהכל מתחיל ונגמר בתקשורת ובטון;

    איזה מסר את בוחרת להעביר?

    איך את מעבירה אותו?

    למי?

    ומה את עושה בשביל שהמסר ייקלט ויתקבל על הלב של הקהל שלך!

    לתקשר נכון זו אומנות.

    עסקים מצליחים הם לרוב כאלה שבראשם עומד מי שיש לו אינטליגנציה רגשית ואמפתיה
    ובעיקר יכולת ביטוי והעברת מסר בבהירות תוך “מכירת” תועלות לצד השני.

    פגשתי במהלך השנים עסקים עם מוצר טוב ופוטנציאל מעולה,
    שפחות מידי לקוחות בחרו לעמוד אצלם בתור בקופה.

    הרבה מאד פעמים הבעיה היתה בתקשורת, בצליל ובאיכות הקליטה של המסר שלא היה מדויק וחד ולא היה מתוקשר נכון לקהל.

    תקשורת היא גם חלק מהצורה שבה אנחנו מנגישים את הכללים, הגבולות וצורת העבודה איתנו,
    וגם בחלק הזה אפשר למצוא הרבה עסקים שסובלים מ’קצר בתקשורת’, שטחים אפורים,
    לקוחות ממורמרים ונותנות שירות עייפות ומתוסכלות.

    תקשורת ואינטליגנציה רגשית הן מילות מפתח להצלחה של שיחת מכירה.

    במשך השנים האזנתי וניתחתי אינספור שיחות מכירה של לקוחותיי,
    מתוך מטרה לייעל ולשפר תוצאות.
    שמתי לב לטון, לקול ולנימה,
    וזיהיתי שפעמים רבות אין תקשורת הדדית בין הצדדים.
    מצד אחד יש בעלת עסק שמתנהלת עם ‘תסריט’ שקיים אצלה, עונה ועונה ומנסה לשכנע,
    ומצד שני יש לקוחה מבולבלת שמתנהלת על ידי ה’גמדון הפנימי’ שלוחש לה דברים מבפנים.
    וכשאין דיאלוג נכון- השיחה מסתיימת בלי התוצאה שרצינו.

    תקשורת שיווקית מדויקת שנשענת על כלים פסיכולוגיים ואינטליגנציה רגשית-
    מאפשרת לבחור את הקול המדויק לסיטואציה, לנווט נכון את השיחה,
    להבין מה הלקוחה מחפשת ובשלב המתאים-
    להציע לה פתרון לצורך וכך להגיע לתוצאות מבורכות.

    ומכל הסיבות האלו- אני כאן בשבילך!

    מאמינה ובטוחה שבס”ד, בעזרת הדרכה נכונה,
    גם את יכולה ללמוד לפתח את הקול העסקי שלך,
    לתקשר נכון את המסר ואת המוצר.
    את תדעי איך להוביל את השיווק בעסק שלך, לנהל אותו נכון,
    למקסם את הלידים שפונים אליך ולסגור יותר עסקאות.

    תקשורת זה גם לשתף...
    אזזז- קצת מאחורי הקלעים

    הקורס הזה שאת רואה כאן, נוצר במיוחד עבור הלקוחות היקרות שלי בתהליכי הליווי. ארזתי עבורן את כל הידע הרב, הכלים המקצועיים שצברתי מניסיוני ושיטות העבודה שלמדתי ופיתחתי מעולם התוכן השיווק והמכירות, וב”ה מדהים לראות כמה הוא משפיע לטובה על עסקים!

     

    חשבתי על זה. והחלטתי לשחרר את קול הטוב הזה גם לעצמאיות נוספות, שלא נמצאות בתהליכי הליווי אצלנו, ומעוניינות לקבל כלים עוצמתיים ולראות שינוי לטובה אצלן בעסק.

     

    כל ההדרכות והכלים המוכחים האלו מוגשים לך היום בקורס מושקע, ברור ומפיל אסימונים, בסרטונים מאירי עיניים עם הדגמות מהשטח, עם משימות סיכום ותבניות כתובות, כדי שגם את תתקשרי את העסק שלך נכון, מתוך ביטחון, בהירות והבנה בשיווק, פרסום, תקשורת ומכירות, תעבדי חכם ומדויק, תדבררי את העסק שלך כמו שמגיע לו, וכתוצאה מזה- תרוויחי יותר ממה שאת עושה!

    הבנת התמונה המלאה איך לדייק את הקול העסקי שלך,
    איך עובדים משפכי שיווק,
    איך לנהל תקשורת שיווקית אפקטיבית
    ולקלוט את הפסיכולוגיה שמאחורי מהלכי פרסום-
    היא מאסט לכל עצמאית שרוצה לנהל עסק
    תקשורתי, יעיל, רווחי ומשמח.

    ההשקעה שלך בקורס "פיתוח קול עסקי"

    9,700 ₪

    לרגל ההשקה- מבצע לזמן מוגבל:

    1,500 ₪ מתנה

    שלמי רק 10*820 תשלומים

    יש לך חברה שזה בדיוק בשבילה?
    תהיי תקשורתית.
    ספרי לה על הבשורה!
    ושתיכן תרוויחו מזה:
    יש לכל אחת מכן 500 ₪ הנחה נוספת!

    את והקולגה שלך- יכולות לקבל את הקורס
    ב7,700 בלבד לכל אחת.

    הקורס הזה הוא הבונוס הכי משמעותי שאת יכולה לפרגן לעסק האהוב שלך,
    אז אין צורך בעוד ערימה של הטבות ושכנועים.

    אבל אני כן אוהבת לפנק, אז מניחה לך כאן שלושה בונוסים שווים:

    הקורס 'פיתוח קול עסקי' בגרסת שמע- להאזנה טלפונית

    בנוסף לפורמט הדיגיטלי, תוכלי להתחבר בקלות, ליהנות גם מהאזנה טלפונית ולהקשיב מכל מקום: בדרך, באוטובוס ובבית.

    שווי הבונוס:
    זמן זה המשאב הכי יקר שלך.
    איך אפשר למדוד??

    3 מפגשי זום עם דבורי, לשאלות ותשובות

    זה הזמן שלך לשאול. להתייעץ, לקבל חוות דעת על חומרים והכוונה איך להתקדם, במפגש זום אחת לחודש, בו תקבלי מענה וייעוץ לשאלות שעלו לך לאורך הדרך.

    שווי הבונוס:
    1,200 ש"ח

    קורס דיגיטלי מקיף על איך לייצר שיתופי פעולה מניבים

    כל הדרכים והעקרונות ליצירת שיתופי פעולה פוריים, שמגדילים את תהודת העסק שלך, מרחיבים את מעגל החשיפה ומזרימים אלייך הרבה יותר לקוחות. את כבר יודעת ששיתופי פעולה זה כלי שיווקי מעולה אולי גם ניסית ולא ממש הלך לך...   בקורס הזה תקבלי את כל העקרונות לביסוס שיתופי פעולה מניבים שיעבדו בשבילך ויעזרו לך להביא הרבה יותר לקוחות בלי צורך בתקציבי פרסום!  

    שווי הבונוס:
    1,490 ₪

    ועוד אחד משמעותי – אבל לא לכולן כי הזמן שלי מוגבל.

    !PREMIUM

    פידבק מוקלט על הצעת המחיר הכתובה שלך
    + ניתוח שיחת מכירה מוקלטת שלך

    כדי שתוכלי להתייעל ולשפר ביצועים.

    הבונוס הזה מוגבל ל-3 ראשונות בלבד
    והשווי שלו מוערך ב1,950 ₪ לפחות

    יש לך שאלה? התלבטות?  

    אנחנו כאן בשבילך! 

    השאירי פרטים והצוות הנחמד שלנו יחזור אליך בעז"ה

    תודה רבה שפנית אלינו!

    נחזור אליך עם כל המידע על הקורס
    שהכי מתאים בשבילך

    שלחת!

    וזה סימן שאת רוצה להתקדם
    ולהרוויח מהכשרונות שלך!
    נעדכן אותך בעז"ה על הקורס הקרוב!

    לקבלת גישה למדריך הפרקטי
    "איך לייצר מודעת פרסום עם באזזז"
    השאירי פרטים