לכל מי שרוצה להיות ‘עצמאית על מלא’.
כבר לא מתבססת רק על העבודה כשכירה
וצריכה לקבל לקוחות כמה שיותר מהר
לשווק, למכור ולהגיע להכנסה יציבה.
העסק שלך התגלגל בלי שתכננת יותר מידי, אולי בלי שדיברת…
הלקוחות הגיעו מפה לאוזן, וככה התחלת לנהל ‘עסק’.
תכלס’, את רוצה להרחיב את המעגל ולמכור ליותר לקוחות
התרגלת שאנשים מגיעים אליך מהמלצה ישירה, כשהם כבר מכירים ויודעים את הכתובת…
איך תתחילי לדבר על עצמך ולהסביר מאפס מי את ולמה את?
את בין הזולות בשוק. כשמבחינת הוותק- את בכלל לא מתחילה.
מגיע לך לקבל יותר! אבל איך תתַקשרי את זה?…
כשניסית להעלות מחיר הלקוחות ברחו…
אז את ממשיכה ככה, עובדת קשה מידי ומרוויחה פחות מידי?
הגבולות אצלך בעסק לא מספיק ברורים,
גם הקשר עם הלקוחות לא תמיד כזה פשוט.
לפעמים מנצלים אותך ואת לא רוצה להפסיד את העיסקה
ומסכימה למה שהם מבקשים אפילו שזה על חשבונך.
הסעיפים הלא מספיק מתוקשרים האלו גורמים לך תסכול, חוסר אונים,
מרמור ועצבים על עצמך ועל הלקוחות.
כבר פרסמת פה ושם אבל לא הרגשת שהפרסום הצדיק את עצמו
מי שכבר התקשר- רק רצה לברר, ולא לקנות…
את לא מוכנה לבזבז כסף על פרסום שלא נותן לך תוצאות
ומצד שני לא יכולה לשבת בשקט. את צריכה לפרנס!
אז מה כן עושים?
אחרי שכבר מגיעים אליך לידים ויש פניות, את מתרגשת, מתגייסת,
מתקשרת ושולחת הצעות מחיר,
עובדת קשה לנסח ולהתאים לכל לקוח באופן אישי,
אבל אז את מרגישה שמשהו שם פשוט נתקע
איך גורמים להם לסגור כבר למען ה’?…
לקוחה התקשרה,
או שאת התקשרת אליה בחזרה,
והתקשורת ביניכן היתה נחמדה, היא שאלה ואת נתת תשובות, אבל תכלס- היא לא קנתה.
וזה למרות שאת יודעת בוודאות כמה המוצר שלך היה יכול לעזור לה.
למה??
לפעמים את מרגישה סחוטה אחרי שיחות מכירה
את מסבירה ומדברת ומדברת,
מנסה ליישם כל מה שלמדת על שיחות מכירה
אבל יותר מידי פעמים הלקוחה צריכה לחשוב על זה ונעלמת באלגנטיות?
עם כל הכבוד לשיווק ומכירות וכל השיטות והטקטיקות ששמעת,
את רוצה שזה יעבוד, אבל במקביל- לא רוצה לוותר על עצמך ועל האופי האותנטי שלך
וחשוב לך לתקשר ללקוחות את מי שאת באמת, בלי לעשות הצגות,
בלי לדקלם משפטי מכירה שאת לא מחוברת אליהם, ובלי להרגיש נודניקית.
יש שפה כזו?
האינטליגנציה הרגילה המוכרת לכולנו- ה- IQ, מקנה לאנשים את היכולות האנליטיות,
את היכולות הקוגניטיביות ואת היכולות האינטלקטואליות.
בעבר המומחים קבעו כי נתוני איי קיו גבוהים יכולים להיות המדד הטוב ביותר
לניבוי הצלחות בחיים ובעולם העסקים.
כיום הוכח מעל לכל ספק כי להצלחה בחיים ובעסקים דרושים מרכיבים נוספים.
פיתוח קול הוא פיתוח הטכניקה הקולית.
זה אומר שאנחנו לומדים להפעיל את הגוף לטובתנו
ככה שיעזור לנו לקבל צליל צלול, מלא, והכי חשוב – מבלי להתאמץ.
את הטווח שאנחנו יכולים לשיר בו
(מן הצליל הנמוך ביותר ועד הצליל הגבוה ביותר)
את איכות הצלילים שאנחנו מפיקים כך שיהיו מלאים יותר, נעימים ובעלי גוונים שונים.
את אורך הנשימה שלנו כדי שיהיו לנו משפטים ארוכים ולא נחנק מחוסר אוויר באמצע
את הסרעפת שהיא שריר חשוב שמתחזק ותומך בווליום שלנו, ביציבות של הצליל שלא ירעד ובאופי של הקול.
את הביטחון שלנו
בגוף שישיר את מה שאנחנו מתכוונים לשיר
לכל מי שרוצה להיות יום אחד ‘עצמאית על מלא’.
כבר לא מתבססת רק על העבודה כשכירה
וצריכה לקבל לקוחות כמה שיותר מהר
לשווק, למכור ולהרוויח בצורה יציבה.
ובקיצור- לסגור יותר עסקאות.
ובתכל’ס- להרוויח יותר:
לצפיה דיגיטלית
+ מפגשי זום לייב
להתייעצות ולקבל מענה לכל שאלה
לשמיעה חוזרת מכל מקום
כדי שתיישמי תכל'ס
עם בעלות עסקים נוספות
שלומדות פיתוח קול עסקי
כדי שיהיה לך ברור מול העיניים
לשיפור דרמטי! לזכאיות בלבד*
הקורס מעביר אותך 12 שבועות של למידה אינטנסיבית עד לרזולוציות הכי מעמיקות.
בכל שבוע את לומדת שיעור מקיף
המחולק לסרטוני וידיאו ברורים ומונגשים בגובה העיניים
כולל דפי סיכום ומשימות לביצוע בכל נושא, כדי שתורידי הכל למעשה.
בנוסף תקבלי כרטיס כניסה למפגשי זום לשאלות ותשובות עם דבורי,
בהם תוכלי להתייעץ, לקבל הכוונה ומשוב ספיישל לשאלות ולדילמות שלך לאורך הדרך.
את לא מוכנה להמשיך להיות רק שכירה. וגם לא מסתפקת במה שקיים היום בעסק שלך ורוצה יותר לקוחות ויותר רווחים.
את מגויסת להאזנה ולצפייה מלאה בקורס וליישם את מה שתלמדי, כולל לצאת מאזורי נוחות ולעשות גם דברים שלא התרגלת אליהם עד היום.
את יודעת בוודאות שהמוצר שלך מעולה או בדרך לשם, וכבר היו לך לקוחות משלמים עד היום.
את טיפוס מאד נוח ונחמד ומאד טובה ללקוחות שלך ולפעמים זה על חשבונך ואת מחפשת את הנוסחה
איך להישאר נחמדה ומצד שני לנהל עסק רשמי, תקין ומתגמל.
כבר טעמת את המיני קורס "עסק על הסרגל" או שאת מכירה תכנים/קורסים אחרים של דבורי, והתחברת לסגנון, והבנת שחשוב לך החיבור והקליק עם מי שאת לומדת ממנה.
עד היום הרגשת ששיווק ומכירות זה עול וחשוב לך להגיע למצב שאת משווקת ומוכרת בטבעיות ובקלות, ומתקשרת עם הלקוחות בקלילות ובלי לחץ, ויודעת להשפיע עליהם ולתקשר איתם נכון.
ביום יום את בן אדם תקשורתי, שחשוב לו להביע את עצמו, וחשוב לך שהלקוחות יבינו אותך ואת המסר שאת רוצה להעביר, ושתדעי לנהל איתם משא ומתן יעיל, למכור להם ולא לוותר על עצמך לאורך הדרך.
את כבר יודעת איך קוראים לי ושאני יועצת שיווקית ומלווה בעלות עסקים
בתהליכי קידום העסק, ומנהלת משרד למיתוג ושיווק,
בעלת תארים בספרות ובעיתונאות,
ומאחוריי מעל עשר שנות ניסיון בהוראת עברית, כתיבה, הבעה וסטוריטלינג.
במקביל ליוויתי מאות עסקים, עמותות, חברות ומוסדות בארץ ובחו”ל, וכמובן- בעלות עסקים עצמאיות, ועמדתי מאחורי הפקות תוכן, תדמית ויח”צ.
אספר לך,
שהתחביבים שלי הם מוזיקה, שפות ובעיקר בני אדם.
להקשיב למה שהם מדברים, ולא משנה באיזו שפה, לנתח דפוסי אישיות, לחקור סגנונות התנהגות,
ולהבין מה יגרום להם להתנהג אחרת.
תקשורת, סוציולוגיה (מדעי החברה) ופסיכולוגיה גם הם תחומי עניין שחקרתי שנים.
איזה מסר את בוחרת להעביר?
איך את מעבירה אותו?
למי?
ומה את עושה בשביל שהמסר ייקלט ויתקבל על הלב של הקהל שלך!
עסקים מצליחים הם לרוב כאלה שבראשם עומד מי שיש לו אינטליגנציה רגשית ואמפתיה
ובעיקר יכולת ביטוי והעברת מסר בבהירות תוך “מכירת” תועלות לצד השני.
פגשתי במהלך השנים עסקים עם מוצר טוב ופוטנציאל מעולה,
שפחות מידי לקוחות בחרו לעמוד אצלם בתור בקופה.
הרבה מאד פעמים הבעיה היתה בתקשורת, בצליל ובאיכות הקליטה של המסר שלא היה מדויק וחד ולא היה מתוקשר נכון לקהל.
תקשורת היא גם חלק מהצורה שבה אנחנו מנגישים את הכללים, הגבולות וצורת העבודה איתנו,
וגם בחלק הזה אפשר למצוא הרבה עסקים שסובלים מ’קצר בתקשורת’, שטחים אפורים,
לקוחות ממורמרים ונותנות שירות עייפות ומתוסכלות.
במשך השנים האזנתי וניתחתי אינספור שיחות מכירה של לקוחותיי,
מתוך מטרה לייעל ולשפר תוצאות.
שמתי לב לטון, לקול ולנימה,
וזיהיתי שפעמים רבות אין תקשורת הדדית בין הצדדים.
מצד אחד יש בעלת עסק שמתנהלת עם ‘תסריט’ שקיים אצלה, עונה ועונה ומנסה לשכנע,
ומצד שני יש לקוחה מבולבלת שמתנהלת על ידי ה’גמדון הפנימי’ שלוחש לה דברים מבפנים.
וכשאין דיאלוג נכון- השיחה מסתיימת בלי התוצאה שרצינו.
תקשורת שיווקית מדויקת שנשענת על כלים פסיכולוגיים ואינטליגנציה רגשית-
מאפשרת לבחור את הקול המדויק לסיטואציה, לנווט נכון את השיחה,
להבין מה הלקוחה מחפשת ובשלב המתאים-
להציע לה פתרון לצורך וכך להגיע לתוצאות מבורכות.
מאמינה ובטוחה שבס”ד, בעזרת הדרכה נכונה,
גם את יכולה ללמוד לפתח את הקול העסקי שלך,
לתקשר נכון את המסר ואת המוצר.
את תדעי איך להוביל את השיווק בעסק שלך, לנהל אותו נכון,
למקסם את הלידים שפונים אליך ולסגור יותר עסקאות.
הקורס הזה שאת רואה כאן, נוצר במיוחד עבור הלקוחות היקרות שלי בתהליכי הליווי. ארזתי עבורן את כל הידע הרב, הכלים המקצועיים שצברתי מניסיוני ושיטות העבודה שלמדתי ופיתחתי מעולם התוכן השיווק והמכירות, וב”ה מדהים לראות כמה הוא משפיע לטובה על עסקים!
חשבתי על זה. והחלטתי לשחרר את קול הטוב הזה גם לעצמאיות נוספות, שלא נמצאות בתהליכי הליווי אצלנו, ומעוניינות לקבל כלים עוצמתיים ולראות שינוי לטובה אצלן בעסק.
כל ההדרכות והכלים המוכחים האלו מוגשים לך היום בקורס מושקע, ברור ומפיל אסימונים, בסרטונים מאירי עיניים עם הדגמות מהשטח, עם משימות סיכום ותבניות כתובות, כדי שגם את תתקשרי את העסק שלך נכון, מתוך ביטחון, בהירות והבנה בשיווק, פרסום, תקשורת ומכירות, תעבדי חכם ומדויק, תדבררי את העסק שלך כמו שמגיע לו, וכתוצאה מזה- תרוויחי יותר ממה שאת עושה!
הבנת התמונה המלאה איך לדייק את הקול העסקי שלך,
איך עובדים משפכי שיווק,
איך לנהל תקשורת שיווקית אפקטיבית
ולקלוט את הפסיכולוגיה שמאחורי מהלכי פרסום-
היא מאסט לכל מי שרוצה לדעת איך לנהל עסק
תקשורתי, יעיל, רווחי ומשמח.
הקורס הזה הוא הבונוס הכי משמעותי שאת יכולה לפרגן לעסק האהוב שלך,
אז אין צורך בעוד ערימה של הטבות ושכנועים.
אבל אני כן אוהבת לפנק, אז מניחה לך כאן שלושה בונוסים שווים:
בנוסף לפורמט הדיגיטלי, תוכלי להתחבר בקלות, ליהנות גם מהאזנה טלפונית ולהקשיב מכל מקום: בדרך, באוטובוס ובבית.
זה הזמן שלך לשאול. להתייעץ, לקבל חוות דעת על חומרים והכוונה איך להתקדם, במפגש זום אחת לחודש, בו תקבלי מענה וייעוץ לשאלות שעלו לך לאורך הדרך.
כל הדרכים והעקרונות ליצירת שיתופי פעולה פוריים, שמגדילים את תהודת העסק שלך, מרחיבים את מעגל החשיפה ומזרימים אלייך הרבה יותר לקוחות. את כבר יודעת ששיתופי פעולה זה כלי שיווקי מעולה אולי גם ניסית ולא ממש הלך לך... בקורס הזה תקבלי את כל העקרונות לביסוס שיתופי פעולה מניבים שיעבדו בשבילך ויעזרו לך להביא הרבה יותר לקוחות בלי צורך בתקציבי פרסום!
ועוד אחד משמעותי – אבל לא לכולן כי הזמן שלי מוגבל.
כדי שתוכלי להתייעל ולשפר ביצועים.
מידי פעם אני מפנקת בתוכן דבש;
טיפים, טכניקות, כלים והשראות מ’עסקים מזמזמים’.
יהיה שווה.