מי מאחורי הבאז?

נעים מאד, דבורי כהן, אסטרטגית, יועצת שיווקית
ומנהלת Beeing Center,
מלווה בעלות עסקים בתהליכי מיתוג, שיווק ופרסום. בעלת תארים בספרות ובעיתונאות,
ומעל עשור שנות ניסיון בהוראת עברית והדרכת מאות תלמידות בכתיבה, הבעה וסטוריטלינג.

למה שתלמדי ממני?
במהלך העשור וחצי האחרון עמדתי מאחורי הפקות תוכן, תדמית ויח”צ
ופרויקטים שיווקיים בהיקפים משמעותיים לעשרות עסקים, עמותות ומוסדות בארץ ובעולם.
וכשנמצאים מאחורי הקלעים רואים הרבה דברים שאי אפשר לראות מהיציע!
בס”ד ליוויתי מאות בעלות עסקים בתהליכי שיווק ופרסום, פיצחתי אינספור אסטרטגיות מורכבות לעסקים וקמפיינים וכתבתי עשרות ואולי מאות אלפי תכנים שיווקיים למודעות פרסום, קמפיינים, פרוספקטים, אתרים ומיזמים במדיות השונות, התוכן הזה הדהד, זמזם והביא תוצאות בשטח ב”ה.

לאורך השנים חוויתי עבודה משותפת עם פרסומאיות, מעצבות גרפיות ועורכות וידיאו, כשהמכנה המשותף לרובן היה הרצון להבין ולקבל כלים לפצח את האסטרטגיה ולכתוב את הקופי ולנהל את התהליך השיווקי כולו- בכוחות עצמן!
אני מאמינה שגם את יכולה ללמוד איך לפצח אסטרטגיה מדויקת לפרויקט שאת עובדת עליו ואיך לייצר באזזז וקופי נכון שעושה את העבודה.
הבנת התמונה המלאה איך עובדים משפכי שיווק ומהי הפסיכולוגיה שמאחורי מהלכי פרסום היא מאסט לכל כותבת שיווקית, מעצבת ועורכת נותנות שירות B2B שרוצות לייעל את העבודה ולהוציא לקוחות מרוצים באמת.

רק צריך ללמוד ממי שכבר עושה את זה שנים,
להבין איך זה עובד, לקנות את הכלים והשיטה,
ולהתחיל ליישם ולהשתפשף בשטח!

בלוג למעצבות

ובסוף הלקוח יאשים אותי

“לפעמים אסטרטגיה נראית תהליך ארוךךךך ומייגע ממש! אין לך איזה מודל לקצר תהליכים?” זו שאלה ששאלה תלמידה אחת מהתוכנית יוצרות באזזז האמת היא צודקת. לעשות אסטרטגיה לעסק זה לפעמים יכול להיות תהליך מתיש. כל כך הרבה שאלות, חפירות, הלוך ושוב התייעצויות, מיילים, טלפונים ימים שלמים שאת מרגישה כאילו לא התקדמת….

להמשך קריאה »

תבטיחי לי!

“תבטיחי לי שזה יעבוד!” אמרה גברת לקוחה והסתכלה לחיננית המעצבת עמוק לתוך הלבן של העיניים. הלבן הזה נהיה קצת מטושטש כי חיננית הרגישה לחץ נפשי קל עד בינוני. להבטיח? איך היא יכולה? “כן. תבטיחי. אני לא הולכת לשים אלפיים שקל על מודעות פרסום אם זה לא יעבוד! תבטיחי לי, ואני

להמשך קריאה »

יש לך שקל בארנק?

לחיננית המעצבת יש מנהג קדוש שהיא לא מוותרת עליו בשום פנים ואופן. בארנק הוורוד שלה, זה עם המחזיק מפתחות פונפון, יש תמיד שקל. היא שומרת עליו מכל משמר. גם אם יהיה חסר לה שקל כדי לקנות אייס קפה ביום רותח- היא תוותר עליו – העיקר לא להיפרד מהשקל המקודש. וזה

להמשך קריאה »

לרדת מהנדנדה…

חיננית 5:25 לפנות בוקר בחוץ התחיל לעלות פס דקיק של בוקר, הציפורים כבר צייצו ואני תיזמנתי את המייל ללקוחה, שתראה אותו ב8 בבוקר. לא היה קל לארגן את הצעת המחיר הזו, הם היו לחוצים אש שאשלח להם כבר. שבוע שלם אני מסתובבת סביב זה, אבל ידעתי שזו עסקה שווה והקדשתי

להמשך קריאה »

אנטיביוטיקה לווריד

כשהתינוק שלי היה מאושפז בבית החולים בגלל זיהום, הוא קיבל אנטיביוטיקה חזקה בעירוי לתוך הווריד. ופתאום אני רואה שהפנים שלו הולכות ונהיות אדומות, אדומות, ממש.  נלחצתי מאד ורצתי מהר לאחות, אמרתי לה שמשהו מוזר קורה פה ושדחוף צריך לעצור את העירוי! היא לא התרגשה כמוני, “את צודקת אמאל’ה” ככה היא אמרה לי

להמשך קריאה »

הסיוט בתחנת הרכבת.

את המרוץ המטורף הזה לא אשכח. זה היה ב7:40 בבוקר. קבעתי עם חברה לנסוע להשתלמות עסקית מחוץ לעיר ורציתי לתפוס את הרכבת מירושלים לתל אביב אממה, שמעולם קודם לכן לא דרכתי בתחנת הרכבת ביצחק נבון. לא הכרתי את המבנה ולא ידעתי לאן אני מכניסה את עצמי… מוצאת את עצמי נוסעת

להמשך קריאה »

גם את לפעמים מפחדת לקבל לקוח
ומעדיפה להעביר אותו למישהי יותר מנוסה?…

קבלי ציטוט משיחת טלפון שהתקבלה בסטודיו “נדנדה”:  לקוחה:  “שלום, זה נדנדה?  רציתי בבקשה לשאול כמה עולה סרטון שיווקי?  לא משהו מושקע, אין לי תקציב של תנובה, ואפילו לא של טרה  אבל מאד חשוב לי שזה יהיה מקצועי  את עושה גם אסטרטגיה?  אמרו לי שזה ממש חשוב.”  נדנדה: “אהמ… כן בטח, אני

להמשך קריאה »

ראש קטן או ראש גדול?
ולמה באמת שלא תרוויחי יותר?
+ תשובה לשאלה נוקבת!!

מכירה את הסיפור על ההוא שנסע באוניה ורק רצה לתלות על ה”קיר” את תמונת יקיריו שנשארו מעבר לים? אז הוא קדח, ומים התחילו להציף את האוניה וכשכולם יצאו עליו בקריאות וצעקות הוא פשוט לא הבין מה הסיפור, “זה החדר שלי, התא ששכרתי ומה משנה מה אני עושה?” טוב ברור שהמסר

להמשך קריאה »

שיווק עושה לי בחילה.

“לא יודעת. אבל הביטוי ‘משפך שיווקי’ עושה לי בחילה, בחיים לא שיווקתי, ואני גם לא ממש יודעת לייעץ ללקוחות שלי איך לשווק. משפך… אויש. נו. מסתדר לי רק במגירת המטבח. והפחד הכי גדול שלי שלא אהפוך לעוד אחת שמשווקת את עצמה בונה רשימת תפוצה… ומספרת לכל העולם על הקפה ששתתה

להמשך קריאה »

שו”ת יוצרות באזזז

קיבלתי הרבה שאלות בפרטי. עונה גם פה:: שאלה:  אני קופירייטרית, האם התוכנית מתאימה לי?  תשובתי:   האמת שהתוכנית יכולה לתת לך המון ערך והיא מותאמת ב95% גם לקופירייטריות– שכבר עובדות בתחום ורוצות לשפשף יותר את גלגלי המוח ולהכניס לפעולה גם את האונה השמאלית, בתוכנית הזו יש הרבה יותר דגש ומקום לניתוח, אנליזה

להמשך קריאה »

רגע לפני… למי ששיווק עושה לה גרֶדֶת

“תנו לי לעצב ולעסוק באהבת חיי, מה לי ולשיווק? זה דביק, זה מציק, זה עושה לי פריחה! כל כך רציתי להיות עצמאית, רק חבל שהשיווק ה….. הזה תוקע לי את החלום!” מזדהה? עיצוב הוא עולם קסום של צבעים, צורות, טקסטורות ומרקמים, טיפוגרפיה משגעת והשראה מרגשת… כל כך חבל שבשביל להגיע

להמשך קריאה »

קוקו, לקוח, איפה אתה?
והאם “הרוצה את המעצבת – יבוא ברכבת”?

את כבר יודעת מי קהל היעד שאת ממקדת את העבודה שלך איתו, כן? (בעלי עסקים? בעלות עסקים? איזה סוג- מתחילים? מתקדמים? מוסדות חינוך? גננות? בתי ספר? משרדי פרסום? בתי כנסת ומוסדות? עמותות וארגונים? גם וגם וגם?….) ועכשיו הזמן לבדוק איפה הקהל הזה מסתובב. איך בודקים? פשוט שואלים! קחי לך כמה

להמשך קריאה »

נכון שזה לא שידוכים. אבל…

גילוי נאות: כמו ששמת לב, בטור הזה את לא הולכת לגלות את סודות הכור האטומי או לשמוע מושגים חדשים. אנחנו כן נדבר על מילים שאת כבר מכירה ועל ביטויים שאת שוחה בהם, מה שכן יהיה שונה- נדייק, נחדד וניתן דוגמאות לאיך מיישמים בתכל’ס. (ואם את מרגישה לאט לאט שהפריחה מ”שיווק”

להמשך קריאה »

לתת בלי חשבון

כשחיננית היתה בת שנה, באוברול מתוק ושלושה תלתלים, היא בכתה. וזה עבד לה. ווואאאאאה- והופה- בקבוק מטרנה וווווואאאאאאאאאאה- והנה- ויתרו לה על הבימבה. הכל היא קיבלה במתנה. בלי לעבוד. בלי להשקיע. עם השנים גדלה הבחורה וקלטה, שזהו. בכי לא יעזור יותר. אין מתנות חינם. גם אם היא תבכה בשיווק –

להמשך קריאה »

לא נפסיק לשווק

תקשיבי לדו שיח מתוסכל בין שתי מעצבות:  “הלקוחה שלי ‘צנונית’. יבשה. פשוט ככה. שלחתי לה בשיא ההתרגשות את הסקיצות למיתוג הגשתי פרזנטציה כמו שצריך ואחרי שני ימים ושלושה לילות של מתח היא שלחה לי מילה אחת: נחמד.  נחמד??? זה מה שיש לה לומר אחרי העבודת עומק שעשיתי בשבילה?… מה אני

להמשך קריאה »

מתנות משתלמות

!Free

מדריך הפופקורן

מדריך הפופקורן

מדריך פרקטי עם הדגמות מהשטח, למי שרוצה לייעל את מודעות הפרסום שהיא מייצרת.

!Free

איך לכתוב הצעת מחיר אפקטיבית

איך לעזור ללקוחות שלך לסגור איתך עסקה באמצעות שליחת הצעת מחיר הכתובה בצורה נכונה?

קורס אסטרטגיה וקופי למעצבות

למעצבות גרפיות שלא רוצות להיות ‘ביצועיסטיות’

הלקוחות קוראים לך גרפיקאית’ אבל את יודעת שאת הרבה מעבר.
את מעצבת! וזה תפקיד אחר לגמרי.
את רוצה לעזור לאנשים להעביר מסרים בצורה ויזואלית נכונה.
ואם כבר את אוהבת שלמות- מה את עושה לגבי אסטרטגיה וקופי?
איך את מתמודדת עם החלק הזה בעסק?
נשמע שיש לנו על מה לדבר…

MARK-UP

דרך חדשנית לבדוק ולשפר בעצמך טקסטים שיווקיים שכתבת
כדי שיהיו מדויקים ב100%
 
את לא צריכה לחשוב יותר מידי.
לא צריכה להתעכב ולבזבז זמן.
לא צריכה להתפשר על טקסטים מסורבלים או לא מביעים
לא צריכה טובות של חברות בפורומים שזורקות לך טיפים…

צריכה פשוט להוסיף לשולחן העבודה את מארק אפ!
הכלי הגאוני שיעשה לך חיים קלים לפני שאת יוצאת עם פרסום!!

יוצרות באזז

כלים פרקטיים למקסום הערך שאת מציעה ללקוח


תוכנית הכשרה מעשית לאסטרטגיה, קופי ושיווק:
פרסומאיות, קופירייטריות, מעצבות, גרפיקאיות ועורכות וידיאו
שנותנות שירות B2B ורוצות להוביל את הלקוחות לתוצאות מקסימליות
בתהליכי שיווק ופרסום, מתוך ביטחון, אומץ ובהירות.

התוכנית נותנת מודלים וכלים פרקטיים בגובה העיניים
לבניית אסטרטגיה, תהליכי שיווק חכמים, וקופי מדויק
ולמיקסום הערך שאת מציעה ללקוח,
כך שישלם לך יותר- כי נתת לו יותר!!

כלים שיווקיים לפרסומאיות

הכשרה מקצועית שמאפשרת לך להתייעל,
לחדד את היכולות שלך ולנהל תהליכי שיווק ופרסום אפקטיביים

כלים שיווקיים לפרסומאיות B2B
שרוצות לעבוד אסטרטגית ולנהל מהלכי שיווק מוצלחים ומרוויחים.
זוהי תוכנית יוצרות באזזז בגרסה המקוצרת הכוללת קורס מקיף בתחום האסטרטגיה, כתיבה שיווקית ומשפכי שיווק, כהכשרה מקצועית שמאפשרת לך להתייעל, לחדד את היכולות שלך ולנהל תהליכי שיווק ופרסום אפקטיביים עבור הלקוחות שלך.

פיתוח עסקי ליוצרות ואמניות

הכשרה מקצועית שמאפשרת לך להתייעל,
לחדד את היכולות שלך ולנהל תהליכי שיווק ופרסום אפקטיביים

כלים עסקיים ליוצרות, מעצבות, גרפיקאיות ועורכות וידיאו שעובדות עם קהל לא עסקי\
(כמו: מוסדות, עמותות, גנים ואנשים פרטיים)מעצבות גרפיקאיות ועורכות וידיאו שלא עובדות דווקא עם קהל עסקי,
ורוצות כלים לפיתוח העסק שלהן, להגיע ללקוחות מדויקים, לארוז בצורה מגרה את המוצר שלהן, 
לבנות גבולות נכונים לעסק, לתת הצעת מחיר אפקטיבית ולנהל את תהליך המכירה בקלות ובהצלחה.

החלטתי לרכוש את התוכנית לאחר שראיתי את הדף נחיתה שמאד הרשים אותי, כי הרגשתי שהוא ממלא לי את כל השאיפות. התוכנית נתנה לי המון ידע וכלים פרקטיים לשפר ולשכלל את צורת העבודה שלי, היה בהחלט שווה את ההשקעה. הרבה מהנושאים הנלמדים לקחתי כבר ממש ליישום, התחלתי כבר ליישם, ואני רואה תוצאות!
אני משתמשת יום יום במודל הכפפה, הוא עשה לי סדר וידע בצורת הפרסום המתאימה איך וכמה.
מאד נהניתי מהתכנים, הרגשתי ממש שיש בהם המון המון פרקטיקה ותכל’ס.
למרות שכבר שמעתי הרבה בחיים היה בהם חידוש, אבל בעיקר חידוד ודיוק שהם קריטיים. המלצתי כבר לכמה על הקורס המדהים ואמשיך להמליץ בחום על תוכנית יוצרות באזז!!! דבורי פשוט אלופה להוריד כל תאוריה למעשה לתת כלים פרקטיים לעבודה מדויקת ונוחה לתת לך בהירות בערך שלך ושל השירות שלך ולהגיע למקום בטוח ומקצועי יותר. הכול בנעימות ומתק לשון שלא נותנים לך לעצור עד שהשיעור נגמר… מאחלת לך שתמשיכי להצליח ולתת כלים להצלחה!!!!!!!!! כשיהיו לך עוד קורסים משתלמים אני אשמח לקחת חלק בעז”ה שוב…

נעמי לוי
קופירייטרית מאשדוד

ידעתי שזה בול מה שחסר לי, רציתי לקבל גושפנקא שמה שאני עושה מהבטן הוא באמת נכון.
והקורס ענה לי על הציפיות פלוס פלוס!
נהניתי מאד מהתוכן, מודלים שיווקיים. משפכים! אריזת מוצר, כל הפסיכולוגיה שמאחורי כל דבר שעושים ועד היום לא ידעתי למה… שיטת מארק אפ שימושית אצלי מאד!
ערכתי מחדש את כל ההצעת מחיר שלי חוץ מזה כל הידע שצברתי בקורס בא לי ממש עכשיו לידי יישום בשטח עם לקוחה צלמת. זה מדהים כמה החכמתי.
היתה המון פרקטיקה ומה שהיה הכי מדהים: אני מתמצאת בכל התחום הפרסומי/שיווקי/קופירייטרי, קוראת עליו המון חומרים, ועדיין חידשת לי מלאאאאא
מי שמתלבטת-אין לה שום סיבה להתלבט. כל שקל שהתוכנית עולה – בטוח שיחזיר את עצמו תוך זמן קצר. הוא הכי תכלסי שיש, בלי תיאוריות באוויר.
הכל פרקטי והכל ישים בשטח. אם בזכותה תצליחי להעביר לקוח אחד תהליך משמעותי יותר, זה שווה. ואם בזכותה תשני דברים חשובים בהתנהלות העסקית שלך, גם זה לגמרי שווה.
כל דבר שיקרה מעבר לזה הוא אקסטרה.

רעיה אליאס
סטודיו מנטה

רציתי לקבל כלים מקצועיים ומעשיים באסטרטגיה ובכתיבה שיווקית שאוכל להשתמש בהם כבר במהלך התוכנית. והאמת שקיבלנו כפול שלוש ממה שציפיתי! נהניתי מאד מהבהירות של החומר ומצורת הלמידה הברורה. יש נושאים שממש היו חדשים לי ויש שהכרתי אבל קיבלתי חידוד משמעותי ויצאתי עם תובנות חדשות! כיום אני מדברת יותר בביטחון על מה שאני עושה, עוד במהלך התוכנית לקוחה סגרה איתי סרטון רק בגלל שהיא הרגישה שאני יכולה לכוון אותה בקטע השיווקי. היא אמרה שיש לה מישהי זולה יותר אבל שווה לה לקבל ערך מוסף אצלי! הביטחון להציע לה כזה דבר זה רק אחרי השיעורים שלך… דבורי האלופה את אישה נדירה ומדהימה! תודה על הכל!

תמר. א.
Magnet סרטוני שיווק לעסקים

רציתי לחזק את תחום הכתיבה השיווקית והקורס ענה על הציפיות שלי מעל ומעבר!
נהניתי מהמקצועיות שלך מהעדינות, מהאמונה שהכנסת בנו לפני ואחרי הכל שאנחנו עושות רק את ההשתדלות.
מאז התוכנית אני מציינת ללקוחת את הבונוסים שבעבר נתתי כמובן מאליו… זה מתקבל לגמרי אחרת הם מעריכים הרבה יותר!
גם המודל שעושה סדר איזה פרסום מתאים לאיזה סוג עסק- מאד מאד ממוקד ושימושי.
לכל מעצבת שרוצה לחדד את הידע שלה על אסטרטגיה, כתיבה שיווקית, פרסום ושיווק- ממליצה ממש, להצטרף לקורס, הוא מלא ידע מעשי מרוכז, בשונה מהרבה קורסים.
הכל פרקטי ומעשי, ולא מיליון תיאוריות באוויר.
תודה רבה!

אורטל רחמים
יוצרת מותגים

חיפשתי כלים מעשיים ממש שיעזרו לי לכתוב לבד סרטוני שיווק
בקורס קיבלנו כמות אדירה של חומר מעשי ומדהים, התחדשו לי המון דברים להפתעתי הרבה…
בנוסף קיבלתי הרבה אומץ וביטחון, כיום אני מרגישה פחות פחד מלשווק את עצמי!
ממליצה מאד להצטרף. תקבלי המון תוכן מדהים ששווה הרבה כסף!

ציפורה מ.
עורכת וידיאו מהמרכז

ראיתי את הצורך של הלקוחות לעזרה בנושא קופי ושיווק ורציתי להוסיף את הידע הזה
כדי שאוכל בתור מעצבת לתת ללקוח גם תוספת של עזרה במידת הצורך והרגשת בטחון שאני יודעת מה אני עושה.
התוכנית שלך נתנה לי בדיוק מה שחיפשתי!
החומר שהבאת היה מעשי!! פרקטי ממש ולא דיבורים באוויר. ממש למעשה.
כבר במהלך התוכנית שיניתי ללקוח קופי (לטקסט ששלח) בהתאם לנלמד, בניתי מודעה עם קופי מעצמי ונתתי ללקוח עצות בשיווק.
לדעתי, בתור מעצבת זה מאוד מועיל כשיש לך הבנה בקופי ופרסום, גם אם את לא מגדירה את עצמך ‘פרסומאית’ ההבנה הזאת עוזרת לך גם לייעול וגם להרגשת בטחון מול לקוח שלפעמים מעדיף פחות להשקיע המון בקופי. את מביאה לו את זה כחבילה. גם בנושא שיווק היו לי מס’ שאלות מלקוחות שבעבר לא ידעתי מה לענות וכעת אני בהחלט מבינה יותר:)
תודה ענקית דבורי!!
את פשוט אלופה גם באישיות וגם במקצוע:)

שירה ברכה
Grafix מעצבת גרפית

היה חשוב לי לדעת איך עובדים נכון מול לקוחות וגם להכיר את עולם האסטרטגיה ובנית תסריט נכון. ציפיתי לחידושים מעולם הקופי, התסריט וההתנהלות העסקית, והכי חשוב – לא נרדמתי לשניה 😊
נהניתי מאד דבר ראשון ממך דבורי את מרתקת ועסיסית, וכמובן מהחומר המקצועי שנותן הרבה נקודות למחשבה להתייעלות ולהסתכלות חכמה ועסקית!
למדתי לשאול המון שאלות בפתיחת הפרויקט. להתעכב על ענין האסטרטגיה יותר חזק, עד שהיא ברורה הכי שאפשר.
היו בקורס הרבה חידושים, ובעיקר קיבלתי ביטחון לעבודה נכונה, יש הרבה דברים שלומדים שמבינים במהלך העבודה וכו’ אבל לשמוע הכל מסודר ממקצוען זה נותן המון!
אם את מתלבטת – חבל על ההתלבטות, בטוחה שתיהני ותקבלי כלים חשובים לקדם את העסק שלך ואת הלקוחות!

פנינה. ח.
עורכת וידיאו וסרטוני תדמית

ההצעה היתה מאד מושכת ומשתלמת, המון ערך מקצועי ושדרוג לערך שאני מציעה ללקוחותיי
אז החלטתי ללכת על זה ואני לא מתחרטת!
העברת את התוכן באופן מרתק עם דוגמאות שמאד הוסיפו, גם העיצוב של המצגות היה מאד נעים ואסתטי :).
בינתיים התקדמתי הרבה בזכות הידע והכלים. ניסחתי מיילים בהתאם לפורמולות קופי והתחלתי לעבוד על ספר נהלים לעסק שלי! התכנים שנתת חידשו המון! ויש לי הרבה ידע קודם… דבורי, את השראה למעין שופע שלא מהסס לחלוק מאוצרותיו! תצליחי המון!

מירי גרינוולד
Texture

יש לך שאלה?

אשמח לענות על כל מה שמעניין אותך.

תודה רבה שפנית אלינו!

נחזור אליך עם כל המידע על הקורס
שהכי מתאים בשבילך

שלחת!

וזה סימן שאת רוצה להתקדם
ולהרוויח מהכשרונות שלך!
נעדכן אותך בעז"ה על הקורס הקרוב!

לקבלת גישה למדריך הפרקטי
"איך לייצר מודעת פרסום עם באזזז"
השאירי פרטים